Pascal Jansen nieuwe assistent-trainer van AZ

link

AZ heeft de traininersstaf versterkt met Pascal Jansen. De nieuwe assistent van John van den Brom komt over van PSV, waar hij afgelopen seizoen hoofd jeugdopleiding was. "Geweldig, ik ben er heel blij mee."
 
Weghorst naar Wolfsburg

link

Wout Weghorst vervolgt zijn loopbaan bij VfL Wolfsburg. De 25-jarige spits tekent bij de Bundesliga-club een contract voor vier seizoenen.
 
Weghorst naar Wolfsburg

link

Wout Weghorst vervolgt zijn loopbaan bij VfL Wolfsburg. De 25-jarige spits tekent bij de Bundesliga-club een contract voor vier seizoenen.

Knappe prestatie van Wout. Ik vind hem maar een naar mannetje maar niks dan respect voor zijn inzet en wat hij bereikt heeft in de afgelopen jaren. Het zou me niet eens verbazen als hij op de een of andere manier nog gaat slagen in de Bundesliga ook.
 
Knappe prestatie van Wout. Ik vind hem maar een naar mannetje maar niks dan respect voor zijn inzet en wat hij bereikt heeft in de afgelopen jaren. Het zou me niet eens verbazen als hij op de een of andere manier nog gaat slagen in de Bundesliga ook.
Waarom zou hij daar niet slagen?
Die gast heeft een geldingsdrang waar je U tegen zegt. Een sterk karakter en winnaarsmentaliteit.Huh?
Het lijkt wel of ik superlatieven tekort kom...:rolleyes:
 
Knappe prestatie van Wout. Ik vind hem maar een naar mannetje maar niks dan respect voor zijn inzet en wat hij bereikt heeft in de afgelopen jaren. Het zou me niet eens verbazen als hij op de een of andere manier nog gaat slagen in de Bundesliga ook.
Mij wel, wat een armoede. Hoe kan een club als Wolfsburg nou geinteresseerd zijnin Weghorts|? Die zelfs voor de eredivisie op alle fronten tekort komt. Toch, respect voor wat hij heeft bereikt, en good luck
 
Knappe prestatie van Wout. Ik vind hem maar een naar mannetje maar niks dan respect voor zijn inzet en wat hij bereikt heeft in de afgelopen jaren. Het zou me niet eens verbazen als hij op de een of andere manier nog gaat slagen in de Bundesliga ook.

Mij wel, wat een armoede. Hoe kan een club als Wolfsburg nou geinteresseerd zijnin Weghorts|? Die zelfs voor de eredivisie op alle fronten tekort komt. Toch, respect voor wat hij heeft bereikt, en good luck

Er wordt hier gereageerd alsof Wolfsburg nog steeds een topclub is. Zijn we even vergeten dat Wolfsburg al 2 seizoenen op rij degradatie nipt heeft afgewend door de degradatieplayoffs te winnen?

Ik vind het geen heel bijzondere stap.
 
Mij wel, wat een armoede. Hoe kan een club als Wolfsburg nou geinteresseerd zijnin Weghorts|? Die zelfs voor de eredivisie op alle fronten tekort komt. Toch, respect voor wat hij heeft bereikt, en good luck

Zoveel is da Wolfsburg nou ook weer nie. Nog met PSV in de CL gespeeld en nu strijden tegen degradatie. Misschien kan Weghorst onze Bruma of Bazoer effe vragen hoe het daar is. :lol:
 
Mij wel, wat een armoede. Hoe kan een club als Wolfsburg nou geinteresseerd zijnin Weghorts|? Die zelfs voor de eredivisie op alle fronten tekort komt. Toch, respect voor wat hij heeft bereikt, en good luck
En even voor je beeldvorming: AZ ontvangt 10 miljoen voor deze overschatte nare voetballer :oops:
 
Kan Wolfsburg binnenkort gaan huilen in plaats van Weghorst.
Wolfsburg smijt eigenlijk vaker met geld voor overschatte voetballers. Daarom hebben ze hun succes ook nooit echt structureel kunnen maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan