Denzel Dumfries (V)

Ik zie het verband wel.
Als Arias niet verkocht wordt belandt Dumfries op de bank. Als Arias wel verkocht wordt staat Dumfries in de basis.
Iedereen weet dat alles wat met PSV te maken heeft invloed op elkaar heeft. Tocht is dit niet het topic om langdurig over (de basisplaats van) Arias te klessebessen.
 
Nou nou ... langdurig ??? :rolleyes::ROFL:
Op bijna elke pagina in deze topic valt de naam Arias. (Dat is uiteraard begrijpelijk en daarmee verdedigbaar)
Maar als we het dan ook nog over zijn eventuele basisplaats op het WK moeten gaan hebben, dan denk ik dat je mijn boodschap wel begrijpt. Het kan natuurlijk ook zijn dat je graag even de wijsneus uithangt zoals wel vaker.:rolleyes::ROFL:.
 
Iedereen weet dat alles wat met PSV te maken heeft invloed op elkaar heeft. Tocht is dit niet het topic om langdurig over (de basisplaats van) Arias te klessebessen.
Ik kan je zelfs verzekeren dat het al of niet blijven van Arias een invloed heeft op de social entreprise sector hier in Schotland, en op het bedrijfsresultaat van ons bedrijf. :D
 
Hij heeft nog geen meter in het PSV-shirt gelopen, laat staan minuten gevoetbald. Het zou niet de eerste speler zijn die zich optrekt aan het niveau van / bij zijn nieuwe club en doorgroeit. Vooralsnog hoop ik op een Joop Stom-scenario.

Uiteraard zonder de ajaks-afloop.;)

^^eens. Eerst maar eens zien spelen voordat we m verder be/veroordelen kunnen.

De presentatie zal zijn als Lammers zijn keuring gehad heeft (en doorkomt). Zal verwacht ik ergens mid volgende week zijn. Voor de ongeduldigen, er schijnt ergens een internationaal voetbaltoernooitje te zijn - heb ik van horen zeggen - wellicht iets om de tijd mee te doden.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Op de een of andere manier heb ik meer vertrouwen in hem dan ik toen had bij Lukassen. Meer gevoel dan wijsheid.

Dumfries voetbalde bij een irritante club, maar gaf wel het idee iets te kunnen. Bij Luckassen was de eerste gedachte: "Dat is toch die lompe Kaartenkoning?"
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kan de scouting van PSV niet eens kijken of die rechtsback van Peru te halen is voor 6 miljoen i.p.v. Dumfries?? Of anders hun linksback halen en hem op rechts zetten? Ook dan zal die linksback het beter doen dan Dumfries. En volgens mij spelen beide niet in een grote competitie of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan