Denzel Dumfries (V)

Lijkt er dus op dat Dumfries naar PSV komt.

Oke, welkom zou ik zeggen. Ik heb wel me twijfels. Maar het is wel een jongen met potentie en die nog kan door groeien. Met 7 assist's en 4 goals, heeft die het bij Heerenveen niet slecht gedaan. Sterke jongen, een loopvermogen van jewelste, en bovendien heeft die aardige voorzetten in huis, laag en hoog. Alleen van zijn verdedigende kwaliteiten ben ik niet echt onder de indruk.
 
Lijkt er dus op dat Dumfries naar PSV komt.

Oke, welkom zou ik zeggen. Ik heb wel me twijfels. Maar het is wel een jongen met potentie en die nog kan door groeien. Met 7 assist's en 4 goals, heeft die het bij Heerenveen niet slecht gedaan. Sterke jongen, een loopvermogen van jewelste, en bovendien heeft die aardige voorzetten in huis, laag en hoog. Alleen van zijn verdedigende kwaliteiten ben ik niet echt onder de indruk.

Dat wordt veel in de aanval als we ook Angelino nog kopen.
 
Lijkt er dus op dat Dumfries naar PSV komt.

Oke, welkom zou ik zeggen. Ik heb wel me twijfels. Maar het is wel een jongen met potentie en die nog kan door groeien. Met 7 assist's en 4 goals, heeft die het bij Heerenveen niet slecht gedaan. Sterke jongen, een loopvermogen van jewelste, en bovendien heeft die aardige voorzetten in huis, laag en hoog. Alleen van zijn verdedigende kwaliteiten ben ik niet echt onder de indruk.
Jammer voor een verdediger.

Ik ben benieuwd of Lammers daar een basisplek weet af te dwingen.
 
Lijkt er dus op dat Dumfries naar PSV komt.

Oke, welkom zou ik zeggen. Ik heb wel me twijfels. Maar het is wel een jongen met potentie en die nog kan door groeien. Met 7 assist's en 4 goals, heeft die het bij Heerenveen niet slecht gedaan. Sterke jongen, een loopvermogen van jewelste, en bovendien heeft die aardige voorzetten in huis, laag en hoog. Alleen van zijn verdedigende kwaliteiten ben ik niet echt onder de indruk.
En dat laatste hebben we net nodig... Verdedigers die kunnen verdedigen. Daarnaast lees ik dat Heerenveen een doorverkooppercentage wil op LAMMERS?! Terwijl ze hem huren. Wat een onzin.
 
En dat laatste hebben we net nodig... Verdedigers die kunnen verdedigen. Daarnaast lees ik dat Heerenveen een doorverkooppercentage wil op LAMMERS?! Terwijl ze hem huren. Wat een onzin.

Er staat: "Zo wil Heerenveen niet met lege handen staan indien de spits via een periode in het Abe Lenstra Stadion zijn grote doorbraak beleeft."

Dan stoppen ze gewoon in elke hand 1 euro of een zak met aardappelen. :D Dan zijn de handen gevuld. :p
 
Het ED roept inmiddels dat het akkoord is met transfer dumfries, voor een bedrag van rond de 5,5 miljoen euro.
Lijkt me een prima aankoop, maar dit lijkt me ook wel de maximale prijs die je hiervoor zou betalen
 
PSV en Heerenveen bereiken akkoord over Denzel Dumfries

link

Dumfries start vanaf vandaag (woensdag) de gesprekken met PSV en naar verwachting leveren die geen beletsel meer op voor een snelle overgang.
 
Geen zinnig woord over te zeggen. Kan zomaar een sensatie worden, een flop of een "och, hij is niet zo slecht". Slechts een enkele verdediger is op jonge leeftijd top. Ik ben al blij dat PSV actie onderneemt vóór het vertrek van Arias, als iedereen weet dat je een flinke zak geld hebt. Én dat ze actie ondernemen, ipv een seizoen afwachten hoe het gaat lopen, of er nog iemand omgeschoold kan worden.
 
Geen zinnig woord over te zeggen. Kan zomaar een sensatie worden, een flop of een "och, hij is niet zo slecht". Slechts een enkele verdediger is op jonge leeftijd top. Ik ben al blij dat PSV actie onderneemt vóór het vertrek van Arias, als iedereen weet dat je een flinke zak geld hebt. Én dat ze actie ondernemen, ipv een seizoen afwachten hoe het gaat lopen, of er nog iemand omgeschoold kan worden.

Dat klopt. Het is alleen maar hopen dat hij gaat presteren.
 
Dat zal nog wat worden nu Juventus is afgehaakt voor Arias. Napoli was toch de 2e gegadigde? Mocht ook die afvallen wordt Dumfries back-up voor Arias lijkt me mocht de Colombiaan uiteindelijk niet verkocht worden.
 
Dat zal nog wat worden nu Juventus is afgehaakt voor Arias. Napoli was toch de 2e gegadigde? Mocht ook die afvallen wordt Dumfries back-up voor Arias lijkt me mocht de Colombiaan uiteindelijk niet verkocht worden.

Als Arias niet in de zomer verkocht wordt, wordt hij zeker in de winterstop verkocht. Dan kun je maar beter alvast iemand als vervanger hebben.
 
Als basisspeler op een WK speel je jezelf sowieso in de kijker. Ik denk niet dat er een gebrek is aan interesse. Het is super vroeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan