Sam Lammers (A)

Kans dat Lammers nuttig of bruikbaar word is net zo groot als mijn lotto morgen, als je iemand kan wijsmaken dat het talent er nog uit komt meteen verkopen die gozer. Verhaal van hij speelt te weinig is nu wel onzin aan het worden, je kan best een beeld over hem schetsen van alle gespeelde momenten. En dat is behoorlijk middelmatig tot slecht en onzichtbaar.

Afscheid nemen of we gaan weer aan ' een dood paard trekken ' verhaal.
 
Kans dat Lammers nuttig of bruikbaar word is net zo groot als mijn lotto morgen, als je iemand kan wijsmaken dat het talent er nog uit komt meteen verkopen die gozer. Verhaal van hij speelt te weinig is nu wel onzin aan het worden, je kan best een beeld over hem schetsen van alle gespeelde momenten. En dat is behoorlijk middelmatig tot slecht en onzichtbaar.

Afscheid nemen of we gaan weer aan ' een dood paard trekken ' verhaal.

Ik kwam deze voorspelling van je laatst tegen in het Osijek topic:

Mijn bijdrage is - Met Cocu zal PSV geen kampioen worden *

Dus dat gaat helemaal goed komen met Lammers :D
 
Lammers was erg matig gisteren. Heeft laten zien waarom hij nog lang niet het niveau voor PSV heeft.

Uitlenen voor een jaartje aan een eredivisieclub lijkt me veruit het beste.

Afgelopen woensdag speelde hij ook wel heel erg slecht hoor, zo slecht speelt hij normaal gesproken echt niet. Niks lukte, zelfs de simpelste passjes zagen er niet fris uit.
 
Heel geforceerd, alsof hij zijn sporen moest verdienen in 1 wedstrijd. Laat hem lekker volgende pot weer spelen, dan gaan we verder kijken.

Eens.
Kan me goed voorstellen dat die jongen last had van zenuwen. Er zijn nog 2 wedstrijden te gaan, laat hem maar minimaal nog 2 helften spelen. Op basis van 1 wedstrijd is het onzin om die jongen af te schrijven.
 
Eens.
Kan me goed voorstellen dat die jongen last had van zenuwen. Er zijn nog 2 wedstrijden te gaan, laat hem maar minimaal nog 2 helften spelen. Op basis van 1 wedstrijd is het onzin om die jongen af te schrijven.
Dat is zo. Maar daarom is een jaartje eredivisie bij een andere club ook niet verkeerd.
 
Kans dat Lammers nuttig of bruikbaar word is net zo groot als mijn lotto morgen, als je iemand kan wijsmaken dat het talent er nog uit komt meteen verkopen die gozer. Verhaal van hij speelt te weinig is nu wel onzin aan het worden, je kan best een beeld over hem schetsen van alle gespeelde momenten. En dat is behoorlijk middelmatig tot slecht en onzichtbaar.

Afscheid nemen of we gaan weer aan ' een dood paard trekken ' verhaal.
Je geeft 'm ook gewoon niet eens de kans.
Nul wedstrijdritme, 2 dagen feest in de benen. Wat verwacht je dan?

Laat 'm eerst maar eens een jaartje bij een middenmoter in de basis staan en ervaring opdoen. Hij kan echt wel wat, anders was hij nooit zo ver gekomen.
 
Heel geforceerd, alsof hij zijn sporen moest verdienen in 1 wedstrijd. Laat hem lekker volgende pot weer spelen, dan gaan we verder kijken.

Precies. Denk zelf dat een jaartje bij een club als Sparta, Excelsior of zo'n club het beste zou zijn, waar een basisplaats redelijk zeker is. Dan staat er ook niet te veel druk op hem. Woensdag speelde hij echt of dit dè 90 minuten moesten worden.
 
Eens.
Kan me goed voorstellen dat die jongen last had van zenuwen. Er zijn nog 2 wedstrijden te gaan, laat hem maar minimaal nog 2 helften spelen. Op basis van 1 wedstrijd is het onzin om die jongen af te schrijven.

Kans is groot dat hij nog kans krijgt, aangezien Luuk de Jong geblesseerd is.
 
PEC zou nog beter voor hem zijn denk ik, daar proberen ze toch nog meer te voetballen. Maar daar mikken ze misschien toch op een treetje hoger en dit is ook niet verkeerd voor Lammers natuurlijk. Ben erg benieuwd naar hoe hij het gaat doen, als het rondkomt.
 
Sam Lammers is niet te koop

https://www.ed.nl/psv/psv-sam-lammers-is-niet-te-koop~ad5555f9/

Uiterlijk in de loop van volgende week maakt Sam Lammers van PSV zijn keuze voor een nieuwe club. PSV wil hem verhuren en heeft volgens oom en zaakwaarnemer John Lammers aan geïnteresseerde clubs een duidelijke boodschap afgegeven: Lammers is niet te koop. En ook niet met een terugkoopgarantie of andere toeters en bellen.

Prima. Het zal wel VVV Venlo worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sam Lammers is niet te koop

https://www.ed.nl/psv/psv-sam-lammers-is-niet-te-koop~ad5555f9/

Uiterlijk in de loop van volgende week maakt Sam Lammers van PSV zijn keuze voor een nieuwe club. PSV wil hem verhuren en heeft volgens oom en zaakwaarnemer John Lammers aan geïnteresseerde clubs een duidelijke boodschap afgegeven: Lammers is niet te koop. En ook niet met een terugkoopgarantie of andere toeters en bellen.

Prima. Het zal wel VVV Venlo worden.

Ik heb het vertrouwen in Lammers nog niet verloren (ondanks weinig overtuigende optredens in PSV1), dus lijkt mij een goede beslissing.
 
PEC zou nog beter voor hem zijn denk ik, daar proberen ze toch nog meer te voetballen. Maar daar mikken ze misschien toch op een treetje hoger en dit is ook niet verkeerd voor Lammers natuurlijk. Ben erg benieuwd naar hoe hij het gaat doen, als het rondkomt.

PEC zou inderdaad zomaar nog eens een betere keuze dan VVV kunnen zijn, maar allebei de clubs zijn denk ik prima voor zijn ontwikkeling. Bij VVV kan hij weer les nemen van Nilis, en dat is ook wat waard. Ik snap wel dat PSV geen definitief afscheid wil nemen. Het is zeker nog wisselvallig wat hij laat zien, maar die vlagen van voetbalgenialiteit die hij heeft laten zien heb ik de laatste jaren bij geen jonge spelers meer gezien. Voetbaltechnisch gezien zit het wel snor met die jongen, maar ik gok dat er vooral op mentaal/instelling gebied winst geboekt moet worden om echt stabiel dat talent te kunnen etaleren en niet slechts sporadisch.
 
Ik vind Lammers altijd zo'n speler die voetbal op het hoogste niveau nodig heeft om beter te worden. Je hebt spelers die er direct staan op jonge leeftijd en je hebt spelers die even nodig hebben om zich aan te passen aan het niveau. Ik denk niet dat Lammers beter zal worden van nog een jaartje eerste divisie, die moet gewoon aan de bak in de eredivisie. Dus ik hoop zeker dat hij naar een laagvlieger gaat want daar is de kans op speeltijd een stuk groter.

En aangezien ik vlagen van goed spel bij hem heb gezien (toegegeven, heb weinig wedstrijden van jong PSV gezien) zou ik het jammer vinden als hij verkocht zou worden. Bij Huntelaar dacht ik indertijd dat hij te snel vertrok en dat is niet iets dat ik snel heb bij talenten van PSV. Ook bij Lammers heb ik dat idee een beetje (dat hij misschien de potentie voor PSV 1 zou hebben).

Hoop zeer dat een huurconstructie snel rond zal komen. Welke club maakt me niet uit, mits die club redelijke vleugelspelers heeft zodat hij voldoende aanvoer heeft. Zonder aanvoer zal het lastig worden en zal hij zich minder kunnen ontwikkelen. Dus de kwaliteit van de spelers (voorin en aanvallend op het middenveld) om hem heen zou voor mij de doorslaggevende keus zijn bij het kiezen van een club om hem te verhuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan