Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Uiteindelijk door een oud-forummer (Kronos, voor degenen die hem nog kennen) geholpen aan clubcard, alleen zijn app pas net opgemerkt. Nu is praktisch alles uitverkocht, op een enkele plek na in een uithoek van het stadion, waardoor ik de wedstrijd toch liever vanaf thuis beleef. Het zit er helaas niet in dit jaar. Ben benieuwd naar de loting.
 
Uiteindelijk door een oud-forummer (Kronos, voor degenen die hem nog kennen) geholpen aan clubcard, alleen zijn app pas net opgemerkt. Nu is praktisch alles uitverkocht, op een enkele plek na in een uithoek van het stadion, waardoor ik de wedstrijd toch liever vanaf thuis beleef. Het zit er helaas niet in dit jaar. Ben benieuwd naar de loting.
Thibault is een baasje. (Y)
 
Wat ben ik blij dat ik met mijn seizoenskaart al verzekert ben van plaatsen, wat een gestress moet dan zijn haha
 
Dit jaar weer achter het net gevist met kaarten voor PSV-Ajax. Is al vierde opeenvolgende seizoen dat ik het tevergeefs probeer. Rond 9.00 in de ochtend melding dat kaartverkoop is gestart. Tegen half 10 al uitverkocht. Echt zwaar klote. Beste alternatief was PSV-Utrecht. Lijkt me wel een mooie pot. Heb ook gedacht aan laatste wedstrijd tegen Groningen, maar heb eerlijk gezegd niet zo'n trek in een hossende massa bij een eventuele kampioenschap. Ben ook nooit bij een huldiging geweest van PSV. Niet mijn ding.
 
Dit jaar weer achter het net gevist met kaarten voor PSV-Ajax. Is al vierde opeenvolgende seizoen dat ik het tevergeefs probeer. Rond 9.00 in de ochtend melding dat kaartverkoop is gestart. Tegen half 10 al uitverkocht. Echt zwaar klote. Beste alternatief was PSV-Utrecht. Lijkt me wel een mooie pot. Heb ook gedacht aan laatste wedstrijd tegen Groningen, maar heb eerlijk gezegd niet zo'n trek in een hossende massa bij een eventuele kampioenschap. Ben ook nooit bij een huldiging geweest van PSV. Niet mijn ding.

Hoe kun je nu weten of het je ding is als je er nooit bij bent geweest? Doet mij denken aan mijn kinderen die iets niet lusten, hoewel ze het nooit gegeten hebben. ;)

Een vriend van mij gaat ook meestal niet naar de huldiging: "Want dan lopen er allemaal lui in een PSV-shirt rond die niet eens weten wie er in de selectie zitten."
 
Hoe kun je nu weten of het je ding is als je er nooit bij bent geweest? Doet mij denken aan mijn kinderen die iets niet lusten, hoewel ze het nooit gegeten hebben. ;)

Een vriend van mij gaat ook meestal niet naar de huldiging: "Want dan lopen er allemaal lui in een PSV-shirt rond die niet eens weten wie er in de selectie zitten."

Hoef ook geen oorlog mee te maken om te weten dat het niet mijn ding is ;) Argument van jouw vriend om niet te gaan is niet per sé de mijne, maar hij zal vast een punt hebben. Zelfde volk die bij huldiging was geweest van vrouwen WK. Gaat hun meer om sfeer, bier en bijeen zijn. Dat zijn dingen die ik graag aan me voorbij laat gaan. Ik ben zeg maar niet zo'n supporter die in het sfeervak te vinden is en liederen zingt en huis vol heeft met spullen van de PSV-fanshop. O ja, ik vier ook geen carnaval. Bij elkaar opgeteld heb je misschien nu een beeld van mij en begrijp je misschien beter waarom zo'n huldiging niets voor mij is. Betekent niet dat ik niet oprecht blij ben en dezelfde vreugde ervaar bij een kampioenschap van PSV. Maar dat hoef ik niet met een mensenmassa te delen.
 
Hoef ook geen oorlog mee te maken om te weten dat het niet mijn ding is ;) Argument van jouw vriend om niet te gaan is niet per sé de mijne, maar hij zal vast een punt hebben. Zelfde volk die bij huldiging was geweest van vrouwen WK. Gaat hun meer om sfeer, bier en bijeen zijn. Dat zijn dingen die ik graag aan me voorbij laat gaan. Ik ben zeg maar niet zo'n supporter die in het sfeervak te vinden is en liederen zingt en huis vol heeft met spullen van de PSV-fanshop. O ja, ik vier ook geen carnaval. Bij elkaar opgeteld heb je misschien nu een beeld van mij en begrijp je misschien beter waarom zo'n huldiging niets voor mij is. Betekent niet dat ik niet oprecht blij ben en dezelfde vreugde ervaar bij een kampioenschap van PSV. Maar dat hoef ik niet met een mensenmassa te delen.

Daar herken ik mij ook wel in. Carnaval kan ik prima missen, en dronken idioten ook. En ik kan ook best naar een wedstrijd kijken zonder in een ontbloot bovenlijf te non-stop te zingen bij een 2-0 voorsprong tegen NAC.
Anderzijds, zo'n huldiging in het stadion, toch wel leuk hoor.
 
Daar herken ik mij ook wel in. Carnaval kan ik prima missen, en dronken idioten ook. En ik kan ook best naar een wedstrijd kijken zonder in een ontbloot bovenlijf te non-stop te zingen bij een 2-0 voorsprong tegen NAC.
Anderzijds, zo'n huldiging in het stadion, toch wel leuk hoor.

Helaas heb je dat al bij reguliere wedstrijden, laat staan bij huldigingen. Vergeet nooit meer de wedstrijd PSV tegen HSV. Zat toen op de eretribune. Dacht mooi, beschaafd vol. Werd Elia bij elke balaanname uitgejoeld en getrakteerd op oerwoudgeluiden. Op zo'n moment voel ik me even totaal geen PSV-supporter.
 
Helaas heb je dat al bij reguliere wedstrijden, laat staan bij huldigingen. Vergeet nooit meer de wedstrijd PSV tegen HSV. Zat toen op de eretribune. Dacht mooi, beschaafd vol. Werd Elia bij elke balaanname uitgejoeld en getrakteerd op oerwoudgeluiden. Op zo'n moment voel ik me even totaal geen PSV-supporter.

Triest. Ik was daar ook en heb dat dan weer helemaal niet gehoord. Maar ja, de eretribune, hè. Ik kan me van die wedstrijd vooral die lul van een scheidsrechter herinneren.
 
Dit jaar weer achter het net gevist met kaarten voor PSV-Ajax. Is al vierde opeenvolgende seizoen dat ik het tevergeefs probeer. Rond 9.00 in de ochtend melding dat kaartverkoop is gestart. Tegen half 10 al uitverkocht. Echt zwaar klote. Beste alternatief was PSV-Utrecht. Lijkt me wel een mooie pot. Heb ook gedacht aan laatste wedstrijd tegen Groningen, maar heb eerlijk gezegd niet zo'n trek in een hossende massa bij een eventuele kampioenschap. Ben ook nooit bij een huldiging geweest van PSV. Niet mijn ding.

Das jammer, overigens zou je Groningen toch wel kunnen doen zonder naar de eventuele huldiging te gaan? Heb je wel sfeer maar geen drukke uitzinnige menigte waarin je bijna geplet wordt.
 
Oerwoudgeluiden en blote basten, dat heb ik in 5 jaar nog nooit meegemaakt in ieder geval :D
Ik vind het eigenlijk altijd wel gezellig in het stadion, potje bier erbij en een wedstrijdje kijken. Al denk ik dat we daar als supporters een beetje in doorslaan want het doet niet veel ten goede van de sfeer, die vind ik vrij ruk op een kleine groep na. Behalve tegen Ajax en Feyenoord en CL, dan gaat de haat om in adrenaline en gaat het hele stadion mee. Hetzelfde geldt overigens voor zo'n kampioenswedstrijd, heb er nu twee mee mogen maken waarvan er een tegen Vitesse vaag in mijn herinnering staat (de wedstrijd dat Van Bommel naar Frits loopt met de schaal). Die wedstrijden zijn speciaal, want je moet het maar net treffen dat je die wedstrijd ook echt het kampioenschap pakt. Is ook anders dan de huldiging in de stad waar het vaak over loopt van de mensenmassa's, is ook niet helemaal mijn ding.

Die huldigingen in de stad vind ik overigens ook prachtig, gewoon met een flinke groep vrienden vieren dat we de titel weer hebben gepakt is altijd gezellig. Dan loopt er altijd wel van dat succesvolk bij wat inderdaad denkt dat Huntelaar bij PSV speelt en dat Hiddink onze coach is, maar dat volk heb je overal. Heb er een schrufthekel aan maar op zo'n moment geef ik daar weinig aandacht aan, ga me op zo'n dag niet met andere mensen bezig houden. Drie jaar geleden met de huldiging op het Stadhuisplein was het wel vreselijk, dat was gewoon een groot logistiek drama. Toen wel een mooi weekend in Eindhoven gehad waar we op zaterdagavond na de wedstrijd met een hele stoet zingend naar Stratum zijn gelopen en waar je 's nachts op straat gasten had die wat op een trommel begonnen te slaan wat uiteindelijk ontaarde in de hele straat die mee begon te zingen waarbij nodige fakkels werden afgestoken. Dat was prachtig, dus dat maakte het bekneld raken op het Stadhuisplein de volgende dag wat minder erg. Het jaar daarop maar een dagje kunnen doen, toen was het gelukkig logistiek ook stukken beter geregeld en hadden we genoeg ruimte. Ik vind het in ieder geval altijd heel erg gezellig en je hebt meerdere plekken in Eindhoven om dat feestje te vieren, maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders :)
 
Hallo, ik ben opzoek naar minimaal 2 kaartjes voor PSV - Ajax. Iemand die niet bij deze wedstijd kan zijn en zijn kaartjes wil verkopen?
 
Beste PSV'ers,

Wellicht wordt dit niet gewaardeerd, maar ik heb een vraagje.
Morgen speelt Jong PSV tegen Go Ahead, ik zou deze wedstrijd graag bezoeken, maar daarvoor is een clubcard nodig en moeten de kaarten aan de stadionkassa gekocht worden.
Woont er iemand in de buurt van het stadion of station Eindhoven van wie ik een (S)CC zou kunnen lenen? En op kan halen tussen 18:00-19:30u?
Alvast bedankt!
 
Wanneer start de kaartverkoop voor de Johan Cruijffschaal.
Is er al iets bekend over de verdeling van de kaarten deze keer ?
 
Ik woon al heel lang niet meer in Nederland en kom ook weinig terug (1 keer per jaar max). Maar dat betekend ook dat het heel erg lastig is om wedstrijden bij te wonen van PSV. Zeker omdat ik geen PSV seizoenskaart of fan kaart (meer) heb.

Nu ben ik van plan om in begin November naar Nederland te komen voor een dag of 10 en wil dan graag een wedstrijd in het stadion bezoeken (maakt me niet uit tegen wie ;) ) samen met mijn echtgenote (die nog nooit bij een grote voetbalwedstrijd is geweest; de competitie hier stelt niet zoveel voor). Iemand een suggestie hoe ik aan 2 of 3 tickets kan komen? Ik dacht dat je een fankaart moest hebben...
 
Ik woon al heel lang niet meer in Nederland en kom ook weinig terug (1 keer per jaar max). Maar dat betekend ook dat het heel erg lastig is om wedstrijden bij te wonen van PSV. Zeker omdat ik geen PSV seizoenskaart of fan kaart (meer) heb.

Nu ben ik van plan om in begin November naar Nederland te komen voor een dag of 10 en wil dan graag een wedstrijd in het stadion bezoeken (maakt me niet uit tegen wie ;) ) samen met mijn echtgenote (die nog nooit bij een grote voetbalwedstrijd is geweest; de competitie hier stelt niet zoveel voor). Iemand een suggestie hoe ik aan 2 of 3 tickets kan komen? Ik dacht dat je een fankaart moest hebben...
Volgens mij zijn er ook wedstrijden met vrije verkoop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan