Hm.... Het is natuurlijk altijd denkbaar dat in de subtop grotere talenten rondlopen dan in je eigen opleiding. 5 miljoen voor een zelf opgeleide speler is natuurlijk op zichzelf een prima rendement.
In principe moet je als club nooit blij zijn met belangstelling vanuit de Bundesliga clubs; zij betalen namelijk nooit boven de echte waarde van een speler, Bayern daargelaten maar ook zij kopen geen spelers van 100 miljoen bijv. Zeer gezond beleid daar.
 
In principe moet je als club nooit blij zijn met belangstelling vanuit de Bundesliga clubs; zij betalen namelijk nooit boven de echte waarde van een speler, Bayern daargelaten maar ook zij kopen geen spelers van 100 miljoen bijv. Zeer gezond beleid daar.
Heb je gelijk in, die clubs zijn over het algemeen heel gezond en denken wel drie keer na voordat ze actie ondernemen voor een speler. En wanneer ze actie ondernemen betalen ze geen absurde bedragen. Een voorbeeld voor de meeste landen, maar vervelend voor Nederlandse clubs.

Ik denk dat de 5 miljoen voor Brenet heel redelijk is. Een tikkeltje aan de lage kant (6 was beter geweest), maar niet onredelijk in mijn ogen. Voor een hoger bedrag was hij te wisselvallig in mijn ogen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als Hoffenheim in een 532/352 speelt zou Brenet haast een logische aankoop kunnen zijn, hij is dan veel minder kwetsbaar gezien zijn positie.

Volgens de zaakwaarnemer van Brenet is dat idd het geval (3 verdedigers met opkomende backs) en hebben ze Brenet gehaald voor de flanken.

Bron
 
Het menneke heeft zich altijd goed ingezet en ook niet al te veel gemekkerd toen hij op links werd gezet terwijl rechts bij mijn weten z'n eigen stek was. Dus ik wens hem het beste. Soms doen spelers die bij PSV regelmatig faalden het nog opvallend goed bij andere clubs (exhibit A: Marcelo)...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
[B]Joshua Brenet[/B]‏Geverifieerd account @[B]joshuabrenet[/B]
Aan alle @PSV fans: ik wil jullie bedanken voor de support de afgelopen jaren
1f64c-1f3fe.png
We hebben samen veel hoogtepunten meegemaakt
1f60d.png
Drie kampioenschappen, 2 keer de Johan Cruijff schaal gewonnen en vele topwedstrijden in de Champions League gespeeld.

[B]Joshua Brenet[/B]‏Geverifieerd account @[B]joshuabrenet[/B]
Meer
Volgend seizoen begin ik aan een nieuw avontuur bij TSG 1899 Hoffenheim waar ik erg naar uitkijk. Ik hoop jullie snel te zien! PSV & EINDHOVEN BEDANKT!!
1f60d.png
1f4aa-1f3fe.png
1f4aa-1f3fe.png



:):clap:

Nice!

Ik hoop dan wel dat we hem niet terugzien in de CL, waar hij dan een brilliante wedstrijd tegen PSV speelt. :maniac:

In ieder geval: een mooie transfer en het is Brenet gegund!
 
Hij begint nu ook met modder te gooien richting PSV en Brands... Ga toch weg man. Je mag iedereen op je blote knieën bedanken dat je überhaupt in PSV 1 stond. Gewoon hartstikke blij zijn met alles en verder je mond houden. Nee, “PSV wilde steeds een nieuwe back halen, ik voelde me ondergewaardeerd” en “het laat me koud wat Brands over me zegt” (dat hij de monden had gesnoerd door zon mooie transfer te maken). Bah!
 
Hij begint nu ook met modder te gooien richting PSV en Brands... Ga toch weg man. Je mag iedereen op je blote knieën bedanken dat je überhaupt in PSV 1 stond. Gewoon hartstikke blij zijn met alles en verder je mond houden. Nee, “PSV wilde steeds een nieuwe back halen, ik voelde me ondergewaardeerd” en “het laat me koud wat Brands over me zegt” (dat hij de monden had gesnoerd door zon mooie transfer te maken). Bah!

Smerig inderdaad. Heb zijn harde werken altijd gewaardeerd, maar hij moet nu niet zo naast zijn schoenen gaan lopen. Maar goed, des te harder gaat hij straks op zijn bek als hij op het bankje bij Hoffenheim beland en na een jaar kan uitkijken naar een andere club. Geloof niet dat hij het daar gaat redden.
 
Hij begint nu ook met modder te gooien richting PSV en Brands... Ga toch weg man. Je mag iedereen op je blote knieën bedanken dat je überhaupt in PSV 1 stond. Gewoon hartstikke blij zijn met alles en verder je mond houden. Nee, “PSV wilde steeds een nieuwe back halen, ik voelde me ondergewaardeerd” en “het laat me koud wat Brands over me zegt” (dat hij de monden had gesnoerd door zon mooie transfer te maken). Bah!

Heb je n bron? Klinkt voor mij niet echt als Brenet. En met alle clickbait sites die uitspraken in de transfertijd wordt iets gemakkelijk verdraaid of opgeblazen. Bij mijn weten was ie juist de staff en PSV erg dankbaar bij zijn vertrek?
 
Heb je n bron? Klinkt voor mij niet echt als Brenet. En met alle clickbait sites die uitspraken in de transfertijd wordt iets gemakkelijk verdraaid of opgeblazen. Bij mijn weten was ie juist de staff en PSV erg dankbaar bij zijn vertrek?
Artikel op VI

Het verbaasd mij ook, ik heb best wat respect voor hoe die jongen zich altijd opstelde maar deze uitspraken doen daar best wel afbreuk aan
 
Laatst bewerkt:
Of ik begrijp de het interview niet of Brenet is gewoon dom en arrogant. Brands zei dat Joshua alle criticasters uitlacht, terwijl Joshua zegt dat hij gewoon goed speelde. Komt in mijn ogen op hetzelfde neer. :unsure: Waarom de woorden van Brands hem dan koud laten, volg ik niet. Overigens ook lachwekkend... Brenet die zichzelf goed vindt spelen... Verdedigend is het een brok ellende, aanvallend vond ik hem wél prima, maar zijn voornaamste kwaliteit was zijn mentaliteit.

Ohja Brenet, onze Brands loog niet. We hebben nog steeds geen linksback hoor. :oops:
 
Tja, hij begrijpt blijkbaar niet dat er minstens concurrentie moet zijn op elke positie. Nog afgezien van zijn eigen spel. Hij zou iedereen pas echt de mond snoeren, als hij daar week in week uit aan spelen toe gaat komen. Oranje zoekt ook nog een goede, opkomende rechtsback.
 
Hij begint nu ook met modder te gooien richting PSV en Brands... Ga toch weg man. Je mag iedereen op je blote knieën bedanken dat je überhaupt in PSV 1 stond. Gewoon hartstikke blij zijn met alles en verder je mond houden. Nee, “PSV wilde steeds een nieuwe back halen, ik voelde me ondergewaardeerd” en “het laat me koud wat Brands over me zegt” (dat hij de monden had gesnoerd door zon mooie transfer te maken). Bah!

Ik had dit moddergooien nooit achter hem gezocht. In mijn boek staat-ie als een sympathieke, harde werker, die geen poot kan verdedigen. Nou, het laatste deel klopt in ieder geval nog steeds.

Kerel mag de rest van z´n leven de schoenen van Brands dragen. Och, och, och, PSV zocht nog een linksback. Wat zielig. Zonder Brands - en Cocu - stond-ie nou gewoon zijn wedstrijdjes weg te tikken bij Heracles. En zo zou het eigenlijk ook hebben moeten gaan.
 
Ik had dit moddergooien nooit achter hem gezocht. In mijn boek staat-ie als een sympathieke, harde werker, die geen poot kan verdedigen. Nou, het laatste deel klopt in ieder geval nog steeds.

Kerel mag de rest van z´n leven de schoenen van Brands dragen. Och, och, och, PSV zocht nog een linksback. Wat zielig. Zonder Brands - en Cocu - stond-ie nou gewoon zijn wedstrijdjes weg te tikken bij Heracles. En zo zou het eigenlijk ook hebben moeten gaan.
Succes bij de top van Duitsland, als je zo slecht gaat op concurrentie.
 
Net het volledige interview gelezen in het Pro artikel, daar wordt het allemaal iets gerelativeerd (ze hebben letterlijk alle negatieve dingen die hij daar opnoemt in een los artikel gezet). Het is nog steeds niet netjes van hem vind ik maar het komt wel een stuk beter over in het volledige artikel.
 
Net het volledige interview gelezen in het Pro artikel, daar wordt het allemaal iets gerelativeerd (ze hebben letterlijk alle negatieve dingen die hij daar opnoemt in een los artikel gezet). Het is nog steeds niet netjes van hem vind ik maar het komt wel een stuk beter over in het volledige artikel.

Dat kon je eigenlijk al van tevoren verwachten. Een soort van click-bait zeg maar.
En natuurlijk is het niet fijn om te horen dat men een linksback zoekt op het moment dat jij het bent. Net zoals het klote is als je fiets gestolen wordt, ook al heb je hem maar met 1 slot vastgezet.
 
Dat kon je eigenlijk al van tevoren verwachten. Een soort van click-bait zeg maar.
En natuurlijk is het niet fijn om te horen dat men een linksback zoekt op het moment dat jij het bent. Net zoals het klote is als je fiets gestolen wordt, ook al heb je hem maar met 1 slot vastgezet.

Dus eerst stalen de Duitsers onze fietsen en nu onze enige Linksback bedoel je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan