Érick Gutiérrez (M)

Ajax zou hem nu aan het proberen zijn hem te halen...

Bron
Wordt een lekker vreemdelingenlegioen daar. Ik weet niet waar PSV mee bezig is. Ze willen alles voor onze neus wegkapen en lijkt ook nog te gaan lukken. Is Angelino kan wel eens de volgende zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wordt een lekker vreemdelingenlegioen daar. Ik weet niet waar PSV mee bezig is. Ze willen alles voor onze neus wegkapen en lijkt ook nog te gaan lukken. Is Angelino kan wel eens de volgende zijn.
Gelijk geef ik ze!! Psv loopt weer te slapen. Eindstand hebben ze weer niks
 
Wordt een lekker vreemdelingenlegioen daar. Ik weet niet waar PSV mee bezig is. Ze willen alles voor onze neus wegkapen en lijkt ook nog te gaan lukken. Is Angelino kan wel eens de volgende zijn.
PSV? nou we hebben al Viergever aangetrokken.....
 
:unsure: Welke speler wil nu naar Ajax? :sick::braak:
Nou Tagli, Wober, Neres, Ziyech en straks Malagan .... Vind ik toch wel een zeer goede lijst hoor.
Spelers kiezen voor geld tenzij hun gevoel erg slecht is voor een bepaalde club. En als PSV zoals vorig jaar met het halen van een linksback en een PSV-waardige centrum verdediger weer in slaap valt, dan slaat Ajax toe. We moeten eerder naar ons zelf en de handelswijze van onze directie kijken dan naar hoe ajax de spelers voor onze neus wegkaapt.
 
Nou Tagli, Wober, Neres, Ziyech en straks Malagan .... Vind ik toch wel een zeer goede lijst hoor.
Spelers kiezen voor geld tenzij hun gevoel erg slecht is voor een bepaalde club. En als PSV zoals vorig jaar met het halen van een linksback en een PSV-waardige centrum verdediger weer in slaap valt, dan slaat Ajax toe. We moeten eerder naar ons zelf en de handelswijze van onze directie kijken dan naar hoe ajax de spelers voor onze neus wegkaapt.

Ze gaan er graag weer snel weg met een kutgevoel en uitgefloten door de supporters. :D :maniac:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Slagvaardigheid van PSV is in ieder geval 0,0 nu Arnesen en de Jong de baan van TD er wel ff bij doen.

Als ik directeur van PSV was zou dit niet gebeurd zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Slagvaardigheid van PSV is in ieder geval 0,0 nu Arnesen en de Jong de baan van TD er wel ff bij doen.

Als ik directeur van PSV was zou dit niet gebeurd zijn.

Arnesen, de Jong en Cocu zijn pas 5 uurtjes hoofdverantwoordelijken als de TD-autobots (de optimus prime functie) en dacht ik dat er wel degelijk al contact is geweest tussen PSV en club/speler? Verder lijkt de speler zelf positief t.o.v. komst naar eindhoven (foto's shirt, band met Lozanio). Daarbovenop, heeft Gerbrands niet al te lang geleden al aangegeven dat transfers die ver boven de 7 miljoen liggen niet haalbaar (draagbaar) zijn voor PSV -->, om meer uit te geven zal er ook qua inkomende financien (uitgaande spelers) eerst iets officieel moeten gebeuren (is geld op rekening binnenkomen).

Wellicht als er snel meer spelers verkocht worden dat de financiele ruimte er wel spoedig komt (vraagprijs van zowel Guitierez en Ginkel zou volgens de geruchten tussen 9 en 12 miljoen zijn) - bedragen die met Arias, Zoet en wellicht de Jong mogelijk verdiend kunnen worden, maar houd rekening dat dan ook die posities weer gevuld moeten worden).

Daarnaast is officieel de markt pas vanaf 9 juni open. Zelfs als speler al mondeling akkoord is mag er nu nog niet getekend worden. Ik ben het er wel mee eens dat het in het geval van Guitierez als Mexicaans international handig zou zijn om snelheid erin te houden, aangezien hij tijdens het WK niet kan onderhandelen/keuren en kapers zich zouden kunnen melden als ie daar uitblinkt. Eind komende week weten we wellicht meer.

VI / soccernews bronnen zou ik overigens echt geen waarde aan hechten. Ik verbaas me er altijd weer over hoe men zich door clickbait artikeltjes laat opfokken en hieraan het volgende eind-van-de-wereld comment ontleend. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. En al gaat t mis, dan ben ik ook volgend jaar nog supporter en hier te vinden. Zijn immers belangrijkere zaken in t leven.
 
Arnesen, de Jong en Cocu zijn pas 5 uurtjes hoofdverantwoordelijken als de TD-autobots (de optimus prime functie) en dacht ik dat er wel degelijk al contact is geweest tussen PSV en club/speler? Verder lijkt de speler zelf positief t.o.v. komst naar eindhoven (foto's shirt, band met Lozanio). Daarbovenop, heeft Gerbrands niet al te lang geleden al aangegeven dat transfers die ver boven de 7 miljoen liggen niet haalbaar (draagbaar) zijn voor PSV -->, om meer uit te geven zal er ook qua inkomende financien (uitgaande spelers) eerst iets officieel moeten gebeuren (is geld op rekening binnenkomen).

Wellicht als er snel meer spelers verkocht worden dat de financiele ruimte er wel spoedig komt (vraagprijs van zowel Guitierez en Ginkel zou volgens de geruchten tussen 9 en 12 miljoen zijn) - bedragen die met Arias, Zoet en wellicht de Jong mogelijk verdiend kunnen worden, maar houd rekening dat dan ook die posities weer gevuld moeten worden).

Daarnaast is officieel de markt pas vanaf 9 juni open. Zelfs als speler al mondeling akkoord is mag er nu nog niet getekend worden. Ik ben het er wel mee eens dat het in het geval van Guitierez als Mexicaans international handig zou zijn om snelheid erin te houden, aangezien hij tijdens het WK niet kan onderhandelen/keuren en kapers zich zouden kunnen melden als ie daar uitblinkt. Eind komende week weten we wellicht meer.

VI / soccernews bronnen zou ik overigens echt geen waarde aan hechten. Ik verbaas me er altijd weer over hoe men zich door clickbait artikeltjes laat opfokken en hieraan het volgende eind-van-de-wereld comment ontleend. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. En al gaat t mis, dan ben ik ook volgend jaar nog supporter en hier te vinden. Zijn immers belangrijkere zaken in t leven.
Helemaal eens, behalve je laatste zinnetje:D
 
Arnesen, de Jong en Cocu zijn pas 5 uurtjes hoofdverantwoordelijken als de TD-autobots (de optimus prime functie) en dacht ik dat er wel degelijk al contact is geweest tussen PSV en club/speler? Verder lijkt de speler zelf positief t.o.v. komst naar eindhoven (foto's shirt, band met Lozanio). Daarbovenop, heeft Gerbrands niet al te lang geleden al aangegeven dat transfers die ver boven de 7 miljoen liggen niet haalbaar (draagbaar) zijn voor PSV -->, om meer uit te geven zal er ook qua inkomende financien (uitgaande spelers) eerst iets officieel moeten gebeuren (is geld op rekening binnenkomen).

Wellicht als er snel meer spelers verkocht worden dat de financiele ruimte er wel spoedig komt (vraagprijs van zowel Guitierez en Ginkel zou volgens de geruchten tussen 9 en 12 miljoen zijn) - bedragen die met Arias, Zoet en wellicht de Jong mogelijk verdiend kunnen worden, maar houd rekening dat dan ook die posities weer gevuld moeten worden).

Daarnaast is officieel de markt pas vanaf 9 juni open. Zelfs als speler al mondeling akkoord is mag er nu nog niet getekend worden. Ik ben het er wel mee eens dat het in het geval van Guitierez als Mexicaans international handig zou zijn om snelheid erin te houden, aangezien hij tijdens het WK niet kan onderhandelen/keuren en kapers zich zouden kunnen melden als ie daar uitblinkt. Eind komende week weten we wellicht meer.

VI / soccernews bronnen zou ik overigens echt geen waarde aan hechten. Ik verbaas me er altijd weer over hoe men zich door clickbait artikeltjes laat opfokken en hieraan het volgende eind-van-de-wereld comment ontleend. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. En al gaat t mis, dan ben ik ook volgend jaar nog supporter en hier te vinden. Zijn immers belangrijkere zaken in t leven.
Is dat zo, wat Gerbrands heeft gezegd? Zo ja, hoe verklaar de 10 miljoen voor een 18jarige die tot nu toe geen minuut heeft kunnen maken?
En dat de markt pas vanaf 9 juni open is, is geen argument: vele clubs, ik noem nu even geen namen...., zijn al vanaf januari bezig met hun selectie voor volgend jaar. Als Brands en Cocu al maanden lang zelf verklaren dat Zoet en Arias en misschien ook Luuk weg gaan, dan hadden ze mede met het oog op het WK, minimaal 2 spelers voor de basis gepresenteerd moeten hebben. Dat geldt ook voor het wel of niet halen van Van Ginkel. Je weet dat een huurling gewoon weer terug gaat en moet wachten op zijn club. Nou dan had je allang gesprekken moeten hebben met Chelsea en vaststellen of hij komt of niet.
Brands heeft toen met het halen van een vervanger van Willems ook zo zitten te treuzelen. De rest is history.....
 
Is dat zo, wat Gerbrands heeft gezegd? Zo ja, hoe verklaar de 10 miljoen voor een 18jarige die tot nu toe geen minuut heeft kunnen maken?
En dat de markt pas vanaf 9 juni open is, is geen argument: vele clubs, ik noem nu even geen namen...., zijn al vanaf januari bezig met hun selectie voor volgend jaar. Als Brands en Cocu al maanden lang zelf verklaren dat Zoet en Arias en misschien ook Luuk weg gaan, dan hadden ze mede met het oog op het WK, minimaal 2 spelers voor de basis gepresenteerd moeten hebben. Dat geldt ook voor het wel of niet halen van Van Ginkel. Je weet dat een huurling gewoon weer terug gaat en moet wachten op zijn club. Nou dan had je allang gesprekken moeten hebben met Chelsea en vaststellen of hij komt of niet.
Brands heeft toen met het halen van een vervanger van Willems ook zo zitten te treuzelen. De rest is history.....
Eens, hoe langer je wacht hoe duurder ze worden
 
De 10 miljoen verklaar ik met een rare huurconstructie (geen transfer-post dit boekjaar) en een afspraak gespreid te betalen. Ik vind het ook veel geld maar gezien PSV niet vaak zo'n stap zet vermoed ik dat het vertrouwen in zijn kwaliteit wel erg hoog moet zijn. Ik hoop dat de beroeps-krachten die namens PSV gehandeld hebben hierin gelijk krijgen.

PSV is ook al tijden bezig met namen. Aangezien we niet vermogend zijn zullen die echter pas bekend worden gemaakt als PSVers verkocht zijn. We kunnen niet zoals 'clubs die nu even niet genoemd mogen worden' vooruitregeren op basis van een goed gevulde kapitaalbuffer. Nu al de namen roepen die je wilt gaan halen als Arias inderdaad pleite is lijkt me een gevalletje van jezelf in de voet schieten.

Vervanger Willems slecht ondervangen? -->eens. Zelfs als het financieel zo triest was had er een stabiele LB gehuurd moeten worden om het vertrek op te vangen. Nu weet ik niet in hoeverre dit plan B + C inderdaad was voorbereid, maar volgens mij mislukt het bij drie huurpogingen op de laatste dagen. Of het überhaubt op de laatste dagen aan laten komen de fout van Brands was? --> wellicht.

Ik denk daarbij dat het vaak een stuk ingewikkelder is dan wij denken/opvangen. Als hij een overbodige LB (die duitser) van een beter team op het oog had zat daar wellicht ook de gedachte achter dat zijn prijs zou zakken tot een niveau dat voor PSV betaalbaar was in de latere dagen? Of dat deze pas zou komen/onderhandelen als die club zelf eerst zijn vervanger rond had.

Soms is ook voetbal-land net een vastgelopen woningmarkt:
je wilt niet verkopen voordat je weet wat je ervoor terug krijgt (het risiko dakloos te worden)
maar je kunt niet kopen voordat je het geld van de verkoop weet/hebt
En als jij kunt kopen, en de verkoper is akkoord, steld die de voorwaarde ook eerst te moeten weten waar die naar toe verhuizen kan..
En zo loopt alles soms vast en schiet het pas in de laaste drie dagen in beweging. Achterlijk/ergerlijk?--> ja. Maar bergijpelijk ook. Als kleine speler op de wereldmarkt is het moeilijk om hieraan te ontkomen.
 
Laatst bewerkt:
Dat willen ze wss weer proberen. Als het niet lukt, gaan ze voor Gutierrez
Precies, PSV wacht gewoon even. Van Ginkel gaat weer meetrainen met Chelsea en PSV krijgt uiterlijk 1 september uitsluitsel :rolleyes:

En lukt dat even niet, dan doet PSV gewoon een gouden greep in de vaderlandse competitie, zo is Ramselaar ook gekomen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Is dat zo, wat Gerbrands heeft gezegd? Zo ja, hoe verklaar de 10 miljoen voor een 18jarige die tot nu toe geen minuut heeft kunnen maken?
En dat de markt pas vanaf 9 juni open is, is geen argument: vele clubs, ik noem nu even geen namen...., zijn al vanaf januari bezig met hun selectie voor volgend jaar. Als Brands en Cocu al maanden lang zelf verklaren dat Zoet en Arias en misschien ook Luuk weg gaan, dan hadden ze mede met het oog op het WK, minimaal 2 spelers voor de basis gepresenteerd moeten hebben. Dat geldt ook voor het wel of niet halen van Van Ginkel. Je weet dat een huurling gewoon weer terug gaat en moet wachten op zijn club. Nou dan had je allang gesprekken moeten hebben met Chelsea en vaststellen of hij komt of niet.
Brands heeft toen met het halen van een vervanger van Willems ook zo zitten te treuzelen. De rest is history.....

Dat, en het "wedden op 1 paard" waar Brands nogal graag aan lijkt te doen. En als dat dan misgaat naar buiten toe een mooi verhaaltje ophangen maar ondertussen een halfbakken elftal hebben.
 
Is dat zo, wat Gerbrands heeft gezegd? Zo ja, hoe verklaar de 10 miljoen voor een 18jarige die tot nu toe geen minuut heeft kunnen maken?
En dat de markt pas vanaf 9 juni open is, is geen argument: vele clubs, ik noem nu even geen namen...., zijn al vanaf januari bezig met hun selectie voor volgend jaar. Als Brands en Cocu al maanden lang zelf verklaren dat Zoet en Arias en misschien ook Luuk weg gaan, dan hadden ze mede met het oog op het WK, minimaal 2 spelers voor de basis gepresenteerd moeten hebben. Dat geldt ook voor het wel of niet halen van Van Ginkel. Je weet dat een huurling gewoon weer terug gaat en moet wachten op zijn club. Nou dan had je allang gesprekken moeten hebben met Chelsea en vaststellen of hij komt of niet.
Brands heeft toen met het halen van een vervanger van Willems ook zo zitten te treuzelen. De rest is history.....

Je kunt als club zelf het heft in handen houden door een speler een deadline op te leggen. Als de speler voor bv 15 juni geen club gevonden heeft die de transfersom wil betalen blijft de betreffende speler het komend seizoen gewoon. Zo kun je als club zelf ook nog een vervanger aantrekken.
Bij late uitgaande transfers is het vaak onmogelijk nog een goede vervanger te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan