PSV Nieuws Algemeen

PSV maakt deze zomer kans op mega-bedragen

bron

Lukt het PSV om in augustus de groepsfase van de Champions League te bereiken, dan levert dat waarschijnlijk al minimaal 30 tot 35 miljoen euro (inclusief recettes) op voor de Eindhovenaren. Zelfs al zou de club dus geen punt pakken in het hoofdtoernooi, dan nog komt zo’n bedrag vermoedelijk op de rekening van PSV binnen.
 
PSV maakt deze zomer kans op mega-bedragen

bron

Lukt het PSV om in augustus de groepsfase van de Champions League te bereiken, dan levert dat waarschijnlijk al minimaal 30 tot 35 miljoen euro (inclusief recettes) op voor de Eindhovenaren. Zelfs al zou de club dus geen punt pakken in het hoofdtoernooi, dan nog komt zo’n bedrag vermoedelijk op de rekening van PSV binnen.
Wat een geld. En dan te bedenken dat die andere clubs waarschijnlijk nog meer krijgen!
 
PSV maakt deze zomer kans op mega-bedragen

bron

Lukt het PSV om in augustus de groepsfase van de Champions League te bereiken, dan levert dat waarschijnlijk al minimaal 30 tot 35 miljoen euro (inclusief recettes) op voor de Eindhovenaren. Zelfs al zou de club dus geen punt pakken in het hoofdtoernooi, dan nog komt zo’n bedrag vermoedelijk op de rekening van PSV binnen.
En wanneer wij ons plaatsen maar ajax niet, dan komt ook hun deelname-geld richting Eindhoven. En nee, een ander scenario is er niet!
 
Ik had eigenlijk wel een reactie van Brands/Gerbrands verwacht.Mogelijk zitten zij in Mexico met vakantie bij Pachuca voor Gutierrez.
 
Wie zijn eigenlijk de mogelijke tegenstanders in de voorronde voor de Champions League?

En wat zijn eigenlijk de inkomsten voor de kampioenschap?
 
Wie zijn eigenlijk de mogelijke tegenstanders in de voorronde voor de Champions League?

En wat zijn eigenlijk de inkomsten voor de kampioenschap?

Red Bull Salzburg, Viktoria Plzen, AEK Athene, Dinamo Zagreb, Midtjylland, Hapoel Be'er Sheva, APOEL Nicosia, CFR Cluj, Legia Warschau, BATE Borisov, Ludogorets, Celtic, Astana, Qarabag, Sheriff Tiraspol, Rode Ster, Rosenborg, HJK, New Saints, Kukesi, Zrinjski Mostar, Shkendija, F91 Dudelange, Spartak Trnava, Valletta, Vikingur Gota, Crusaders, Alashkert, Sutjeska Niksic, Suduva Marijampole, Spartaks Jurmala, Cork City, Valur, Flora Tallinn, Torpedo Kutaisi, FC Santo Coloma, Lincoln Red Imps, Drita, Olimpija Ljubljana, Videoton of de winnaar van La Fiorita - Folgore. Kan zijn dat we een aantal clubs op basis van coëfficiënten niet kunnen loten (PSV heeft de hoogste) als we wel alle teams kunnen loten zouden we ook nog Young Boys kunnen loten.
 
Moet te doen zijn lijkt me, Celtic is een redelijk zware tegenstander [ lijken me wel 2 prachtige wedstrijden tegen een mooie tegenstander] net als RB Leipzig. Rode Ster volg ik al een tijd niet meer en weet niet hoe sterk ze zijn momenteel. Van de Grieken winnen we eigenlijk altijd wel als je van het verleden uitgaat.
Bate Borisov, Astana en Rosenborg kunnen ook wel eens sterk voor de dag komen. Ajakkes beet op de Noren hun tanden stuk. Verder valt er weinig van te zeggen, eerst maar eens zien of we weer een kampioenswaardige selectie kunnen neerzetten.

Winst Inter op Lazio geeft PSV nog beter perspectief in Europa
https://www.psvinside.nl/winst-inter-op-lazio-geeft-psv-nog-beter-perpectief-in-europa/
 
Laatst bewerkt:
En dan ontdekken dat al je andere sokken in de was zijn.
Ik zat ooit op een verjaardag waar de moeder van de jarige naar beneden kwam met de vraag:
'Heb je nou wéér je neus in de gordijnen gesnoten?'
M'n kameraadje had dus een plan B voor als zijn sokken in de was zaten.:grin:
 
Ik zat ooit op een verjaardag waar de moeder van de jarige naar beneden kwam met de vraag:
'Heb je nou wéér je neus in de gordijnen gesnoten?'
M'n kameraadje had dus een plan B voor als zijn sokken in de was zaten.:grin:

Ik ook geprobeerd met luxaflex, maar dat pakt dan ineens heel anders uit. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan