Technisch Manager

Per wanneer vertrekt hij eigenlijk want vandaag was hij nog bij de ondertekening van het contract van onze Lars.
 
ok,dan hoop ik toch echt dat de transferzaken zijn normale doorgang vinden, want stel dat Atletico of wie dan idd een bod van 60 M op Lozano uitbrengt dat het dan allemaal in kannen en kruiken komt. Jammer dat hij niet pas vertrekt waneer er weer een kampioenswaardige selectie rond is. Bovendien vrees ik dat wanneer die transfers gaan spelen dat de overgebleven heren veels te weinig voor spelers gaan vragen en dat ze zwak zijn tijdens de onderhandelingen.
 
Dus ik las op de website van Omroep Brabant dat John de Jong de gedoodverfde opvolger is van Marcel Brands. Heeft als hoofdscout een oog voor talent en al jaren een sterk netwerk, en heeft de job van dichtbij meegemaakt als rechterhand van Marcel. Vormt nu ook onderdeel van het technische hart, met Cocu en Arnesen.

Om eerlijk te zijn wil ik hem best een kans geven.
 
Dus ik las op de website van Omroep Brabant dat John de Jong de gedoodverfde opvolger is van Marcel Brands. Heeft als hoofdscout een oog voor talent en al jaren een sterk netwerk, en heeft de job van dichtbij meegemaakt als rechterhand van Marcel. Vormt nu ook onderdeel van het technische hart, met Cocu en Arnesen.

Om eerlijk te zijn wil ik hem best een kans geven.
Het zou misschien zelfs oneerlijk zijn om hem die kans niet te geven. Het is niet zo -zoals ik eigenlijk dacht- dat hij zo'n beetje in het diepe gegooid wordt bij een eventuele aanstelling. Hij heeft inmiddels al wat ervaring opgedaan naast Marcel, dus waarom niet? Hopelijk heeft hij de blinde vlek met betrekking tot de verdedigers niet overgenomen van Brands.
 
Het zou misschien zelfs oneerlijk zijn om hem die kans niet te geven. Het is niet zo -zoals ik eigenlijk dacht- dat hij zo'n beetje in het diepe gegooid wordt bij een eventuele aanstelling. Hij heeft inmiddels al wat ervaring opgedaan naast Marcel, dus waarom niet? Hopelijk heeft hij de blinde vlek met betrekking tot de verdedigers niet overgenomen van Brands.
En zijn broer voetbalt bij de club van mijn zoontje, dus wie weet.... :maniac:
 
Dus ik las op de website van Omroep Brabant dat John de Jong de gedoodverfde opvolger is van Marcel Brands. Heeft als hoofdscout een oog voor talent en al jaren een sterk netwerk, en heeft de job van dichtbij meegemaakt als rechterhand van Marcel. Vormt nu ook onderdeel van het technische hart, met Cocu en Arnesen.

Om eerlijk te zijn wil ik hem best een kans geven.
Volgens mij was dat slechts een wens van Berry van Aerle.
 
Veel vuurwerk opeens, sinds Brands bekend heeft gemaakt dat die naar Everton gaat.

Viergever gehaald, Brenet verkocht voor 5 miljoen, Angelino en Dumfries aan de selectie willen toevoegen.
 
Veel vuurwerk opeens, sinds Brands bekend heeft gemaakt dat die naar Everton gaat.

Viergever gehaald, Brenet verkocht voor 5 miljoen, Angelino en Dumfries aan de selectie willen toevoegen.
Je zou bijna denken dat Brands een remmende factor was.... :unsure:
 
RAZINHO oefen alvast goed want je zult het straks zwaar krijgen met het aanspreken van de TD’s. Is niet toe doen toch, Cocu!!!-Arnesen!!!- De Jong!!! :maniac:
 
Precies wat ik bedoelde dus. Toon Topklimaat laat wel vaker dingen op hun beloop... Nu effe de trainer hiermee belasten en drie mensen die gezamenlijk besluiten moeten nemen over het wel of niet aantrekken van spelers: Arnesen heeft dit al heel lang niet meer gedaan, geen spelers gekocht of verkocht en niet echt dicht bij het vuur gestaan de laatste jaren, Cocu heeft zoeits nog nooit gedaan en weet niet eens hoe je moet onderhandelen en wanneer je wel of juist niet moet toehappen en de Jong is sowieso een nobody. Topklimaat tja.
IPF heeft er wel verstand van zegt ie zelf.
 
Het zou eens zo kunnen zijn dat Brands ook Cocu meeneemt naar Everton. Ze willen daar afscheid nemen van die trainer. “Mijn gevoel” zegt dat Brands zijn goede vriend een dienst zou willen bewijzen. Het is altijd makkelijker als je mensen met wie je goed hebt samengewerkt meeneemt naar je nieuwe omgeving. Tegelijkertijd kan dat ook, indien het niet goed uitpakt, jou gelijk je reputatie kosten.
Dus ik weet het eigenlijk niet :lol:
VZ meldt dat het misschien toch gaat gebeuren....
 
VZ meldt dat het misschien toch gaat gebeuren....

Dat gaat zeker niet door. Of wil Marcel Brands binnenkort Phillip Cocu ontslaan bij Everton, voordat hij zelf de laan wordt uitgestuurd. :maniac:
En ook nog Lozano wegkapen bij PSV dan is het helemaal compleet.
Ik denk dat het alleen geruchten zijn en dat het bij geruchten blijft.
 
Over 3 dagen is Brands weg, en er dreigt een stuurloos schip achter te blijven. Kan wel eens een hele zwarte bladzijde worden uit de PSV historie.
Hij kan notabene handelen met voorkennis. PSV moet eens openheid van zaken geven.
 
Over 3 dagen is Brands weg, en er dreigt een stuurloos schip achter te blijven. Kan wel eens een hele zwarte bladzijde worden uit de PSV historie.
Hij kan notabene handelen met voorkennis. PSV moet eens openheid van zaken geven.

Zoals mijn dochter zegt: "Chill dein Leben" We hebben Reker ook overleeft, en zo erg gaat het niet worden.
 
Laatst bewerkt:
Over 3 dagen is Brands weg, en er dreigt een stuurloos schip achter te blijven. Kan wel eens een hele zwarte bladzijde worden uit de PSV historie.
Hij kan notabene handelen met voorkennis. PSV moet eens openheid van zaken geven.
Dat heeft PSV toch gedaan? Men heeft heel duidelijk gezegd dat Arnesen, De Jon en Cocu het deze transferzomer gaan doen. Daarna wordt een permanente oplossing gezocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan