Denzel Dumfries (V)

Ik vond Dumfries een groot talent toen hij nog bij Sparta speelde, het afgelopen seizoen heeft hij echter bewezen niet goed genoeg te zijn voor PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb genoeg kritiek op Brenet, maar ik weet niet of hij slechter is dan Dumfries.

Ik weet dus niet goed wat ik van deze mogelijke aankoop vind (tenzij Brenet een transfer maakt natuurlijk, dan is het volkomen logisch).

juist.. heeft Brenet jaren tegen zijn zin op links moeten spelen ( zonder klagen overigens ), komt waarschijnlijk zijn favoriee rechterkant vrij.. halen ze een ander voor die positie.. ik zou me als Brenet enigzins gefrustreerd voelen.
 
juist.. heeft Brenet jaren tegen zijn zin op links moeten spelen ( zonder klagen overigens ), komt waarschijnlijk zijn favoriee rechterkant vrij.. halen ze een ander voor die positie.. ik zou me als Brenet enigzins gefrustreerd voelen.
Toch kan ik me ook nog herinneren (Of dat denk ik te kunnen) dat we twee jaar terug zeiden dat Brenet het op links beter deed dan hij op rechts ooit gedaan had. Dus ik sta -op basis daarvan- wel achter het aantrekken van zowel een goede(!) links- als rechtsback.
 
Unnerstall, Dumfries, jongens we gaan hopenlijk de CL in.
Mogen er wel echt wat andere namen uit de koker komen rollen met alle respect voor deze heren overigens.
 
Luckassen, Dumfries, Viergever... Schaam je kapot.
Isi en Brenet vergeten?...
Oneens 2 spelers die aan de deur kloppen bij oranje en al voor vertegenwoordigde elftallen hebben gespeeld. Nick heeft zich al bewezen. Alle Ajacieden in mijn omgeving vinden het onbegrijpelijk en hadden hem graag gehouden.
 
( zonder klagen overigens )
Isi en Brenet vergeten?...
Oneens 2 spelers die aan de deur kloppen bij oranje en al voor vertegenwoordigde elftallen hebben gespeeld. Nick heeft zich al bewezen. Alle Ajacieden in mijn omgeving vinden het onbegrijpelijk en hadden hem graag gehouden.

Wie kloppen er op de deur bij oranje? Wanneer heeft Viergever structureel goed gespeeld?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dumfries zit nu al in selectie..... en vertel me wanneer Isi of brenet überhaupt goed speelde? Laat staan structureel.

Ik probeer allerminst te verdedigen dat Isimat-Mirin en Brenet je-van-het zijn, ik wil alleen maar zeggen dat Viergever prima in dat rijtje past. Over Dumfries ben ik best optimistisch.
 
Luckassen, Dumfries, Viergever... Schaam je kapot.

Viergever geef ik nog de voordeel van de twijfel. Heeft toch wel de nodige ervaring met name europees.

Maar Luckassen. Het blijft ongelooflijk dat we daar 6 miljoen hebben betaald. Alleen maar omdat die fysiek er zo indrukwekkend uitziet. Maar men vergeet dat deze kerel koning is in penaltys weggeven en er niks van kan. Maar toch happen we.

En deze Dumfries 6 miljoen lees ik nu overal? Sorry, maar gaan we nou iedere keer de hoofdprijs betalen bij die subtop teams? Ga toch weg.
 
Unnerstall, Dumfries, jongens we gaan hopenlijk de CL in.
Mogen er wel echt wat andere namen uit de koker komen rollen met alle respect voor deze heren overigens.

Unnerstall kan moeilijk de CL ingaan als hij volgend seizoen aan VVV wordt verhuurt :rolleyes:
 
Dumfries had een Zuid-Amerikaan uit een of andere vage competitie moeten zijn die 3 keer scoorde en 8 assists gaf, dan had de wereld er hier rooskleuriger uitgezien. Zo'n topper als Orejuela bijvoorbeeld, geweldig talent uit Colombia, 4 miljoen gekost en het hele seizoen een paar potjes bij Jong Ajax de sterren van de hemel gespeeld en vervangen worden door ene Kristensen die nog slechter kan verdedigen dan Veltman.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bas
Isi en Brenet vergeten?...
Oneens 2 spelers die aan de deur kloppen bij oranje en al voor vertegenwoordigde elftallen hebben gespeeld. Nick heeft zich al bewezen. Alle Ajacieden in mijn omgeving vinden het onbegrijpelijk en hadden hem graag gehouden.
Wat? :eek: Heb jij Ajacieden in je omgeving? :eek:

:maniac:
 
Ik heb ze zelfs in huis. Een partner en kind die voor ajax zijn. Ach ze hebben het samen erg zwaar zeg ik dan altijd:lol::DANCE:
Hier in huis is slechts ruimte voor één club. Ik heb het geluk dat mijn dochters beiden net zoveel om voetbal geven als mijn vrouw (nul, niks, noppes, nada), dus het is nooit echt een discussie geworden.
Toen mijn jongste een keer vroeg of ik ook voor ajaks was, heb ik haar uitgelegd dat ik voor PSV ben en dat dat betekent dat mijn kinderen daarom ook alleen voor PSV kunnen zijn. Dat is de natuur, daar kunnen we niks aan doen.

Ze geven nog steeds geen ruk om voetbal, maar áls de vraag gesteld wordt is het antwoord sindsdien zoals het hoort: "Ik ben voor PSV!". (Y)
 
Hier in huis is slechts ruimte voor één club. Ik heb het geluk dat mijn dochters beiden net zoveel om voetbal geven als mijn vrouw (nul, niks, noppes, nada), dus het is nooit echt een discussie geworden.
Toen mijn jongste een keer vroeg of ik ook voor ajaks was, heb ik haar uitgelegd dat ik voor PSV ben en dat dat betekent dat mijn kinderen daarom ook alleen voor PSV kunnen zijn. Dat is de natuur, daar kunnen we niks aan doen.

Ze geven nog steeds geen ruk om voetbal, maar áls de vraag gesteld wordt is het antwoord sindsdien zoals het hoort: "Ik ben voor PSV!". (Y)

:D Dat is een copy-paste verhaal van onze situatie.
 
Het is de natuur. Dus ik had niet anders verwacht. ;)
Hahaha, hier ook. Zelfs mijn vrouw, die vooral voor Heerenveen en Ajax was, is gaan meeleven met PSV. De oudste geeft niet om voetbal en zegt dat hij voor Ajax is (dwarse puber). Maar de jongste is volgens de natuur (of is het indoctrinatie) ook voor PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan