Lars Unnerstall (DM)

Ik weet tot wanneer de contracten van Room, Koopmans en Jurjus lopen? Misschien tot eind volgend seizoen?
 
Jurjus tot 2021...??? Dat wordt dus de komende jaren steeds maar weer verhuren, want een serieuze kans zie ik hem niet krijgen bij PSV na zijn geblunder bij Roda....
 
Enkele reacties op het VVV Venlo forum:

Enorme aderlating. Wie er ook voor in de plaats komt, we krijgen er geen betere voor terug. Maar het is hem zeker gegund. Wat een man, altijd correct. We hebben geboft dat we hem een jaar onder de lat hebben gehad. Succes bij PSV. Hopelijk speel je tegen ons je slechtste wedstrijden…

Geweldig nieuws dit, zonder Unnerstall waren wij keihard gedegradeerd dit seizoen.

Zoet wil deze zomer graag weg. Dan heeft PSV nog Room en Jurjus als keepers.
Dan zou je toch verwachten dat Unnerstall eerste keeper wordt omdat hij tien keer beter is dan die andere twee.

Top nieuws voor alle partijen! We mogen dus nog een jaartje genieten van Lars Unnerstall onder de lat :).
 
Laatst bewerkt:
Het aantrekken begrijp ik wel. Heeft afgelopen seizoen laten zien dat hij zeker bij de betere keepers van de eredivisie hoorde (naast Bizot en Zoet denk ik het meest beslissend en meest constant). Als ik het afzet tegen een alternatief als bijvoorbeeld Padt dan denk ik dat PSV opzich prima heeft gehandeld door hem aan te trekken. Echter, de jongen is 27 geloof ik en hem direct nog een jaar verhuren aan VVV om hem meer tijd om te ontwikkelen als 1e keeper snap ik niet zo goed. Op die leeftijd moet je er kunnen staan lijkt me, en als Zoet vertrekt had ik liever gezien dat Unnerstall direct met Room (weinig van gezien, maar de sporadische minuten waren verre van overtuigend) de strijd aan zou gaan voor de voorkeursplek onder de lat.
 
Als die maar 2 keer slecht keept tegen PSV, en twee keer de nul houdt tegen Ajax volgend jaar. Dan vind ik alles prima.

Welkom Lars.
 
Als Zoet vertrekt moeten we het aankomend seizoen met Room doen als 1e keeper. Dan nog liever Yannick van Osch.
 
Jaar stallen bij VVV, beetje de sterren van de hemel laten keepen en hem dan verkopen voor 5 miljoen :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan