Luc Nilis

Ik vind het wel jammer dat een aantal trainers, zoals Nilis, hun sportieve uiterlijk compleet kwijt zijn geraakt.
Het is bekend dat Nilis een tijdje behoorlijk veel persoonlijke problemen heeft gekend. Die "verwaarlozing"is daar misschien een gevolg van (?)
Want ook als je kijkt naar Cocu, Faber of van Nistelrooij dan zie je dat zij het allemaal heel goed hebben bijgehouden.
 
Damn, dat bewegen ben ik vergeten ;)


Enne, je hebt wel gelijk hoor, viel me afgelopen weekend ook op.
Als ik naast hem zou zitten, had ik hem niet eens herkent denk ik....
Neemt niet weg datj e gelijk hebt, voor wat betreft het vanzelf wat minder 'sportief' voor de dag komen. Ik moet er ook steeds meer moeite voor doen, om niet als een kale zak blanke vla over straat te gaan. :D
 
In de titel staat dat hij een gouden rechtervoet heeft, maar hij doet ook opvallend veel met links. Maar snap wel dat hij een prachtige trap in z'n rechtervoet heeft btw ;) Leuk om te zien altijd deze video's :)
 
Voor de liefhebbers:

A.s. Zaterdagochtend 18 juni zijn Thijs Slegers en Luc.Nilis bij Bruna in Rosmalen voor een signeersessie van het boek over Nilis.
 
Luc, van harte !! :dt:

Een van de mooiste voetballers die PSV gekend heeft. Kijk en pink een traantje weg:

Mooie herinneringen. Ik kijk ernaar en realiseer me hoezeer we in Nederland spelers met deze klasse missen.
 
Mooi, maar wat zijn we erop achteruitgegaan.

Inderdaad. Ik bekeek het filmpje en bedacht me dat we op dit moment 2 spelers nodig hebben om in dezelfde kwaliteiten te voorzien van één Luc Nilis: de effectiviteit en schotkracht van Locadia en het stilisme van Pröpper.
 
Luc, van harte !! :dt:

Een van de mooiste voetballers die PSV gekend heeft. Kijk en pink een traantje weg:

Mooie herinneringen. Ik kijk ernaar en realiseer me hoezeer we in Nederland spelers met deze klasse missen.

Tijdens een nachtje doorwerken even ontspannen met dit filmpje. Wat een totale klasse. Als-ie een fractie sneller op de eerste meters was geweest, had-ie tien seizoenen bij Barcelona gespeeld en behoorde hij bij de tien beste spelers allertijden.
 
Tijdens een nachtje doorwerken even ontspannen met dit filmpje. Wat een totale klasse. Als-ie een fractie sneller op de eerste meters was geweest, had-ie tien seizoenen bij Barcelona gespeeld en behoorde hij bij de tien beste spelers allertijden.

En hadden wij niet (zolang) van hem kunnen genieten ;). De klasse druipt er vanaf en doet mij inzien dat we de laatste jaren toch maar weinig echte klasse hebben gezien op het veld.
 
Tijdens een nachtje doorwerken even ontspannen met dit filmpje. Wat een totale klasse. Als-ie een fractie sneller op de eerste meters was geweest, had-ie tien seizoenen bij Barcelona gespeeld en behoorde hij bij de tien beste spelers allertijden.

De Zidane van het noorden. Een van de beste, zo niet de beste PSV-er aller tijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan