Mauro Júnior (V)

Inderdaad, toen bleek dat Maher geen verdedigende middenvelder was belandde hij op een zijspoor bij PSV. Het vak van trainers wordt schromelijk overschat. Het begint met de spelers in te zetten op hun kwaliteiten en niet op hun zwakheden waar Cocu een patent op lijkt te hebben. Mauro inzetten als een soort van Kuyt die achter zijn man aan blijft rennen. Hoe verzin je het? En Pereiro die totaal geen snelheid heeft als buitenspeler inzetten, terwijl hij een uitgesproken speler is voor de as. De publieke opinie op het forum over onze trainer lijkt mee te varen op de resultaten, maar ik prik daar door heen. Cocu is totaal ongeschikt als trainer.

Dat klopt wel ja. Eigenlijk heeft Cocu alleen in de wedstrijd tegen Utrecht iedereen in z'n kracht laten spelen.
 
Een groot compliment aan deze jeugdspeler. Net 18, maar in 150 minuten al veel moois laten zien.

Hopelijk durft Cocu het aan om hem te laten staan.
 
Een groot compliment aan deze jeugdspeler. Net 18, maar in 150 minuten al veel moois laten zien.

Hopelijk durft Cocu het aan om hem te laten staan.

Cocu: "We moeten zijn belastbaarheid in de gaten houden, maar zijn op dit moment heel tevreden hoe hij het invult.”

Dan weet je wel genoeg. ;)
 
Kan mij niet heugen dat zulke teksten werden gebruikt toen Ronaldo speelde

Sindsdien is de kennis over sportfysiologie dan ook sterk toegenomen.

Kijk voor voorbeelden hoe het niet moet bij Ajax, waar allerlei pareltjes "een kans krijgen" bij het eerste, een paar maanden (hooguit) leuk spelen, en daarna ver, ver terugvallen.
Of, dichterbij huis (of inmiddels niet meer): Bakkali, die 3 wedstrijden de sterren van de hemel speelde, werd opgeroepen voor het Belgische elftal, overbelast raakte en nooit meer zijn oude niveau haalde.

Mauro vanaf nu iedere wedstrijd in de basis laten starten is de beste garantie om zijn carriëre nu al in de vernieling te helpen.
 
Sindsdien is de kennis over sportfysiologie dan ook sterk toegenomen.

Kijk voor voorbeelden hoe het niet moet bij Ajax, waar allerlei pareltjes "een kans krijgen" bij het eerste, een paar maanden (hooguit) leuk spelen, en daarna ver, ver terugvallen.
Of, dichterbij huis (of inmiddels niet meer): Bakkali, die 3 wedstrijden de sterren van de hemel speelde, werd opgeroepen voor het Belgische elftal, overbelast raakte en nooit meer zijn oude niveau haalde.

Mauro vanaf nu iedere wedstrijd in de basis laten starten is de beste garantie om zijn carriëre nu al in de vernieling te helpen.

Dat denk ik ook. Afwisselen met basisplaatsen en een goed kwartier invallen. Een goede, veelbelovende speler. Dat wel!
 
Ik moest net even de huldiging kijken omdat ik het niet zeker meer wist, maar deze man kan voor mij nu al niets meer fout doen. Pakt daar even de microfoon tijdens de huldiging om vervolgens "Ik moet zuipen ... doe mij maar bier, ieder kwartier" te roepen :lmao: HELD
 
Ik moest net even de huldiging kijken omdat ik het niet zeker meer wist, maar deze man kan voor mij nu al niets meer fout doen. Pakt daar even de microfoon tijdens de huldiging om vervolgens "Ik moet zuipen ... doe mij maar bier, ieder kwartier" te roepen :lmao: HELD
Hahaha echt? :ROFL:
 
Lijkt me echt een groot talent. Hopen dat hij volgend jaar wat meer speelminuten krijgt want dit is toch wel een speler waarvan ik verwacht dat hij het gaat maken.
 
Ik vraag me af waarom hij niet eens mag invallen? Is hij geblesseerd? Zo niet, dan is Cocu echt geen slimme coach in zijn omgang met de jeugdspelers. Zo genadeloos spelers afstraffen door hen na een paar slechte of mindere wedstrijden echt nooit meer opstellen, is gewoon dom.
 
Ik vraag me af waarom hij niet eens mag invallen? Is hij geblesseerd? Zo niet, dan is Cocu echt geen slimme coach in zijn omgang met de jeugdspelers. Zo genadeloos spelers afstraffen door hen na een paar slechte of mindere wedstrijden echt nooit meer opstellen, is gewoon dom.

En de meer ervaren spelers zullen het ook best begrijpen als Mauro speelt en zij niet, gezien de fase van de competitie.
Een vreemd besluit inderdaad, dus (tenzij er toch een blessure is).
 
Ik vraag me af waarom hij niet eens mag invallen? Is hij geblesseerd? Zo niet, dan is Cocu echt geen slimme coach in zijn omgang met de jeugdspelers. Zo genadeloos spelers afstraffen door hen na een paar slechte of mindere wedstrijden echt nooit meer opstellen, is gewoon dom.
Als je eenmaal vaste waarde bent, hoef je niet bang te zijn dat Cocu je wisselt. Maar wanneer je jeugdspeler bent, heb je weinig kansen en bijkans nul krediet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Rustig mannen, inderdaad een blessure:

Rik Elfrink@RikElfrink
Mauro Júnior heeft deze week bij de training een blessure opgelopen en is daarom niet inzetbaar bij #PSV. Hij hoopt volgende week in het Philips Stadion er weer bij te zijn op zijn 19e verjaardag, tegen FC Groningen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan