PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Ik heb vanwege diverse prive redenen dit seizoen niet echt gevolgd, maar van wat ik heb gezien is PSV de terechte kampioen.
Dank voor je felicitatie. Goed je weer even te zien. Ik hoop dat het goed met je gaat.:fb:
 
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Ik heb vanwege diverse prive redenen dit seizoen niet echt gevolgd, maar van wat ik heb gezien is PSV de terechte kampioen.
Bedankt JP! Het zegt toch veel over jou dat je je ondanks alles toch hier even meldt:)
 
Gefeliciteerd aan iedereen die voor PSV is. Tegen Ajax kampioen worden is echt mooi. Maak er een mooie feest van.
 
Las op AD een paar geplaatste tweets, zo ook een van Aad de Mos die de Ajacieden uitlachte met hun praatjes over hun “mooie spel” :ROFL::star:
 
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Ik heb vanwege diverse prive redenen dit seizoen niet echt gevolgd, maar van wat ik heb gezien is PSV de terechte kampioen.
Bedankt JP! Het zegt toch veel over jou dat je je ondanks alles toch hier even meldt:)
Echt een top reactie JP en zoals IPF al heeft gezegd het zegt veel over jou. Zo zouden supporters met elkaar om moeten gaan in plaats van elkaar uitschelden. Want het blijft tenslotte gewoon een spelletje. Winnen of verliezen er zijn belangrijkere dingen in het leven. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel met de kampioenschap en hopelijk komen er nog veel meer, maar als ik zie hoe supporters met elkaar omgaan daar erger ik me soms aan.
 
Ik sluit me hier bij aan. Hoe gaat het met je?

Na intensieve chemo en diverse operaties ben ik nu officieel in remissie. Over een paar weken weer een CT voor controle. Probeer nu weer in een normaal levensritme te komen wat niet gebaseerd is op medische afspraken! Hopelijk kan ik me volgend seizoen weer druk maken om de prestaties (of het ontbreken ervan) van mijn favoriete club :D
 
Na intensieve chemo en diverse operaties ben ik nu officieel in remissie. Over een paar weken weer een CT voor controle. Probeer nu weer in een normaal levensritme te komen wat niet gebaseerd is op medische afspraken! Hopelijk kan ik me volgend seizoen weer druk maken om de prestaties (of het ontbreken ervan) van mijn favoriete club :D
Oprecht heel fijn om dit te horen man!

Bedankt voor de felicitaties en we hopen je snel weer hier te zien!
 
Na intensieve chemo en diverse operaties ben ik nu officieel in remissie. Over een paar weken weer een CT voor controle. Probeer nu weer in een normaal levensritme te komen wat niet gebaseerd is op medische afspraken! Hopelijk kan ik me volgend seizoen weer druk maken om de prestaties (of het ontbreken ervan) van mijn favoriete club :D

Goed, man! Gefeliciteerd! Ik zit mezelf al urenlang te feliciteren, maar kom er nu achter dat ik niet de enige winnaar ben!
 
Wat een fantastische prestatie van PSV !! En precies zoals ik had gewild: in eigen stadion tegen de directe concurrent en aartsvijand Ajax en dan ook nog overtuigend met ruime cijfers. Mooier kan deze overwinning haast niet. Vanaf het begin fel, er zat duidelijk strijd, lef, passie, enthousiasme en de wil om te winnen in het spel van PSV en dat heeft zich duidelijk uitbetaald. Iedereen gefeliciteerd met de 24e landskampioenschap van PSV. Wat ik wel jammer vind, is dat wij als trouwe supporters slechts een handvol van dit soort wedstrijden dit seizoen te zien hebben gekregen....ik hoop dat Cocu, ( het ziet ernaaruit dat hij ook volgend seizoen de coach van PSV is), geleerd heeft van deze wedstrijd en dat hij volgend seizoen veel vaker zijn jongens op deze wijze voorbereid en het veld opstuurt. Viva PSV, Forza PSV,.....PSV ki Jai hoh !!!
 
Allemaal gefeliciteerd !!

Net schreeuwend van plezier langs de Arena gereden. Oh wat was het mooi gisteren. En wat duurde het langggggg voordat het kwart voor 5 was.

De hond vond het in ieder geval niet erg, die kreeg 3 lange boswandelingen met zijn zenuwachtige baasje. :grin:
 
Hoppa weer een heerlijk kampioenschap!!komt bij mij in de top 5 nu tegen Ajax kampioen worden is genieten net zoals die van de Graafschap en die op doelsaldo tegen Vitesse zijn om in te lijsten en onvergetelijk. GEFELICITEERD
 
Na intensieve chemo en diverse operaties ben ik nu officieel in remissie. Over een paar weken weer een CT voor controle. Probeer nu weer in een normaal levensritme te komen wat niet gebaseerd is op medische afspraken! Hopelijk kan ik me volgend seizoen weer druk maken om de prestaties (of het ontbreken ervan) van mijn favoriete club :D
Wauw, dat is goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd daarmee.:fb:

Maar nu je toch weer helemaal schoon bent, is het dan niet een goed moment om over te stappen naar een club waar je wél regelmatig wat te vieren hebt? :geek:
 
[...]

Sfeer vond ik niet spectaculair. March of Madness was wel awesome. Liederen als 'Weer Staan Wij Hier' of 'Waarvoor We Samen Staan' miste ik, jammer. Ook regelmatig stilte in het stadion, zelfs na de 2-0. [...]
De sfeer was geweldig in mijn optiek. Zeker bij aanvang. Er was inderdaad een periode waarin het publiek, net als het elftal, even wat minder fanatiek leek, maar over het geheel vond ik de sfeer gisteren echt wel passend voor zo'n kraker.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan