Ola Toivonen

Ach weet je, ik vind het belachelijk dat er zo veel kritiek is op Toivonen. Bijna alle spelers maken wel van die overtredingen, maar als de spits van PSV het doet, wordt het in groot daglicht gezet! Ik keur het niet goed, maar voetbal is een harde sport en als je op dit gaat klagen, dan kun je ook gaan klagen dat een verdediger van Heerenveen in een van de eerste minuten een dikke handsbal maakten tegen PSV!
 
Zal wel vervelend zijn als hij er wéér een paar weken uit is. De creativiteit van Toivonen kunnen we zeker goed gebruiken voorin.

op twitter melden ze dat geen nieuwe scheuring is, maar slecht een verrekking. uit voorzorg een week rust. Dan heeft die vrouw goed "gelijmd" daar in Belgrado. (Y)
 
.....Nou ja...we gaan het gedrag van Toivonen nog goedpraten en bagatelliseren ook...
Zijn gedrag is met geen mogelijkheid goed te praten, hij gedraagt zich al weken zeer negatief. Zwak om dan maar de dooddoener te gebruiken, dat er zoveel van 'dit soort' overtredingen gemaakt worden.
Als Suarez ditzelfde deed, was de wereld te klein...en nu is het opeens allemaal 'normaal"? Die indruk wekken sommigen immers wel
 
...de creativiteit wel...maar die misselijke overtredingen kan ik missen als kiespijn!!!

We krijgen langzamerhand een eigen Suarez....en daar scheet iedereen hier op. Toivonen krijgt ergere neigingen, alleen bijt hij nog net niet ;)

Iemand een overtreding, kaart en penalty tegen aannaaien vind ik erger dan jezelf in een betere positie plaatsen om een goal te maken. Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen :unsure:
 
.....Nou ja...we gaan het gedrag van Toivonen nog goedpraten en bagatelliseren ook...
Zijn gedrag is met geen mogelijkheid goed te praten, hij gedraagt zich al weken zeer negatief. Zwak om dan maar de dooddoener te gebruiken, dat er zoveel van 'dit soort' overtredingen gemaakt worden.
Als Suarez ditzelfde deed, was de wereld te klein...en nu is het opeens allemaal 'normaal"? Die indruk wekken sommigen immers wel

Nogmaals, de overtreding van de afgelopen wedstrijd is absoluut niet schandalig o.i.d. te noemen hij pakt zijn tegenstander gewoon in de loop even vast. Een paar posts hierboven heb ik het uitvoeriger uitgelegd.
 
.....Nou ja...we gaan het gedrag van Toivonen nog goedpraten en bagatelliseren ook...
Zijn gedrag is met geen mogelijkheid goed te praten, hij gedraagt zich al weken zeer negatief. Zwak om dan maar de dooddoener te gebruiken, dat er zoveel van 'dit soort' overtredingen gemaakt worden.
Als Suarez ditzelfde deed, was de wereld te klein...en nu is het opeens allemaal 'normaal"? Die indruk wekken sommigen immers wel

Ach doe normaal man, dat is toch appels met peren vergelijken? Oh jee, hij hield iemand vast aan z'n shirt, of haakte z'n pootje. :eek:

Suarez beet vleeswonden in de nek van een tegenstander, trapte in zijn val spelers in hun buik en gezicht, maakte schwalbes zonder dat er ook maar enig contact is (hetgeen wat bij Toivonen zelden tot nooit zo is), deed alsof hij ging schieten maar bleef dan met z'n gestrekte been in de lucht hangen tot hij de tegenstander in volle vaart op zijn knie of buik raakte, Suarez die na iedere (terechte) beoordeling tegen Ajax de scheidsrechter met de grond gelijk maakte met z'n geschreeuw etc. Ja dan is Toivonen inderdaad net zo erg... Toivonen heeft nog nooit iets gedaan dat je zegt: wow, wat een klootzak. Heeft een keer rood gehad voor een elleboog (uit tegen Volendam), wat niet eens een elleboog was.

En dan denk je, de PSV-supporter ziet dit wel ondanks de media-heksenjacht. Maar niets is minder waar... Van je eigen "supporters" moet je het hebben zullen we maar zeggen.
 
Ik ben te lui om te klikken, maar ik neem aan dat dit het sportjournaal van vanavond is? Dat vond ik namelijk echt geweldig, vervelende Joep.

Ehm :unsure:

Dus omdat je één klik niet wilt doen, moet je twee zinnen typen en minstens twee keer klikken, om een post te quoten en om de post te plaatsen :unsure:

Maar inderdaad Der Muzikant, dat was Joep (en ja, hij heeft zichzelf weer op TV gekregen).
 
Ehm :unsure:

Dus omdat je één klik niet wilt doen, moet je twee zinnen typen en minstens twee keer klikken, om een post te quoten en om de post te plaatsen :unsure:

Maar inderdaad Der Muzikant, dat was Joep (en ja, hij heeft zichzelf weer op TV gekregen).

Thanks Arnie-boy, ondanks dat ik direct na het plaatsen van m'n post al had geklikt. :D
 
Ehm :unsure:

Dus omdat je één klik niet wilt doen, moet je twee zinnen typen en minstens twee keer klikken, om een post te quoten en om de post te plaatsen :unsure:

Maar inderdaad Der Muzikant, dat was Joep (en ja, hij heeft zichzelf weer op TV gekregen).

Haha geweldig:clap:
 
Als ik het goed heb wordt hij voor de eerste wedstrijd na Heracles klaargestoomd. Volgens mij Feyenoord?


Ja klopt. In de tussentijd kan hij gaan oefenen op een nieuw trucje om de verdedigers van Feijenoord te naaien.
 
Ik vind dat de hetze tegen Ola de laatste tijd groteske vormen aan neemt. Uiteraard is het overgrote gedeelte van de meningen gekleurd en niet serieus te nemen, maar dat is onze kijk erop ook.

Als supporter heb ik uiteraard geen problemen met zijn actie van afgelopen zondag. Alleen Ola zelf moet toch wel beseffen dat er extra op hem gelet wordt en dat hij ook direct door heel Nederland veroordeeld wordt.

Ikzelf vind het echter hilarisch en als ik weer een Ajacied op een willekeurige voetbalsite hoor roepen dat Ola voor 4 wedstrijden geschorst moet worden kan ik niks anders dan heel hard lachen :lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan