Technisch Manager

Je weet het niet, hè.
Misschien komt de Jong wel met een aantal veelbelovende spelers en zegt Brands: "Ik ga toch liever voor de bewezen AZ-kwaliteit" Of hoort de Jong als hij vraagt of Brands nog naar zijn voorstellen voor een linksback heeft gekeken dat Brands daar geen tijd voor had omdat hij de deal van Luckassen rond moest maken.

Je weet het niet. Ik blijf gewoon maar weer eens positief. ;)

Precies, dat idee heb ik ook. De scouting kan wel met namen blijven komen, maar wie weet heeft Brands een stroomschema:

Is het een aanvallende middenvelder?

Ja: interessant, vertel meer
Nee: hmm. Een vleugelaanvaller dan?

Ja: We kijken eerst of hij op het middenveld kan.
Nee: Echt? Een verdediger? Kunnen we een andere speler omscholen?

Ja: doen
Nee: is hij gratis?

Ja: Dan kan hij gehaald worden.
Nee: Komt ie van AZ?

Ja: vooruit dan
Nee: kunnen we iemand huren?

Ja: doe dat maar
Nee: Biedt maar de helft.

Komt hij niet: ga terug naar stap 1.
 
Inderdaad zeg, Jong de Jong....daar ben ik nu al verre van onder de indruk van en zo iemand zou dan TD moeten worden?? Liever iemand met een goede staat van dienst en een goed netwerk. Met John de Jong zou PSV de lat wederom een stuk lager leggen.
Dat is natuurlijk ook gewoon een gevoel. Cocu is ook in het diepe gegooid bij PSV. Dat kunnen ze bij De Jong natuurlijk ook doen.

Een bewezen TD lijkt me overigens ook prima.
 
Welke reden is er om John de Jong het überhaupt te laten 'proberen'?
Het is toch geen speeltuin?
 
Welke reden is er om John de Jong het überhaupt te laten 'proberen'?
Het is toch geen speeltuin?
Waarom wordt de naam Arnesen nergens genoemd in de pers...?? Dat zou ik toch de logische opvolger vinden, iemand die veel meer ervaring heeft en dat opgebouwd heeft bij grotere clubs dan Brands....Arnesen als opvolger en De Jong dan van mijn part als stagiair om die functie over pak weg 5 jaar over te nemen van Arnesen.
 
Waarom wordt de naam Arnesen nergens genoemd in de pers...?? Dat zou ik toch de logische opvolger vinden, iemand die veel meer ervaring heeft en dat opgebouwd heeft bij grotere clubs dan Brands....Arnesen als opvolger en De Jong dan van mijn part als stagiair om die functie over pak weg 5 jaar over te nemen van Arnesen.

Gelukkig heeft Arnesen zelf al ingezien dat hij die functie niet meer ambieert. Je moet iemand hebben die jonger is dan Arnesen, die dag en nacht voor de club wil werken en die dat met veel enthousiasme uitdraagt zowel intern als extern. Arnesen wil niet meer dag en nacht met voetbal bezig zijn en heeft bewust gekozen voor een positie in de luwte in de RvC.
 
Gelukkig heeft Arnesen zelf al ingezien dat hij die functie niet meer ambieert. Je moet iemand hebben die jonger is dan Arnesen, die dag en nacht voor de club wil werken en die dat met veel enthousiasme uitdraagt zowel intern als extern. Arnesen wil niet meer dag en nacht met voetbal bezig zijn en heeft bewust gekozen voor een positie in de luwte in de RvC.
Dat dacht ik ook!
 
Precies, dat idee heb ik ook. De scouting kan wel met namen blijven komen, maar wie weet heeft Brands een stroomschema:

Is het een aanvallende middenvelder?

Ja: interessant, vertel meer
Nee: hmm. Een vleugelaanvaller dan?

Ja: We kijken eerst of hij op het middenveld kan.
Nee: Echt? Een verdediger? Kunnen we een andere speler omscholen?

Ja: doen
Nee: is hij gratis?

Ja: Dan kan hij gehaald worden.
Nee: Komt ie van AZ?

Ja: vooruit dan
Nee: kunnen we iemand huren?

Ja: doe dat maar
Nee: Biedt maar de helft.

Komt hij niet: ga terug naar stap 1.
:clap:
 
Het zou eens zo kunnen zijn dat Brands ook Cocu meeneemt naar Everton. Ze willen daar afscheid nemen van die trainer. “Mijn gevoel” zegt dat Brands zijn goede vriend een dienst zou willen bewijzen. Het is altijd makkelijker als je mensen met wie je goed hebt samengewerkt meeneemt naar je nieuwe omgeving. Tegelijkertijd kan dat ook, indien het niet goed uitpakt, jou gelijk je reputatie kosten.
Dus ik weet het eigenlijk niet :lol:
 
Het zou eens zo kunnen zijn dat Brands ook Cocu meeneemt naar Everton. Ze willen daar afscheid nemen van die trainer. “Mijn gevoel” zegt dat Brands zijn goede vriend een dienst zou willen bewijzen. Het is altijd makkelijker als je mensen met wie je goed hebt samengewerkt meeneemt naar je nieuwe omgeving. Tegelijkertijd kan dat ook, indien het niet goed uitpakt, jou gelijk je reputatie kosten.
Dus ik weet het eigenlijk niet :lol:

Dat gaat Brands niet doen en Cocu ook niet. :rolleyes:
 
Waarom niet en waarom niet?

Brands steekt zijn hoofd niet in een strop door een Nederlandse trainer mee te nemen naar Everton dat net Ronald Koeman ontslagen heeft. Cocu blijft gewoon nog een jaar bij PSV en wacht op een andere club dan Everton.
 
Een club in de spaanse middenmoot zou denk ik meer bij cocu passen dan de PL denk ik. Clubs al Bilbao, betis, sevilla wellicht? Maar dat is mijn gevoel. Everton is toch wel n club met meer druk vd achterwacht.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het zou eens zo kunnen zijn dat Brands ook Cocu meeneemt naar Everton. Ze willen daar afscheid nemen van die trainer. “Mijn gevoel” zegt dat Brands zijn goede vriend een dienst zou willen bewijzen. Het is altijd makkelijker als je mensen met wie je goed hebt samengewerkt meeneemt naar je nieuwe omgeving. Tegelijkertijd kan dat ook, indien het niet goed uitpakt, jou gelijk je reputatie kosten.
Dus ik weet het eigenlijk niet :lol:
Cocu was toch niet bepaald blij met de manier waarop Brands de situatie links achter heeft aangepakt?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Brands over interesse Everton: 'Ik vertrek heus niet zomaar'

https://www.vi.nl/nieuws/brands-over-interesse-everton-ik-vertrek-heus-niet-zomaar

Brands heeft nog geen beslissing genomen over een eventuele toekomst bij Everton. 'Nee, absoluut niet. Ik wil daar ook nog niet mee bezig zijn. Ik ben al zo druk met het elftal voor volgend seizoen. Het zou zomaar kunnen dat er veel spelers vertrekken. Ik moet ervoor zorgen dat PSV volgend seizoen weer meedoet om het kampioenschap. Daar gaat al mijn aandacht naartoe.'
 
Brands over interesse Everton: 'Ik vertrek heus niet zomaar'

https://www.vi.nl/nieuws/brands-over-interesse-everton-ik-vertrek-heus-niet-zomaar

Brands heeft nog geen beslissing genomen over een eventuele toekomst bij Everton. 'Nee, absoluut niet. Ik wil daar ook nog niet mee bezig zijn. Ik ben al zo druk met het elftal voor volgend seizoen. Het zou zomaar kunnen dat er veel spelers vertrekken. Ik moet ervoor zorgen dat PSV volgend seizoen weer meedoet om het kampioenschap. Daar gaat al mijn aandacht naartoe.'
En zo hoort het ook. In de voetbalwereld gaat het vaak anders, maar eigenlijk zou dit heel normaal moeten zijn.
 
Brands over interesse Everton: 'Ik vertrek heus niet zomaar'

https://www.vi.nl/nieuws/brands-over-interesse-everton-ik-vertrek-heus-niet-zomaar

Brands heeft nog geen beslissing genomen over een eventuele toekomst bij Everton. 'Nee, absoluut niet. Ik wil daar ook nog niet mee bezig zijn. Ik ben al zo druk met het elftal voor volgend seizoen. Het zou zomaar kunnen dat er veel spelers vertrekken. Ik moet ervoor zorgen dat PSV volgend seizoen weer meedoet om het kampioenschap. Daar gaat al mijn aandacht naartoe.'
Ik zou in zijn plaats ook niets anders gezegd hebben (of hebben gezegd, schijn ik te moeten zeggen in goed Nederlands...).
Bovendien is geld leuk maar in Engeland kan je over een halfjaar alweer op straat staan als het de eigenaren niet zint. Hier kan je nog eindeloos klooien met de verdediging :maniac:
 
Volgens de tabloid The Mirror is het rond en gaat Brands naar Everton verkassen. De geruchten worden alsmaar hardnekkiger.
 
Ik zou in zijn plaats ook niets anders gezegd hebben (of hebben gezegd, schijn ik te moeten zeggen in goed Nederlands...).
Bovendien is geld leuk maar in Engeland kan je over een halfjaar alweer op straat staan als het de eigenaren niet zint. Hier kan je nog eindeloos klooien met de verdediging :maniac:
Of je mag met 200 miljoen smijten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan