PSV - NAC Breda | Zaterdag 31 maart 2018 | Eindstand: 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik lees niets over kansen? Is het een middenveldwedstrijd?

PSV heeft wel wat aardige kansen gehad en heeft de boel goed onder controle. Het gaat niet echt veel op en neer, zoals vaak het geval is dit seizoen.
 
Nou nog niet veel gemist zie ik. Schakel in en zie dat PSV eens een penalty krijgt. Daarvoor was het niet veel neem ik aan, gezien de brilstand tot dan toe?
 
Mooi, ik dacht dat hij niet meer onder ons was, even googlen blijkt dus at hij gelukkig nog leeft. Mooie PSV historie (en NAC natuurlijk)

Je ziet hem in het publiek zitten en gaat vervolgens op Google kijken of hij nog leeft? Ik snap in dat geval zeer goed dat je schrijft dat hij "gelukkig nog leeft"....
 
Bergwijn geschorst tegen AZ. Prima, dan kan Lozano temniste weer op links spelen.

Uberhaupt wel bizar dat je de topaankoop die zeer goed rendeert op links op rechts zet ten faveure van Bergwijn. Niets tegen Bergwijn verder, maar je zou toch mogen verwachten dat je de duurste speler op zijn beste positie neerzet en niet op een positie waar hij minder goed uit de verf komt.
 
Uberhaupt wel bizar dat je de topaankoop die zeer goed rendeert op links op rechts zet ten faveure van Bergwijn. Niets tegen Bergwijn verder, maar je zou toch mogen verwachten dat je de duurste speler op zijn beste positie neerzet en niet op een positie waar hij minder goed uit de verf komt.

Precies. Lozano is gewoon drie keer beter op links, dan op rechts.
 
Snap nu dat Maaskant zelden uitgenodigd wordt, die braakt echt alleen maar nonsens uit. En Perez wil het graag hebben over het goede NAC dat de pech heeft dat de ballen niet goed vallen.
 
Snap nu dat Maaskant zelden uitgenodigd wordt, die braakt echt alleen maar nonsens uit. En Perez wil het graag hebben over het goede NAC dat de pech heeft dat de ballen niet goed vallen.

Iets over Lozano en de slaandebeweging? Ik kijk nooit voorbeschouwingen, in de pauze kijk ik ook nooit naar ze, en nabeschouwing ook niet.
 
Wat hebben we toch stel domme ganzen in ht elftal: Bergwijn weet dat ie geschorst wordt bij een gele kaart en raakt verzeild in een akkefietje. Lozano is net gewaarschuwd door de Mexicaanse bondscoach en is net terug van 3 wedstrijden schorsing maar hij maakt een slaande beweging. Dan kun je wel zeggen nou hij raakt hem niet maar dat is niet relevant
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan