FC Twente

http://www.soccernews.nl/news/435036/fc-twente-kan-ook-bij-degradatie-blijven-bestaan

Stukkie uit t artikel


Ja, als ik mn baan kwijt raak kan ik ook in mijn huis blijven wonen, moet dan alleen met de bank in gesprek, of ze mijn hypotheek willen kwijtschelden...

We moeten de boel niet gaan jinxen hé! Het is nog lang niet zeker dat Twente degradeert, de media roepen al dat het beslist is, zoveel punten dat Twente achter staat, en de spelers denken dat ze al gedegradeerd zijn. Maar daardoor zullen ze waarschijnlijk de deksel op de neus krijgen en een uitglijder maken door met 5-0 te winnen. ;)
 
1303976719--file--A%20kampioentje%20groot.jpg


;P :lmao:
 
En aan t begin van t weekend zei v Halst dat ze nog alle vertrouwen in m hadden....

Nou, hopen dat die Pusic de boel ook niet op de rit krijgt.

Kennelijk hadden ze met het wegvallen de van Tadic-claim weer genoeg geld m m te wippen.
 
Dit is einde carriere Verbeek, kan niet anders. Man met grote smoel, en denkt dat die alles weet. Sukkeltje, met ze schijtbakkenvoetbal, terwijl die zelf iedere week 532 bleef spelen terwijl Twente de punten hard nodig heeft. Net goed dat die is ontslagen. Helaas had ik hem graag zien degraderen met Twente.

Ach, lekker rustig aanschuiven bij FOX. Ook een voordeel.
 
Dit is einde carriere Verbeek, kan niet anders. Man met grote smoel, en denkt dat die alles weet. Sukkeltje, met ze schijtbakkenvoetbal, terwijl die zelf iedere week 532 bleef spelen terwijl Twente de punten hard nodig heeft. Net goed dat die is ontslagen. Helaas had ik hem graag zien degraderen met Twente.

Ach, lekker rustig aanschuiven bij FOX. Ook een voordeel.

Het schijnt anders zo te zijn dat er best een aantal op dit forum zijn die Cocu zouden willen inwisselen voor Verbeek. ;)
 
Het schijnt anders zo te zijn dat er best een aantal op dit forum zijn die Cocu zouden willen inwisselen voor Verbeek. ;)
Ook op dit forum zitten populisten, die houden van schreeuwers langs de lijn, trainers met veel emotie, die proberen indruk te maken. Rustig blijven, ook al gaat het soms niet zo goed. Ik vind dat PSV het als club, bestuur, directie en organisatie prima doet. Niet snel in paniek is en dat moet zo blijven. Ook hierom ben ik supporter van PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan