PSV - VVV-Venlo | Zaterdag 17 maart 2018 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als je als topclub niet af en toe op een beschamende wijze wordt ingemaakt door een kleine club dan ben je gewoon niet compleet, dan heb je gewoon niet geleefd.

Dat is ook het probleem met Ajax, ze moesten eens een keer goed ingemaakt worden door een degradatiekandidaat. Worden ze hard van.:SC:

:unsure: Zondag 18 maart vanaf 14.30u Sparta - Ajax. ;P
 
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik gun Sparta minimaal 1 punt. ;)

Vooruit kijken is misschien gevaarlijk in deze fase. Maar stel dat Twente wint van Willem II, ookal gun ik Verbeek rechtstreeks degradatie, dan kan Sparta de volgende dag op 2 punten komen op boven de streep bij winst op Ajax.

Maar goed, eerst zelf maar je 2 thuiswedstrijden in ieder geval winnen. Dat zal nog ' errug lastig ' worden.
 
Mogen ze hun 'supporters' meenemen of zijn die (vanwege het ontbreken van elke vorm van bestraffing door VVV naar aanleiding van de scheldkannonades bij de wedstrijd in Venlo) even niet welkom in ons huis?

Los daarvan, mijn voorspelling: de groep is wakker en heeft wat recht te zetten. Drie goals Lozano, uitslag: 4-0.
 
DYLRhXoXkAEaFvH.jpg:large
 
Nog 2 dagen, dan mogen ze sportieve revanche nemen. Schaam me nog altijd dood voor die 5-0 nederlaag in Tillburg, ookal zijn we 5 dagen verder
 
De spelers ook niet. :horen::zien::zwijgen::sleep:

:horen::zwijgen: Apen(geluiden) in het VVV topic..?

Zou het? Ik slaap er als fan ook niet minder om als mijn favoriete voetbalteam wint of dik verliest, maar als ik verantwoordelijk ben voor een aantal blunders op het werk en/of anderen door persoonlijke fouten heb teleurgesteld, dan gaat dat toch wel ten kostte van mijn nachtrust. Ik denk oprecht dat er een paar spelers minder hebben geslapen, zoals vermoed ik ... [edit: speculaties welke spelers...].

Wat betreft [..een aantal anderen] vermoed ik niet dat het echt nawerkt zo'n flop. 'Kan gebeuren', 'volgende keer beter', 'ik was het niet' of 'het lag vooral aan mijn medespelers'. Die balen mogelijk meer van het feit dat de vrije post-match-dag niet doorging dan dat ze zich schamen voor t vertoonde spel. Maar goed, ik kan er naast zitten. Sta een eindje bij de selectie vandaan. (a)
 
Laatst bewerkt:
Laten we nou niet op basis van wat wij denken gaan gissen om spelers te beschuldigen van het feit dat het ze geen zak boeit dat ze met 5-0 hebben verloren en ze weer even zwart maken. We moeten niet bij alles en iedereen maar meteen van het negatieve uitgaan.
 
Laten we nou niet op basis van wat wij denken gaan gissen om spelers te beschuldigen van het feit dat het ze geen zak boeit dat ze met 5-0 hebben verloren en ze weer even zwart maken. We moeten niet bij alles en iedereen maar meteen van het negatieve uitgaan.

Als ze het wel een zak boeit hadden ze het niet laten gebeuren. Ze hebben het als slappe zakken zelf laten gebeuren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan