Derrick Luckassen (V)

Derick Luckassen heeft de hele wedstrijd gespeeld tegen Heerenveen (2-0 verlies) en Willem II (5-0 verlies).
Tegen Ajax gewisseld in de 73e minuut bij een 3-0 achterstand. 73'D. Luckassen
wissel.gif
B. Ramselaar.
Groningen - PSV bij een 2-3 stand ... 90+3' Luckassen voor Lozano.
wissel.gif
94 minuten en 10 seconden: Groningen scoort 3-3.
PSV - Heerenveen bij een 2-1 stand ... 66' Mauro Júnior
wissel.gif
D. Luckassen ... 82' Heerenven scoort 2-2.

Ik zie een verband. :bandage:

In alle wedstrijden waarin PSV dit seizoen kansloos verloor of jammerlijk gelijk speelde had Luckassen een (groot) aandeel. :adevil:
:sad::cry:
Nooit meer opstellen. Verkopen aan de 1e gek die er geld voor over heeft en als die niet komt , maar het verlies nemen.

En PSV mag dan de verloren centen terug gaan vorderen uit de portomonnee van Brands, dat lijkt me wel zo fair. Leert ie gelijk af om nog eens bij AZ te gaan shoppen, waar alle spelers dik overpriced zijn.

Ach, bekijk ook ff beide interviews. Net zo domme jongen, als een domme voetballer op het veld. Janken dat die geen fan is van de media, en ook is lopen janken dat die al duizend keer heeft gezegd dat die geen rechtsback is. Nee, deze jongen gaat het natuurlijk helemaal maken in zijn carriere. Vreselijke onsymphatieke jongen vind ik dit ook.

Tja, maar is dat dan zijn schuld, of van de domme Brands en Cocu die hem daar neerzet? Brands koopt voor 6 miljoen een speler die bij een subtopper als verdedigende middenvelder een redelijk half seizoen gedraaid heeft en presenteert hem als CV (vervanger van Moreno in principe :bandage::fever:), de positie waarop hij ronduit dramatisch was bij AZ en vooral grossierde in rode kaarten verzamelen, en Cocu schuift hem als ie een keer speelt soms naar de rechtsbackpositie. Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Het is net zoiets als Zoet in de spits zetten, en dan bakt ie er niks van, maar vervolgens zet de coach hem nog een keer en nog een keer op die positie en daarna wordt hem een microfoon onder de neus geschoven; en dan zegt Zoet, 'ik heb al zovaak gezegd dat ik geen spits ben'. Iedereen hier weet denk ik wel dat ik van meet af aan al tegen de komst van deze speler was, maar in dit geval ligt de schuld gewoon bijna volledig bij Brands, die deze speler uberhaupt nooit had moeten kopen, en in mindere mate bij Cocu, wanneer die hem uberhaupt opstelt of op rechtsback neerzet.
 
Laatst bewerkt:
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Zoet zijn stinkende best zou doen om er tóch nog iets van te maken, waar Luckassen op voorhand al gedemotiveerd is en liever juist minder zijn best doet om zijn punt te maken...
 
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Zoet zijn stinkende best zou doen om er tóch nog iets van te maken, waar Luckassen op voorhand al gedemotiveerd is en liever juist minder zijn best doet om zijn punt te maken...

:unsure: De enige punten die Luckassen maakt zijn verliespunten. :sad: :cry:
 
Wanneer loopt zijn contract af? [Oh grappig, zie nu dat Penalty het pas gepost heeft]. Mijn hemel zeg, nog 3 jaar een blok aan het been van PSV.

Perez had het over het indrukwekkende fysiek van Luckassen, maar ik vind zonder gekheid dat Mauro meer duelkracht heeft dan deze prutser. En die kan dan ook nog eens wél voetballen.
 
Derrick Luckassen heeft een contract tot 30-06-2022. :eek:

Die ga je de komende 2 jaar, echt niet kwijt raken. Sterker nog, wees voorbereid. Deze prutser wordt de opvolger van Isimat, want ik zie Isimat zomaar vertrekken in de zomer. En dan staat deze clown klaar, nietwaar Marceltje?

En dan ook nog is Nick Viergever naast hem. Dat wordt volgend jaar een leuke comedy capers seizoen. Zal Van der Gijp mee blij zijn, kan die elke week lachen en beelden laten zien bij VI.
 
Wanneer loopt zijn contract af? [Oh grappig, zie nu dat Penalty het pas gepost heeft]. Mijn hemel zeg, nog 3 jaar een blok aan het been van PSV.

Perez had het over het indrukwekkende fysiek van Luckassen, maar ik vind zonder gekheid dat Mauro meer duelkracht heeft dan deze prutser. En die kan dan ook nog eens wél voetballen.
4 :sad:
 
Die ga je de komende 2 jaar, echt niet kwijt raken. Sterker nog, wees voorbereid. Deze prutser wordt de opvolger van Isimat, want ik zie Isimat zomaar vertrekken in de zomer. En dan staat deze clown klaar, nietwaar Marceltje?

En dan ook nog is Nick Viergever naast hem. Dat wordt volgend jaar een leuke comedy capers seizoen. Zal Van der Gijp mee blij zijn, kan die elke week lachen en beelden laten zien bij VI.

En Marceltje zadelt ons op met prutsers en peert hem gewoon in de zomer naar de PL....schijnt in gesprek te zijn met Everton. En wie weet neemt hij ook nog een paar spelers mee naar de PL.....Lozano, Van Ginkel, Arias, Zoet en Bergwijn zouden niet misstaan in het shirt van Everton....
 
En Marceltje zadelt ons op met prutsers en peert hem gewoon in de zomer naar de PL....schijnt in gesprek te zijn met Everton. En wie weet neemt hij ook nog een paar spelers mee naar de PL.....Lozano, Van Ginkel, Arias, Zoet en Bergwijn zouden niet misstaan in het shirt van Everton....
Laat hem dan Luckassen (moet toch in het Engels goed klinken) en Isimat meenemen.
 
Gewoon een oefenpotje inplannen tegen een of andere vijfdeklasser, iedereen 10 euro geven wanneer ze naar het stadion komen en gratis bier uitdelen zodat het ramvol zit en de sfeer geweldig is. De tegenstander omkopen zodat het lijkt alsof Luckassen de nieuwe Sergio Ramos is, want met Luckassen weet je het maar nooit. Vervolgens een aantal praatprogramma's omkopen, paar artikeltjes in een krant laten schreven. Dan alle informatie bundelen en opsturen naar alle Premier League clubs, vast wel iemand die toehapt. Als ze zelfs Van der Hoorn al kopen dan lijkt me dit toch ook geen onmogelijke opdracht.
 
Die ga je de komende 2 jaar, echt niet kwijt raken. Sterker nog, wees voorbereid. Deze prutser wordt de opvolger van Isimat, want ik zie Isimat zomaar vertrekken in de zomer. En dan staat deze clown klaar, nietwaar Marceltje?

En dan ook nog is Nick Viergever naast hem. Dat wordt volgend jaar een leuke comedy capers seizoen. Zal Van der Gijp mee blij zijn, kan die elke week lachen en beelden laten zien bij VI.

Of misschien hebben we met Luckassen weer een nieuwe Engelaar in huis. Verschil is dan alleen dat Engelaar niet zo liep te zeiken.
 
Gewoon een oefenpotje inplannen tegen een of andere vijfdeklasser, iedereen 10 euro geven wanneer ze naar het stadion komen en gratis bier uitdelen zodat het ramvol zit en de sfeer geweldig is. De tegenstander omkopen zodat het lijkt alsof Luckassen de nieuwe Sergio Ramos is, want met Luckassen weet je het maar nooit. Vervolgens een aantal praatprogramma's omkopen, paar artikeltjes in een krant laten schreven. Dan alle informatie bundelen en opsturen naar alle Premier League clubs, vast wel iemand die toehapt. Als ze zelfs Van der Hoorn al kopen dan lijkt me dit toch ook geen onmogelijke opdracht.

Ze hoeven dit Forum maar te lezen en geven nog geen rooie cent meer voor Derrick Luckassen. Ze hoeven het nog niet eens door de "Google- translate" te gooien. Zelfs een blinde kan het lezen zonder braille te gebruiken. :zien:
 
Ze hoeven dit Forum maar te lezen en geven nog geen rooie cent meer voor Derrick Luckassen. Ze hoeven het nog niet eens door de "Google- translate" te gooien. Zelfs een blinde kan het lezen zonder braille te gebruiken. :zien:

Ze hoeven het forum niet te lezen om er geen rooie rotcent voor te geven, want zijn spel spreekt boekdelen. Heb daarom ook nooit gesnapt op basis van wat precies Brands het in zijn hoofd haalde om er zelfs maar interesse in te tonen, laat staan er een werkelijk enorme zak geld voor neer te lappen.
 
Ze hoeven dit Forum maar te lezen en geven nog geen rooie cent meer voor Derrick Luckassen. Ze hoeven het nog niet eens door de "Google- translate" te gooien. Zelfs een blinde kan het lezen zonder braille te gebruiken. :zien:
Wat zeg je nu? o.O

Volgens dit Forum is Luckassen een wereldspeler. Het werk altijd in belang van het team. Elke wedstrijd dat ie speelt druipt de kwaliteit van hem af. Hij kan op elke positie uit de voeten. En hem maakt niks uit waar die staat, want hij is zo goed in voetbal. Ik heb nog nooit zo'n goede voetballer gezien.
 
Het lijkt me verstandig als Brands nu al gesprekken gaat voeren met enkele subtoppers om Luckassen in het volgend seizoen te verhuren...bijvoorbeeld Utrecht, Heerenveen, Vitesse of ADO...laat hij daar maar eens zien dat hij tenminste het niveau aankan van een subtopper en als dat optreden geslaagd te noemen is, dan wellicht weer terughalen naar Eindhoven...vooralsnog vind ik Luckassen voor het bedrag van 6 miljoen euro een regelrechte miskoop van Brands.
 
Het lijkt me verstandig als Brands nu al gesprekken gaat voeren met enkele subtoppers om Luckassen in het volgend seizoen te verhuren...bijvoorbeeld Utrecht, Heerenveen, Vitesse of ADO...laat hij daar maar eens zien dat hij tenminste het niveau aankan van een subtopper en als dat optreden geslaagd te noemen is, dan wellicht weer terughalen naar Eindhoven...vooralsnog vind ik Luckassen voor het bedrag van 6 miljoen euro een regelrechte miskoop van Brands.
Ik denk dat Luckassen helemal flipt als hij hoort dat hij in de verhuur gaat.
Daar heeft hij toch allemaal geen zin in joh. Dat is ver beneden zijn stand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan