Derrick Luckassen (V)



Ach, bekijk ook ff beide interviews. Net zo domme jongen, als een domme voetballer op het veld. Janken dat die geen fan is van de media, en ook is lopen janken dat die al duizend keer heeft gezegd dat die geen rechtsback is. Nee, deze jongen gaat het natuurlijk helemaal maken in zijn carriere. Vreselijke onsymphatieke jongen vind ik dit ook.
 
Laatst bewerkt:
Derick Luckassen heeft de hele wedstrijd gespeeld tegen Heerenveen (2-0 verlies) en Willem II (5-0 verlies).
Tegen Ajax gewisseld in de 73e minuut bij een 3-0 achterstand. 73'D. Luckassen
wissel.gif
B. Ramselaar.
Groningen - PSV bij een 2-3 stand ... 90+3' Luckassen voor Lozano.
wissel.gif
94 minuten en 10 seconden: Groningen scoort 3-3.
PSV - Heerenveen bij een 2-1 stand ... 66' Mauro Júnior
wissel.gif
D. Luckassen ... 82' Heerenven scoort 2-2.

Ik zie een verband. :bandage:

In alle wedstrijden waarin PSV dit seizoen kansloos verloor of jammerlijk gelijk speelde had Luckassen een (groot) aandeel. :adevil:
:sad::cry:
Nooit meer opstellen. Verkopen aan de 1e gek die er geld voor over heeft en als die niet komt , maar het verlies nemen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk...Brechet, Marcelo, Deryck...die waren slecht, maar die konden daar niks aan doen. Die stelden zich verder normaal op, en deden niet arrogant.
Maar meneer Luckassen, dat is een ander verhaal. Niks presteren en toch zo'n instelling.
Ik weet niet of ik een PSV-er ooit zo gehaat heb. Ik denk dat hij Marcus Berg passeert.
 
Kijk...Brechet, Marcelo, Deryck...die waren slecht, maar die konden daar niks aan doen. Die stelden zich verder normaal op, en deden niet arrogant.
Maar meneer Luckassen, dat is een ander verhaal. Niks presteren en toch zo'n instelling.
Ik weet niet of ik een PSV-er ooit zo gehaat heb. Ik denk dat hij Marcus Berg passeert.

Haten is een groot woord. Dat heb ik alleen bij spelers die PSV moedwillig naaien (Bakkali en Labyad). Luckassen is gewoon onwetend.
 
Haten is een groot woord. Dat heb ik alleen bij spelers die PSV moedwillig naaien (Bakkali en Labyad). Luckassen is gewoon onwetend.

Vooruit. Ik vind zijn aanwezigheid storend. Of vrij naar Salcido: "Als ik zijn kop zie, blokkeer ik".
 
Wat betreft het eerste interview, even een paar mooie quotes op een rijtje:
"Ik denk dat ik me hier kan ontwikkelen in alle rust."
"Ik kom hier om te voetballen, ik houd van voetballen en wil graag voetballen."
"Ik wil op het veld laten zien wat ik kan."
Na dit interview krijg ik de indruk dat deze jongen gehaald is voor Jong PSV :ROFL:
 
Derick Luckassen heeft de hele wedstrijd gespeeld tegen Heerenveen (2-0 verlies) en Willem II (5-0 verlies).
Tegen Ajax gewisseld in de 73e minuut bij een 3-0 achterstand. 73'D. Luckassen
wissel.gif
B. Ramselaar.
Groningen - PSV bij een 2-3 stand ... 90+3' Luckassen voor Lozano.
wissel.gif
94 minuten en 10 seconden: Groningen scoort 3-3.
PSV - Heerenveen bij een 2-1 stand ... 66' Mauro Júnior
wissel.gif
D. Luckassen ... 82' Heerenven scoort 2-2.

Ik zie een verband. :bandage:

In alle wedstrijden waarin PSV dit seizoen kansloos verloor of jammerlijk gelijk speelde had Luckassen een (groot) aandeel. :adevil:
:sad::cry:
Nooit meer opstellen. Verkopen aan de 1e gek die er geld voor over heeft en als die niet komt , maar het verlies nemen.
Vergeet niet de moeizame wedstrijd tegen Zwolle. Had ons ook nog bijna punten gekost. :cry:
 
Ik had dat op een gegeven moment met Salcido, Mendez, Engelaar, Kromkamp, Isaksson, Berg, Manolev, Derijck en Marcelo.
En dan zal ik nog wel wat laagvliegers vergeten zijn.
 
Is Luckassen, die speler die iedereen overhoop schopt ??
Inderdaad, waarom?:nocheer:
Onnodige breedteaankoop zou het zijn, en met die mafklapper van een Huiberts aan de tafel zal hij ook nog eens een behoorlijke zak met centen moeten gaan kosten ook.
7 miljoen? Voor Luckassen? Het wordt de komende seizoenen pure middelmaat jongens. Dat je Luckassen erbij wil hebben, ok. Maar dit is gewoon minimaal 5 miljoen meer betalen dan dat deze jongen waardis,op een goede dag.

Niet dat niemand zijn bedenkingen had.
 
Vooruit. Ik vind zijn aanwezigheid storend. Of vrij naar Salcido: "Als ik zijn kop zie, blokkeer ik".
Dat was ook wel echt een legendarisch interview. Fuck mediatraining, fuck Stevens, hoppa. :ROFL:
 
Nou Jongens hij doet het voor het team, dat heeft hij al duizend keer gezegd. hij doet het voor ons en daar moeten we hem dankbaar voor zijn. Zijn hele uitstraling klopt niet, niet alleen omdat ie erg dom is maar die misplaatste arrogantie van hem past niet bij PSV. Ga eerst maar eens leren voetballen geluksvogel. Als ik zulke lui zie doen en praten, dan denk ik: laat die topman van ING maar verdienen wat ie wil. Die maakt immers overuren waar je U tegen zegt en als hij geluk heeft pakt ie 4 uurtje slaap per nacht en moet bovendien een waanzinnig groot instituut leiden. En hij verdient dan bijna net zoveel als meneer Lukkassen.....
 
Nou Jongens hij doet het voor het team, dat heeft hij al duizend keer gezegd. hij doet het voor ons en daar moeten we hem dankbaar voor zijn. Zijn hele uitstraling klopt niet, niet alleen omdat ie erg dom is maar die misplaatste arrogantie van hem past niet bij PSV. Ga eerst maar eens leren voetballen geluksvogel. Als ik zulke lui zie doen en praten, dan denk ik: laat die topman van ING maar verdienen wat ie wil. Die maakt immers overuren waar je U tegen zegt en als hij geluk heeft pakt ie 4 uurtje slaap per nacht en moet bovendien een waanzinnig groot instituut leiden. En hij verdient dan bijna net zoveel als meneer Lukkassen.....
Kleine aanpassing... Luckassen is een hele hoop, maar geen meneer.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Laat dit alsjeblieft de laatste ex AZ-er zijn die we gekocht hebben.

Kromkamp, Maher, Luckassen, we hebben nou al 10 jaar lang zo'n bleeder op de payroll staan...

10x liever Maher. Natuurlijk is hij geflopt, maar hij heeft wel 72 wedstrijden gespeeld en 12 goals gemaakt. Zich ingezet, weinig gezeurd, maar het kwam er gewoon niet uit. Toch heeft hij aardig wat punten binnen gesleept en konden we af en toe genieten.

Luckassen is een totaal ander verhaal. Nog nooit ben ik blij geweest als hij een bal aanraakte of een duel aanging. Nog triester word ik als hij voor de camera staat. Geen talent, geen wil, geen brein, niks. En dat met zo'n atletisch lichaam. Nee, Luckassen is voor mij verreweg de minst geliefde PSV'er aller tijden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Laat dit alsjeblieft de laatste ex AZ-er zijn die we gekocht hebben.

Kromkamp, Maher, Luckassen, we hebben nou al 10 jaar lang zo'n bleeder op de payroll staan...
Je vergeet Poulsen nog..... En straks hebben we jawel, Nick Viergever er aan toegevoegd.
 
Je vergeet Poulsen nog..... En straks hebben we jawel, Nick Viergever er aan toegevoegd.

Ik ben op het werk omringd door AZ-supporters. Heb ze net gevraagd welke kneus ze dit jaar aan ons gaan verpatsen, moesten ze erg om lachen.

Wat minder om te lachen is: ten opzichte van onze huidige verdediging is Viergever nog een upgrade ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan