Sam Lammers (A)

Precies. Zo kunnen we ook wat meer van zijn kwaliteiten zien als er daadwerkelijk weerstand is, ipv wedstrijden tegen Jong Utrecht.

Ik kan dit alleen maar toejuichen. Wat ik tot nu toe heb gezien heeft mij verre van overtuigd, maar hey: hij is een jaar ouder en kan het nu op respectabel niveau laten zien.

(hopen dat hij niet scoort tegen PSV :D)
Telkens invallen in de 88e minuut of zo... tja dan kan niemand overtuigen. Maar zelfs in die paar minuten vond ik hem veel technischer en wendbaarder ogen dan LdJ....
En eigenlijk hoop ik dat ie 3 keer scoort tegen PSV: als zo een jongeling onze verdedigers in de war brengt dan zou het zomaar kunnen dat Brands aan het denken wordt gezet, wie zal het zeggen....

 
Telkens invallen in de 88e minuut of zo... tja dan kan niemand overtuigen. Maar zelfs in die paar minuten vond ik hem veel technischer en wendbaarder ogen dan LdJ....
En eigenlijk hoop ik dat ie 3 keer scoort tegen PSV: als zo een jongeling onze verdedigers in de war brengt dan zou het zomaar kunnen dat Brands aan het denken wordt gezet, wie zal het zeggen....

Mwa, hij heeft wel meer de kans gehad hoor. 70 minuten tegen feyenoord, tegen Groningen uit een hele wedstrijd etc.
 
Mwa, hij heeft wel meer de kans gehad hoor. 70 minuten tegen feyenoord, tegen Groningen uit een hele wedstrijd etc.

Tegen Feyenoord kwam hij er zeer onverwachts is en PSV had het erg moeilijk. Dan kun je van hem niet verwachten dat ie zijn "kunstjes" even gaat laten zien. Tegen Groningen eens. Maar het totaal plaatje klopt niet bij PSV. Er is geen lijn te ontdekken in het ontwikkelen van talenten. Het zijn allemaal toevalligheden. Feit is dat Cocu alleen kan werken met diegene die echt een hoge potentie a la Memphis en Lozano hebben, tja wie kan dat niet, zou je kunnen zeggen. Als je een niveautje lager zit, dan wordt je vergeten bij PSV en ben je overgelaten aan het toeval. Hoewel het ook aan die jongens zelf heeft gelegen, zijn voorbeelden als Maher en Pereiro tekenend voor PSV. Precies die groep die iets lager zit dan een Lozano/Memphis/Gini/Jetro (in zijn beste tijd). De kunst is dat een club als PSV die niet zoveel geld heeft, juist die tweede groep ook zich laat ontwikkelen. Het mes snijdt dan aan twee kanten. Je ziet ook dat talenten als Gudmundsson gewoon wegkwijnen op de bank. Dan ben je gewoon niet goed bezig als club. Zeg dan gewoon, wij gaan niet meer investeren in de jeugd, leiden niets meer op en gaan al dat geld investeren in aankopen. En dan maar hopen dat ze met de aankopen geen 6 miljoen voor Lukassen of Ramselaar bedoelen........
 
Mwa, hij heeft wel meer de kans gehad hoor. 70 minuten tegen feyenoord, tegen Groningen uit een hele wedstrijd etc.

Hij heeft uit tegen Groningen helemaal niet gespeeld.
Dit seizoen in de Eredivisie alleen 72 minuten tegen Feyenoord, 19 minuten tegen Willem II en 14 minuten tegen ADO den Haag.
En in de Beker 90 minuten tegen SDCP en 48 minuten tegen Volendam.

In al deze wedstrijden heeft PSV gewonnen en geen tegendoelpunten gehad. Dus Sam Lammers opstellen en PSV wint zonder tegendoelpunt. :) ;)
 
Hij heeft uit tegen Groningen helemaal niet gespeeld.
Dit seizoen in de Eredivisie alleen 72 minuten tegen Feyenoord, 19 minuten tegen Willem II en 14 minuten tegen ADO den Haag.
En in de Beker 90 minuten tegen SDCP en 48 minuten tegen Volendam.

In al deze wedstrijden heeft PSV gewonnen en geen tegendoelpunten gehad. Dus Sam Lammers opstellen en PSV wint zonder tegendoelpunt. :) ;)

Vorig jaar wel
 
Vorig jaar niet. Maar vorig seizoen wel. ;)
Zondag 7 mei 2017. En zelfs toen geen hele wedstrijd. Slechts een helft. :shifty: En scoorde toen in de 59e minuut. ;)

Ik had het dan ook nergens over dit seizoen. ;)

Overigens, als zelfs Ramselaar al uit in Groningen kan scoren, denk ik dat ze in het Hoge Noorden beter de plaatselijke FC kunnen opheffen. Niemand die de club nog serieus neemt.
 
Ik had het dan ook nergens over dit seizoen. ;)

Overigens, als zelfs Ramselaar al uit in Groningen kan scoren, denk ik dat ze in het Hoge Noorden beter de plaatselijke FC kunnen opheffen. Niemand die de club nog serieus neemt.

Maar wel over een hele wedstrijd. :nehneh: :D ;)
 
Deze investering zegt ook wel iets over het vertrouwen van PSV in Lammers, denk ik. Al zijn minimaal twee spitsen noodzakelijk. Als De Jong en Locadia na dit seizoen vertrekken, heeft PSV een zeer jong spitsenduo. Met daarbij ook nog Bergwijn en Malen, die zeer veelzijdig zijn.
 
Deze investering zegt ook wel iets over het vertrouwen van PSV in Lammers, denk ik. Al zijn minimaal twee spitsen noodzakelijk. Als De Jong en Locadia na dit seizoen vertrekken, heeft PSV een zeer jong spitsenduo. Met daarbij ook nog Bergwijn en Malen, die zeer veelzijdig zijn.

En Gudmundsson en Obispo volgend jaar... , misschien zelfs Teze...het lijkt me duidelijk dat er een coach moet komen die bewezen heeft zeer goed met jeugd te zijn.
 
Deze investering zegt ook wel iets over het vertrouwen van PSV in Lammers, denk ik. Al zijn minimaal twee spitsen noodzakelijk. Als De Jong en Locadia na dit seizoen vertrekken, heeft PSV een zeer jong spitsenduo. Met daarbij ook nog Bergwijn en Malen, die zeer veelzijdig zijn.

Lammers krijgt nauwelijks kansen. Wekelijks spelen bij een club als Sparta is een uitstekende manier om te laten zien wat hij kan.
 
En Gudmundsson en Obispo volgend jaar... , misschien zelfs Teze...het lijkt me duidelijk dat er een coach moet komen die bewezen heeft zeer goed met jeugd te zijn.

Van Bommel dus. Van Marwijk heeft al aangegeven dat hij niet meer als hoofdcoach voor een club wil werken, maar wel nog als bondscoach, en dat hij ook open staat om in de luwte met zijn schoonzoon samen te werken bij een club, als assistent manager dus. Brengt dan precies het stukje ervaring wat een beginnende coach wel kan gebruiken. Het voetbal van V.Marwijk is niet mooi, maar hij heeft in zijn carrière wel aangetoond pragmatisch en tactisch capabel te zijn in het maximale uitbuiten van de kwaliteiten binnen een selectie. Als dat gecombineerd kan worden met het frisse voetbal wat ik van de jonkies van PSV onder v.Bommel heb gezien, kan het best iets worden.

Mikasa Bergwijn is wel behendig en ook best sterk, maar zijn gebrek aan scorend vermogen is wel een heel groot minpunt. Ook zet hij zijn acties vaak te ver door, maar dat zie ik als jeugdige bravoure, dat kan er nog wel uitgewerkt worden. Maar als je dagelijks met Nilis en v.Nistelrooij traint en je nog steeds zo slecht bent in het afwerken, dan ga ik toch twijfelen. Malen heeft iig geen moeite met scoren.
 
Van Bommel dus. Van Marwijk heeft al aangegeven dat hij niet meer als hoofdcoach voor een club wil werken, maar wel nog als bondscoach, en dat hij ook open staat om in de luwte met zijn schoonzoon samen te werken bij een club, als assistent manager dus. Brengt dan precies het stukje ervaring wat een beginnende coach wel kan gebruiken. Het voetbal van V.Marwijk is niet mooi, maar hij heeft in zijn carrière wel aangetoond pragmatisch en tactisch capabel te zijn in het maximale uitbuiten van de kwaliteiten binnen een selectie. Als dat gecombineerd kan worden met het frisse voetbal wat ik van de jonkies van PSV onder v.Bommel heb gezien, kan het best iets worden.

Mikasa Bergwijn is wel behendig en ook best sterk, maar zijn gebrek aan scorend vermogen is wel een heel groot minpunt. Ook zet hij zijn acties vaak te ver door, maar dat zie ik als jeugdige bravoure, dat kan er nog wel uitgewerkt worden. Maar als je dagelijks met Nilis en v.Nistelrooij traint en je nog steeds zo slecht bent in het afwerken, dan ga ik toch twijfelen. Malen heeft iig geen moeite met scoren.

Ik ben voor. Van Bommel heeft op zich nog niet de vereiste ervaring, maar die brengt Van Marwijk met zich mee. Ik heb het vaker gepost hier: ik vond Oranje onder Van Marwijk erg goed en leuk om naar te kijken. Alleen ontbrak de vorm op het eindtoernooi en daar is toen niet goed gevoetbald, maar verder vond ik het uitstekend.
 
Misschien laat PSV hem niet gaan na zo een wereldgoal....
 
Ik ben voor. Van Bommel heeft op zich nog niet de vereiste ervaring, maar die brengt Van Marwijk met zich mee. Ik heb het vaker gepost hier: ik vond Oranje onder Van Marwijk erg goed en leuk om naar te kijken. Alleen ontbrak de vorm op het eindtoernooi en daar is toen niet goed gevoetbald, maar verder vond ik het uitstekend.

Nee hoor op het eindtoernooi stond er echt iets op het spel en toen ging hij weer ondanks zoveel kwaliteit en goede aanvallers, zelfs tegen Denemarken of Slowakije, met verdedigende intenties het veld in. Ontbrak daar de vorm??? Van wie dan? Sneijder, Kuijt, van Bommel, vd Wiel, Steek, de Jong, Afellay, Elia, Gio en later zelfs de net teruggekeerde Robben, waren allen in bloedvorm! De enige die zijn vorm maar niet kon hervinden, was het lievelingetje van Bert, die kwal van Persie....
Als het een keer aan de coach lag dat de ploeg zo slecht speelde, dan was het bij Oranje in 2010. Behoudende coach die terecht niet beloond werd na het WK met een grote club oid. Dit ondanks het bereiken van de finale.
 
Misschien laat PSV hem niet gaan na zo een wereldgoal....

PSV moet zowel Sam Lammers als Luuk de Jong behouden voor de rest van dit seizoen, wil het kampioen worden. Die Mexicaanse club wil 6-7 miljoen euro betslen voor Luuk, maar een kampioenschap is echt belangrijker dan die 7 miljoen euro. En Sam Lammers moet, zeker na zijn 2 doelpunten in Florida gekoesterd worden en veel meer speeltijd krijgen in het hoofdelftal. Dus, absoluut geen verhuur in deze winterstop !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan