Érick Gutiérrez (M)

Penalty

Forum Hall of Fame Inductee
Érick Gutiérrez

http://www.v-bal.nl/nieuws/296101/ps...linksback.html

CF Pachuca-president Jesús Martínez hoopt komende zomer opnieuw een deal met PSV te sluiten. De Mexicaanse club wil na Hirving Lozano ook Érick Gutiérrez in het Philips Stadion onderbrengen.

Als het aan Martínez ligt maakt Gutiérrez volgende zomer de overstap naar PSV.

:unsure:PSV en Mexicanen is een goede combinatie. :re:
 
Laatst bewerkt:
Érick Gutiérrez

http://www.v-bal.nl/nieuws/296101/p...ald-in-winterstop-te-halen-als-linksback.html

CF Pachuca-president Jesús Martínez hoopt komende zomer opnieuw een deal met PSV te sluiten. De Mexicaanse club wil na Hirving Lozano ook Érick Gutiérrez in het Philips Stadion onderbrengen.

Als het aan Martínez ligt maakt Gutiérrez volgende zomer de overstap naar PSV.

:unsure:PSV en Mexicanen is een goede combinatie. :re:

Wel geinig dat Pachuca dit wil, maar wil PSV deze speler ook?
 
Geen paniek jongens, dit is een centrale middenvelder.

Vind het sowieso maar een vaag verhaal, hoezo zou je openlijk uitspreken dat je aanvoerder komende zomer naar PSV moet verkassen.
 
Laatst bewerkt:
Halen die gast, Westerhoff was er razend enthousiast over anderhalf jaar geleden. Zou zelfs volgens alle Mexicanen (inclusief Sarape ?) getalenteerder zijn dan Guardado.

[h=1]Trainer tipt Nederlandse clubs: "Twintig jaar oud, beter dan Guardado"[/h] donderdag 24 maart 2016 om 10:46



Hans Westerhof (67) was in Nederland actief als trainer van onder meer FC Groningen, Ajax en Willem II. Nadien werkte de oefenmeester bij diverse Mexicaanse clubs. Volgens Westerhof loopt er ontzettend veel talent rond in Mexico, méér dan in Nederland.



"De Mexicanen zijn stomverbaasd. Andrés Guardado heeft hier een goede naam, daar vinden ze hem gemiddeld", vertelt hij in een interview met het Dagblad van het Noorden. "Zelfde met Hector Moreno en Carlos Salcido. Het verschil is: in Nederland wordt met die jongens getraind. Neem Jesús Corona. Vonden ze maar een rechtsbuitentje. Twee jaar bij Twente en top. Ik maakte Bryan Ruiz mee. Beetje luie jongen aan de zijkant. Hoe ook hij bij FC Twente voetbalde... Fantastisch. Omdat er mee getraind wordt."

Vanwege zijn netwerk in Mexico tipt Westerhof zo nu en dan een club uit Nederland. "Er zit nu een jongen bij Pachuca: Hirving Lozano. Twintig jaar oud, beter dan Guardado. Speelt in de olympische ploeg. Een andere, Erick Gutiérrez, heeft een Duits paspoort. Heb ik aan Henk Veldmate (hoofdscout van Ajax, red.) doorgegeven. Zit bij de nationale ploeg. Had je zo kunnen halen. Nee, ik krijg niet altijd terugkoppeling. Hoeft ook niet. Ik geef ook meestal pas advies als ze me vragen."
bron: voetbalprimeur
 
Ho, goed lezen



Die hebben we al binnen :D

Haha, zo zie je maar hoe selectief ons geheugen is. Ik had in mijn hoofd dat Westerhoff deze uitspraak over Guittierez deed en toen ik het artikel vond had ik hem niet zonder te lezen gepost. Over lozano had ie in ieder geval gelijk. Misschien bij hem even informeren naar die Guittierez
 
Wel geinig dat Pachuca dit wil, maar wil PSV deze speler ook?

Ik hoop het wel, want Gutierrez en Lozano waren in Mexico naar verluidt een geweldig duo; vonden elkaar blindelings op het veld. Is het wel te hopen dat Lozano na dit seizoen niet alweer weg is natuurlijk :D
 
Mooie foto ook van hem op Instagram, in een PSV shirt, die die kreeg van Lozano. Kan die alvast aan het shirtje wennen ;)

Volgens mijn is dit ook een aanvallende middenvelder. Mooie opvolger van Pereiro.
 
erick-gutierrez--posando-con-la-camiseta-del-psv--erickgutierrez.jpg
[h=1]Hirving Lozano 'ficha' a su amigo Erick Gutiérrez[/h] http://es.besoccer.com/noticia/hirving-lozano-ficha-a-su-amigo-erick-gutierrez

Hij is goed gevallen bij PSV en wint nu al de liefde van de fans. Hirving Lozano schittert in Nederland en daarom heeft hij een goede herinnering willen achterlaten aan een van de beste vrienden die voetbal hem heeft gegeven: Erick Gutiérrez.

In het bijzonder stuurde de speler van het Nederlandse team hem een van zijn PSV-shirts met een handtekening en een zeer speciale toewijding.

Lozano wenste zijn landgenootgeluk, die nog steeds in Pachuca is, en die poseerde met de elastische band die zijn vriend hem op Twitter gaf. 'Bedankt voor het shirt, kleine broertje,' zei Gutierrez.

:unsure:Staat hem goed. Hopelijk heeft hij binnenkort zijn eigen PSV-shirt en staan ze volgend seizoen weer samen in een team bij PSV. :re:
 
Gewoon halen, wie weet kan je op die wijze ook Lozano langer in Eindhoven houden

Misschien kan Rutte ook een deel van de 1,4 miljard inzetten om Chucky net als Shell en andere multinationals in Nederland te houden. Is goed voor de sportieve uitstraling van Nederlandse clubs internationaal en verbetert indirect het vestigingsklimaat van Nederland. Ik kan het niet staven met economen die dit ook vinden maar ik geloof er oprecht in met elke vezel in mijn lijf.
 
Nog een speler van Pachuca in het geruchtencircuit:

Victor Guzmán
Gutiérrez is niet de enige optie om van Pachuca naar PSV te verkassen in het spoor van Lozano. Volgens het Mexicaanse AS is ook Victor Guzmán een mogelijke toekomstige PSV'er. De 22-jarige middenvelder is iets aanvallender ingesteld dan Gutiérrez - al speelt hij ook weleens als defensieve middenvelder - en kwam dit jaar nog over van Chivas Guadalajara, dat hem eerder aan Pachuca verhuurde. Zijn debuut voor de A-selectie van Mexico maakte hij nog niet.
 
Nog een speler van Pachuca in het geruchtencircuit:

Victor Guzmán
Gutiérrez is niet de enige optie om van Pachuca naar PSV te verkassen in het spoor van Lozano. Volgens het Mexicaanse AS is ook Victor Guzmán een mogelijke toekomstige PSV'er. De 22-jarige middenvelder is iets aanvallender ingesteld dan Gutiérrez - al speelt hij ook weleens als defensieve middenvelder - en kwam dit jaar nog over van Chivas Guadalajara, dat hem eerder aan Pachuca verhuurde. Zijn debuut voor de A-selectie van Mexico maakte hij nog niet.

Zou het familie zijn van Joaquin? Dan weet je sowieso zeker dat er veel dreiging van hem uit zal gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan