Eloy Room (DM)

Ik zou zeer tevreden zijn met de komst van Room. Een prima speler en inderdaad meer dan goed genoeg als reserve doelman!
 
Ik zou zeer tevreden zijn met de komst van Room. Een prima speler en inderdaad meer dan goed genoeg als reserve doelman!

Klopt,....maar nu lezen we weer dat Benfica concreet is voor Zoet, alleen zit er nog een gat van 2-3 miljoen euro tussen prijs en aanbod. Room wordt gehaald als 2e keeper op de plek van Koopmans. Maar als Zoet alsnog vertrekt binnen 2 weken, dan moet er nog een keeper bijkomen. In dat geval zou Brands ook in gesprek moeten met Bram Castro. Dan kunnen Castro en Room strijden om de plek van 1e keeper en heeft PSV 2 volwaardige keepers binnen de selectie.....
 
Volgens De Telegraaf is de vastgestelde afkoopsom die in het contract van Room staat € 1.500.000,=
 
Ach hoe vaak speelt zo'n tweede keeper nou? Room is een degelijke doelman en zeker meer dan goed genoeg als 2e keeper. Pasveer wilde zelf weg prima, nu komt daar Room voor in de plaats, prima.

Kan me na deze uitleg best wel vinden in de keuze van PSV.
 
Klopt,....maar nu lezen we weer dat Benfica concreet is voor Zoet, alleen zit er nog een gat van 2-3 miljoen euro tussen prijs en aanbod. Room wordt gehaald als 2e keeper op de plek van Koopmans. Maar als Zoet alsnog vertrekt binnen 2 weken, dan moet er nog een keeper bijkomen. In dat geval zou Brands ook in gesprek moeten met Bram Castro. Dan kunnen Castro en Room strijden om de plek van 1e keeper en heeft PSV 2 volwaardige keepers binnen de selectie.....

Castro en Room strijden voor de plek van eerste keeper...:FP:misschien kunnen we dan Guus Hupperts halen als opvolger van Pröpper, Van den Maarel als opvolger willems en evt kiezen voor Higdon als eventuele opvolger van de Jong. 1 van die 2 keepers als 2e keeper maar om al die middemaat structureel in psv 1 te zien man man man
 
Volgens de beoordelingen op Goal.com is Room van hetzelfde niveau als Zoet. Misschien zelfs een fractie beter.

Ik vraag me af wat ik met die beoordelingen moet haha. Wat ik zie zijn vooral gedateerde foto's van een Zoet bij RKC en geen beoordelingen bij iemand als Arias. Daarnaast krijgt Pröpper een 5,5 voor Schwalbes :D
 
Ik vraag me af wat ik met die beoordelingen moet haha. Wat ik zie zijn vooral gedateerde foto's van een Zoet bij RKC en geen beoordelingen bij iemand als Arias. Daarnaast krijgt Pröpper een 5,5 voor Schwalbes :D

5,5 uit 10? Dan is hij er niet zo goed in. Wat staat er dan bij Robben of Suarez?
 
Klopt,....maar nu lezen we weer dat Benfica concreet is voor Zoet, alleen zit er nog een gat van 2-3 miljoen euro tussen prijs en aanbod. Room wordt gehaald als 2e keeper op de plek van Koopmans. Maar als Zoet alsnog vertrekt binnen 2 weken, dan moet er nog een keeper bijkomen. In dat geval zou Brands ook in gesprek moeten met Bram Castro. Dan kunnen Castro en Room strijden om de plek van 1e keeper en heeft PSV 2 volwaardige keepers binnen de selectie.....

Zeker waar! Ook ben ik ergens toch wel gecharmeerd van Segio Padt. Zou in mijn ogen ook prima in de selectie van PSV passen!
 
Eloy Room komt naar PSV

Het transferbedrag zou enkele tonnen zijn. De afkoopclausule van € 1.500.000,= is al vervallen. Vitesse wil duidelijk van hem af.
De presentatie in Eindhoven wordt vanmiddag of morgen verwacht.

Rik Elfrink‏ @RikElfrink 8 min8 minuten geleden
Eloy Room komt voor enkele tonnen naar #PSV, afkoopclausule van 1,5 miljoen is al vervallen. Presentatie vandaag of morgen verwacht.
 
Laatst bewerkt:
Eloy Room komt naar PSV

Het transferbedrag zou enkele tonnen zijn. De afkoopclausule van € 1.500.000,= is al vervallen. Vitesse wil duidelijk van hem af.
De presentatie in Eindhoven wordt vanmiddag of morgen verwacht.

Er was een goede oude tijd waarin er nog weleens aan bronvermelding werd gedaan op het forum. :shifty:

Prima stand-in voor Zoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan