Voorbereiding Seizoen 2017/2018

Status
Je kunt niet meer reageren.
Augsburg vs PSV.....na 75 minuten nog steeds 0-0.....zelfs in de oefenwedstrijden weet Cocu niet te imponeren met het spel van PSV....passief, gezapig, inspiratieloos, op maximaal 75% van hun kunnen.....dit belooft weinig goeds tegen AZ volgende week....ik vrees een slechte competitiestart
 
Laatst bewerkt:
Augsburg vs PSV.....na 75 minuten nog steeds 0-0.....zelfs in de oefenwedstrijden weet Cocu niet te imponeren met het spel van PSV....passief, gezapig, inspiratieloos, op maximaal 75% van hun kunnen.....dit belooft weinig goeds tegen AZ volgende week....ik vrees een slechte competitiestart

Mag hopen dat de ogen open gaan en hij er alsnog uit vliegt.
 
Mag hopen dat de ogen open gaan en hij er alsnog uit vliegt.

Als Brands Propper daadwerkelijk dumpt voor 3,9 miljoen aan notabene een PL club, die bakken met geld hebben (ja ook de promovendus Brighton krijgt een aardig duit om mee te winkelen), dan zijn alle ogen daar potdicht.
 
Als Brands Propper daadwerkelijk dumpt voor 3,9 miljoen aan notabene een PL club, die bakken met geld hebben (ja ook de promovendus Brighton krijgt een aardig duit om mee te winkelen), dan zijn alle ogen daar potdicht.

Verbazing hier. Brands mag wel heel snel met een verklaring komen als dit klopt.
 
Augsburg vs PSV.....na 75 minuten nog steeds 0-0.....zelfs in de oefenwedstrijden weet Cocu niet te imponeren met het spel van PSV....passief, gezapig, inspiratieloos, op maximaal 75% van hun kunnen.....dit belooft weinig goeds tegen AZ volgende week....ik vrees een slechte competitiestart

Hoe weet je dat? Er zijn toch geen beelden?
 
Augsburg - PSV 0-0

Weer een :so:wonderschone wedstrijd:so: gemist. Alweer niet gescoord. Laat AZ maar komen. :cry:
 
RKC - PSV 0-2 ( 2x Bergwijn)
FC Sion - PSV 0-1 (Pereiro)
AS Monaco - PSV 0-0
Grasshopper Club Zürich - PSV 3-1 (Pereiro)
PSV - Osijek 0-1
Osijek - PSV 1-0
FC Augsburg - PSV 0-0

(De "wedstrijd" tegen De Treffers buiten beschouwing gelaten)

4 goals in 7 wedstrijden door 2 doelpuntenmakers.

PSV heeft gemiddeld bijna 2,5 uur nodig om een goal te maken. :fb:
En dan over het algemeen ook nog eens tegen matige tegenstanders. Dat zegt heel veel over het niveau van PSV.

:( :cry:

En dan is Cocu tevreden over het trainingskamp. :ai:
En over de inzet van de spelers tegen Osijek. :FP:

 


Uitermate tevreden over een oefenwedstrijd waarin weer niet gescoord werd. :ai:
 
Het voorseizoen was qua resultaat inderdaad zeer matig als je het mij vraagt. De afgelopen weken hebben mij nog niet helemaal overtuigd van het feit dat PSV dit seizoen vol kan gaan meedoen om het kampioenschap!
 
RKC - PSV 0-2 ( 2x Bergwijn)
FC Sion - PSV 0-1 (Pereiro)
AS Monaco - PSV 0-0
Grasshopper Club Zürich - PSV 3-1 (Pereiro)
PSV - Osijek 0-1
Osijek - PSV 1-0
FC Augsburg - PSV 0-0

(De "wedstrijd" tegen De Treffers buiten beschouwing gelaten)

4 goals in 7 wedstrijden door 2 doelpuntenmakers.

PSV heeft gemiddeld bijna 2,5 uur nodig om een goal te maken. :fb:
En dan over het algemeen ook nog eens tegen matige tegenstanders. Dat zegt heel veel over het niveau van PSV.

:( :cry:

En dan is Cocu tevreden over het trainingskamp. :ai:
En over de inzet van de spelers tegen Osijek. :FP:


Dat krijg je van dat laffe betonvoetbal dat ze tegenwoordig spelen. Ga gewoon weer zo spelen als in dat seizoen met Depay en Wijnaldum, dit is niet om aan te zien.
 
Het voorseizoen was qua resultaat inderdaad zeer matig als je het mij vraagt. De afgelopen weken hebben mij nog niet helemaal overtuigd van het feit dat PSV dit seizoen vol kan gaan meedoen om het kampioenschap!

De afgelopen weken hebben mij er dan wél weer van overtuigd dat we gewoon lekker een jaartje zouden moeten gaan opbouwen met eigen jeugd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan