Voorbereiding Seizoen 2017/2018

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind Gudmundsson wel aardig spelen. Paal doet t ook niet heel slecht op linksback. Rigo valt me nog wat tegen.
 
Tsja, helaas van de uitslag. Maar die Gudmundsson mag van mij meteen aansluiten bij 't 1e. Pereiro speelt overigens ook wel een aardige wedstrijd.
Lammers niet veel gezien. Paal speelde ook goed. de Wijs en Luckassen gewoon. van Vlerken viel mij niet tegen. Rigo viel me wel iets tegen. Lundqvist redelijk, alleen fout bij de 2e goal. Koopmans viel me tegen als ie 2e doelman wil worden. van Ginkel speelde ook gewoon normaal.
 
Laatst bewerkt:
Eerste helft redelijk tot goed, tweede helft een stuk minder. Lammers en Luckassen vielen mij tegen, terwijl Pereiro veel goede dingen liet zien.
 
Ja ja lekker weer, als je niet van een stel grashapper amateurs kan winnen dan moet je meteen stoppen, een verdomd PSV C elftal hoort al kans te maken op overwinning pff :/

 
Ja ja lekker weer, als je niet van een stel grashapper amateurs kan winnen dan moet je meteen stoppen, een verdomd PSV C elftal hoort al kans te maken op overwinning pff :/

Grasshoppers zou een subtopper zijn in de Eredivisie, niet gek dat je daar niet van wint met zo'n team. Daarnaast draait de voorbereiding niet om resultaat.
 
Grasshoppers zou een subtopper zijn in de Eredivisie, niet gek dat je daar niet van wint met zo'n team. Daarnaast draait de voorbereiding niet om resultaat.

Daarnaast spelen ze (correct me if I'm wrong) volgende week al een belangrijke wedstrijd. Zijn dus wat verder in de voorbereiding. Ik wil hiermee geen excuses zoeken. Maar PSV in deze opstelling (nooit samen gespeeld), schiet ik niet meteen af.
 
Daarnaast spelen ze (correct me if I'm wrong) volgende week al een belangrijke wedstrijd. Zijn dus wat verder in de voorbereiding. Ik wil hiermee geen excuses zoeken. Maar PSV in deze opstelling (nooit samen gespeeld), schiet ik niet meteen af.

Kwakkie pakt elk moment aan om PSV af te schieten.
Daarentegen als er complimenten gemaakt moeten worden, haakt meneer af en wijst alles af als geluk.
 
Toen Luuk de Jong keihard faalde en ook na de eerste twee wedstrijden van de afgelopen weken, heb ik Cocu niet horen zeggen dat wat ie van hem had gezien "geen vereiste niveau voor PSV was". Maar nu staat ie gelijk klaar om een reserve doelman af te branden. Lefgozertje die Phillip.
 
Toen Luuk de Jong keihard faalde en ook na de eerste twee wedstrijden van de afgelopen weken, heb ik Cocu niet horen zeggen dat wat ie van hem had gezien "geen vereiste niveau voor PSV was". Maar nu staat ie gelijk klaar om een reserve doelman af te branden. Lefgozertje die Phillip.

Hopelijk gaat hij nu ook zo met de rest om dit seizoen. Hopelijk is Cocu veranderd en heeft hij het licht gezien....
 
Toen Luuk de Jong keihard faalde en ook na de eerste twee wedstrijden van de afgelopen weken, heb ik Cocu niet horen zeggen dat wat ie van hem had gezien "geen vereiste niveau voor PSV was". Maar nu staat ie gelijk klaar om een reserve doelman af te branden. Lefgozertje die Phillip.

Walgelijk inderdaad. Had hij maar zulke woorden voor Luuk de Jong. Topsport zegt ie dan; bah. De allereerste kans voor Koopmans, en dat met zo'n hotseknotsverdediging voor zich die nog nooit samen hebben gespeeld, en hem dan zo de grond in boren, maar de zogenaamde sterkhouders die hij telkens maar blijft opstellen ondanks dat ze keer op keer falen, die laten zich wel gelden zeker. Nee, helemaal duidelijk Flipke. :puke:

Topsport, hilarisch zeg.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan