E-Divisie

Ach, hij was 15 en plaatste domme tweets. Het zijn tweets van bijna 7 jaar geleden, waar mensen zich druk om kunnen maken...

Maar die verwijderen ho maar. Sterker nog hij gaat nog door met asociaal gedrag op internet.....
 
Maar die verwijderen ho maar. Sterker nog hij gaat nog door met asociaal gedrag op internet.....

Hij heeft een paar dagen geleden al zijn tweets en zelfs zijn oude account verwijdert. Maar blijkbaar kun je dan nog steeds alles terug vinden. Ik kan hem in ieder geval niet meer vinden op twitter, daarom kan ik ook dat recentelijk asociaal gedrag nergens vinden. Dus ben benieuwd wat dat precies is
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft zijn account verwijderd, heel verstandig.
 
Hij heeft al zijn tweets en zelfs zijn oude account verwijdert. Maar blijkbaar kun je dan nog steeds alles terug vinden. Ik kan hem in ieder geval niet meer vinden op twitter, daarom kan ik ook dat recentelijk asociaal gedrag nergens vinden. Dus ben benieuwd wat dat precies is

Oh oke dat wist ik niet. Desondanks vind ik dit, al ook was hij maar 15-16, een teken van slecht scoutingswerk bij PSV. Denk jij dat Aajx hem had aangenomen als hij overal kk-joden of homo's enz. had geroepen op zijn 15e-16e? Ik denk het niet. Een vriend van mij werd tijdens een sollicitatiegesprek bij BZK er op gewezen dat hij lid was van D66 en hij voortdurend die standpunten op twitter verdedigde waardoor een hoge ambtenaren-functie aldaar niet aan hem toegewezen kon worden, want als ambtenaar bij het ministerie wordt je geacht onpartijdig te zijn of iig niet zo politiserend bezig te zijn.
 
[h=1]PSV stopt met Tony Kok[/h] http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-stopt-met-tony-kok.htm

PSV gaat het contract met eSporter Tony Kok per direct verbreken. De clubleiding heeft geconstateerd dat Kok en zijn management tekort zijn geschoten in het delen van informatie over het verleden van de gamer. Het gedrag dat Kok enkele jaren geleden online heeft vertoond, staat dermate ver van de kernwaarden van PSV dat een vervolg van de samenwerking onmogelijk is.

:stop::nehneh:
 
Misschien dat de gemiddelde twittergebruiker nu ook eens gaat nadenken over wat ze de wereld in slingeren en wat voor gevolgen dit kan hebben.
 
Hij, Tony Kok, twitterde onder andere dat alle boeren homo's zijn. Wist ik niet.

Tony Kok wil het daarom nu in de Engelse E-competitie gaan proberen. Hoewel dat nog niet zeker is omdat hij getwitterd schijnt te hebben dat 'a dutch Kok eats English sissy's raw.'
 
[h=1]PSV trekt boetekleed aan na bliksemontslag van e-sporter Tony Kok[/h] http://www.ed.nl/psv/psv-trekt-boetekleed-aan-na-bliksemontslag-van-e-sporter-tony-kok~ae6d1c2e/

PSV heeft zondag het boetekleed aangetrokken na het ontslag van e-sporter Tony Kok. Hij was twee dagen in dienst en zou de nieuwe e-gamer van de club worden. Kok is echter direct ontslagen omdat hij in het verleden kwetsende teksten op Twitter heeft geplaatst, waarbij hij onder meer schold met een slopende ziekte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan