E-Divisie

Bacchus

Batmin
Administrator
edivisieclubs.png

edivisie_logo.png


Het vierde seizoen van de eDivisie gaat van start! De eDivisie is de officiële Nederlandse FIFA20 competitie. In de eDivisie gaan eSporters van de 18 Eredivisieclubs virtueel strijden om het eDivisie kampioenschap in FIFA20 Ultimate Team.

Wereldwijd uniek is dat alle eSporters officieel verbonden zijn aan de 18 Eredivisieclubs. Dit jaar zullen alle wedstrijden in de eDivisie live worden gespeeld op de Xbox en PlayStation!

Mis niets en volg de eDivisie op alle social-media kanalen!

Facebook
Instagram
Twitter

YouTube


Officiële website E-Divisie
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat eSports wat breder getrokken wordt. Ben benieuwd hoe lang jet duurt voordat het helemaal bekend en geaccepteerd is.
 
Iedereen netjes vanaf dezelfde afstand gefotografeerd en met ongeveer dezelfde houding behalve die Ian Ter Schuur, dat ziet er niet uit.
 
De jongens (waarom geen meiden, niet goed genoeg?) spelen maar fijn. Helaas niet meer weg te denken. Zoonlief speelde vorige week ineens tegen de E-speler van Paris St. Germain. Vond hij wel leuk. Vreemd hoe lang het duurt om vrouwenvoetbal en Walking Football er echt door te krijgen, terwijl dit in no time grote bekendheid heeft en geaccepteerd wordtt. Ik neem het allemaal maar ter kennisgeving aan. Echt voetbal speel je buiten, op gras.
 
Het wereldkampioenschap schaken is ook geen buitensport toch? Ach ik voetbal ook liever buiten maar voor als men binnen zit is dit blijkbaar populair. En ik denk vooral in de game wereld, en dan is er geld mee te verdienen. Misschien is het net als het volgen van beroemde andere gamers of game evenementen. Ik denk niet of dit aanslaat bij het niet gamende voetbal. Vrouwenvoetbal is er toch al en wordt steeds populairder? Het niveau is alleen heel erg laag en het ziet er niet uit. Dat gaat nog wel veranderen in de toekomst. Dan zal het ook aantrekkelijker worden voor mensen zoals ik.
 
De jongens (waarom geen meiden, niet goed genoeg?) spelen maar fijn. Helaas niet meer weg te denken. Zoonlief speelde vorige week ineens tegen de E-speler van Paris St. Germain. Vond hij wel leuk. Vreemd hoe lang het duurt om vrouwenvoetbal en Walking Football er echt door te krijgen, terwijl dit in no time grote bekendheid heeft en geaccepteerd wordtt. Ik neem het allemaal maar ter kennisgeving aan. Echt voetbal speel je buiten, op gras.

Daarom is het ook geen echt voetbal, maar de esport Fifa :)
 
Het wereldkampioenschap schaken is ook geen buitensport toch? Ach ik voetbal ook liever buiten maar voor als men binnen zit is dit blijkbaar populair. En ik denk vooral in de game wereld, en dan is er geld mee te verdienen. Misschien is het net als het volgen van beroemde andere gamers of game evenementen. Ik denk niet of dit aanslaat bij het niet gamende voetbal. Vrouwenvoetbal is er toch al en wordt steeds populairder? Het niveau is alleen heel erg laag en het ziet er niet uit. Dat gaat nog wel veranderen in de toekomst. Dan zal het ook aantrekkelijker worden voor mensen zoals ik.

Vrouwenvoetbal, daar kun je van zeggen wat je wilt. Maar qua inzet, vechtlust, beleving en meer van dat soort zaken waar je een winnaarsmentaliteit voor moet hebben, kunnen de heren nog heel veel van de dames leren. Of, beter gezegd 'wéér' van ze leren. Vroeger, toen het nog niet allemaal van die pedante kudtjes met dikke bankrekeningen waren, ging het nog om prestige. Men wilde winnen. Tegenwoordig wil men alleen maar cashen. De dames hebben nog niet zulke dukke contracten en rekeningen. Bij hen gaat het nog om het plezier en / van het winnen.
 
Hoe zou het met de auto race van de Eredivisie gaan?
En Ultimate team met zoveel miljoenen. Dan krijgen ze allemaal hetzelfde onrealistische elftal waarin alle spelers 99 speed hebben of 99 afstandsschoten of wat dan ook. Zeker onrealistisch als er van die specials bij zitten die bijvoorbeeld ineens snel zijn terwijl ze daarvoor maar gemiddeld snel waren. Lijkt me niet zo spannend meer? Kunnen ze niet gewoon met een standaard PSV of Ajax spelen?
Vrouwenvoetbal, daar kun je van zeggen wat je wilt. Maar qua inzet, vechtlust, beleving en meer van dat soort zaken waar je een winnaarsmentaliteit voor moet hebben, kunnen de heren nog heel veel van de dames leren. Of, beter gezegd 'wéér' van ze leren. Vroeger, toen het nog niet allemaal van die pedante kudtjes met dikke bankrekeningen waren, ging het nog om prestige. Men wilde winnen. Tegenwoordig wil men alleen maar cashen. De dames hebben nog niet zulke dukke contracten en rekeningen. Bij hen gaat het nog om het plezier en / van het winnen.

Ze had het over vrouwenvoetbal. Er is zeker wel aandacht voor en die is groeiende. Zo is er in 2015 vrouwenvoetbal geïntroduceerd in deze videogame.
 
Laatst bewerkt:
ilt. Maar qua inzet, vechtlust, beleving en meer van dat soort zaken waar je een winnaarsmentaliteit voor moet hebben, kunnen de heren nog heel veel van de dames leren. Of, beter gezegd 'wéér' van ze leren. Vroeger, toen het nog niet allemaal van die pedante kudtjes met dikke bankrekeningen waren, ging het nog om prestige. Men wilde winnen. Tegenwoordig wil men alleen maar cashen. De dames hebben nog niet zulke dukke contracten en rekeningen. Bij hen gaat het nog om het plezier en / van het winnen.

Probeer het nog maar een keertje. ;)
 
Wat een verrekte onzin is dit zeg.

Kunnen ze ook niet een tafelvoetbalteam contracteren, en een blaasvoetbalteam...
Misschien ook een leuk idee om een goede manager in te huren om FM te gaan spelen.
 
Wat een verrekte onzin is dit zeg.

Kunnen ze ook niet een tafelvoetbalteam contracteren, en een blaasvoetbalteam...
Misschien ook een leuk idee om een goede manager in te huren om FM te gaan spelen.

Dat zeiden ze vroeger ook toen mensen contracten kregen om een bal in netje te trappen
 
Zag gisteren onze e-sporter met Suarez in z'n elftal spelen :stop:.
Ik vind sowieso dat de e-teams enkel uit eigen (huidige) selectiespelers mogen bestaan. Misschien met als uitzondering een oud speler als dispensatie.
 
Mwah, dan krijg je weer oneerlijke teams. Een eredivisieteam zou wel leuk zijn, heb je wat eigen inbreng qua team, maar is het wel sterker verbonden aan de Eredivisie. Overigens is die van PSV niet echt lekker bezig in de E-dvisie. En daarbuiten ook niet super, verloor vandaag in de kwartfinale(?) van een buitenlands met 3-0 van die van Ajax. Maar die is ook echt ongelooflijk goed.
 
Alsof het seizoen al niet kutter kon voor de PSV supporter :-/
En voor meneer Romel, ik zou je oud werkgever toch echt ff mailtje sturen of die je weer aanneemt, je baan opzeggen om FIFA te spelen is alles behalve een succes :/



[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/i.gyazo.com\/e61da61ef20b0c5a60bc65f575e883a6.png"}[/IMG2]
 
Laatst bewerkt:
Alsof het seizoen al niet kutter kon voor de PSV supporter :-/
En voor meneer Romel, ik zou je oud werkgever toch echt ff mailtje sturen of die je weer aanneemt, je baan opzeggen om FIFA te spelen is alles behalve een succes :/



[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/i.gyazo.com\/e61da61ef20b0c5a60bc65f575e883a6.png"}[/IMG2]

Volgende keer maar gewoon een PSV supporter kiezen die ook fatsoenlijk hoog staat in de FIFA Ranking en niet op basis van een toernooi winnen, schiet je niks mee op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan