Cody Gakpo (A)

Op basis van de samenvattingen vond ik hem na Mauro het meest in het oog springende speler bij de Otten cup. Hoop dat we hem veel aan het werk zullen zien bij jong PSV dit seizoen.

Zeker een leuke speler, aardig wat concurrentie op zijn posities, maar gaat zeker aardig wat minuten maken in de Juup
 
Zeker een leuke speler, aardig wat concurrentie op zijn posities, maar gaat zeker aardig wat minuten maken in de Juup

Hij zit ook niet bij Jong PSV, maar nog steeds bij O19. Vind ik vreemd. Daneels en Verreth zijn momenteel de linksbuitens van Jong PSV. Maar ik vind Gakpo al verder dan beide spelers. Dan moet je als technische staf durven door te selecteren en een keuze te maken tussen Verreth en Daneels. Maar helaas zien we dat vaker dat PSV geen afscheid neemt van spelers die het waarschijnlijk niet halen tot de eerste.
 
Hij zit ook niet bij Jong PSV, maar nog steeds bij O19. Vind ik vreemd. Daneels en Verreth zijn momenteel de linksbuitens van Jong PSV. Maar ik vind Gakpo al verder dan beide spelers. Dan moet je als technische staf durven door te selecteren en een keuze te maken tussen Verreth en Daneels. Maar helaas zien we dat vaker dat PSV geen afscheid neemt van spelers die het waarschijnlijk niet halen tot de eerste.

Hoe weer je dat eerste?
Ik denk dat hij meer minuten zal maken dan Daneels, wellicht niet dan Verreth maar die schelen ook niet veel van elkaar.
 
Twee goals tegen de Graafschap en dus een geweldig debuut.Ik verwacht veel van deze speler die bovendien in Eindhoven,Stratum woont.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat zou ik ht geweldig vinden als deze jongen doorbreekt bij PSV. Een echt eigen kweek is dit. :)
 
Atletisch fysiek hoor die Gakpo. Hij lijkt ook groot, maar volgens mij is hij niet echt lang toch: 1,80-1,84 ? Ook geen uitgesproken kopper (?).
 
Jammer en onbegrijpelijk tegelijk dat hij in beide eredivisiewedstrijden geen speeltijd kreeg. Gisteren zat hij zelfs niet bij de selectie. Die gast kan zo goed voetballen en in de 16 is hij net zo dodelijk, misschien zelfs dodelijker dan onze Malen.
 
Jammer en onbegrijpelijk tegelijk dat hij in beide eredivisiewedstrijden geen speeltijd kreeg. Gisteren zat hij zelfs niet bij de selectie. Die gast kan zo goed voetballen en in de 16 is hij net zo dodelijk, misschien zelfs dodelijker dan onze Malen.
Tja, er kunnen er maar 14 spelen. Voorlopig geniet Malen de voorkeur om eerste invaller bij de aanvallers te zijn. Die is wat ouder en wellicht ook rijper. Malen en Gakpo spelen natuurlijk op de plekken van Bergwijn en Lozano. Die wissel je ook niet zo snel en zeker niet beiden.

Ook zien we graag speeltijd voor Mauro en (misschien ook) Rigo. Tja, meer wisselen mag niet.
 
Cody Gakpo in bloedvorm bij Oranje onder 20: hattrick voor Eindhovenaar

link

Gakpo scoorde vlak voor rust twee keer en maakte kort daarna ook de 1-3, nadat de Zwitsers tegen wisten te scoren.

:) :clap2:
 
Terug
Bovenaan Onderaan