Overige Oud-Spelers

Yup, beide ouders kwijt, ver van andere familie, tja, weet niet of ik het beter zou doen in zo'n situatie. Wat dat betreft was het niet was om naar Rusland te gaan, maar anderzijds, in de zandbak (quatar ofzo toch) was t vast niet beter gegaan.

:unsure:Qua drank wel. :re: ;)
 
Zinchenko gaat mogelijk naar Napoli.

'Bij PSV vertrokken Zinchenko mag hopen: fraaie Serie A-transfer lonkt'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/753216/-bij-psv-vertrokken-zinchenko-mag-hopen-fraaie-serie-a-transfer-lonkt-.html

Oleksandr Zinchenko zet zijn carrière wellicht voort in de Serie A. De Oekraïnse buitenspeler van Manchester kan rekenen op de belangstelling van SSC Napoli.Dat melden CRC Radio en fansite Per Sempre Napoli.

 
Zinchenko gaat mogelijk naar Napoli.

'Bij PSV vertrokken Zinchenko mag hopen: fraaie Serie A-transfer lonkt'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/753216/-bij-psv-vertrokken-zinchenko-mag-hopen-fraaie-serie-a-transfer-lonkt-.html

Oleksandr Zinchenko zet zijn carrière wellicht voort in de Serie A. De Oekraïnse buitenspeler van Manchester kan rekenen op de belangstelling van SSC Napoli.Dat melden CRC Radio en fansite Per Sempre Napoli.

Succes, een aardige gozer denk ik. Verkeerde moment bij PSV.
 
Zit ik gisteren Radio 2 Muziekcafé te luisteren, komt daar Björn van der Doelen als troubadour voorbij. Best leuk wat hij maakt. Komt ook goed over op de radio: rustige verstandige kerel. Van z'n muziek raakte ik meer in vervoering dan van zijn spel toentertijd ;).
 
Zit ik gisteren Radio 2 Muziekcafé te luisteren, komt daar Björn van der Doelen als troubadour voorbij. Best leuk wat hij maakt. Komt ook goed over op de radio: rustige verstandige kerel. Van z'n muziek raakte ik meer in vervoering dan van zijn spel toentertijd ;).

Afgelopen vakantie nog gesproken. :D Hij was toen op bezoek op onze (wagen) bouwplaats. Hij was toen cultuurgezant van de Brabantsedag. Voor de optocht speelde hij nog op een wagen samen met Gerard van Maasakkers

https://www.brabantsedag.nl/over-ons/cultuurgezant
 
Laatst bewerkt:
Zit ik gisteren Radio 2 Muziekcafé te luisteren, komt daar Björn van der Doelen als troubadour voorbij. Best leuk wat hij maakt. Komt ook goed over op de radio: rustige verstandige kerel. Van z'n muziek raakte ik meer in vervoering dan van zijn spel toentertijd ;).

Toch zou hij bij dit PSV de grote ster zijn geweest.....
Leuke jongen, altijd al wat alternatief geweest en paste met zijn karakter totaal niet in de eenzijdige voetbalwereld.
 
Clint Leemans draait ook in de Eredivisie weer leuk mee bij VVV, alweer 4 doelpunten in 8 wedstrijden
 
Heb in de paar keer dat ik NEC in actie heb gezien Groeneveld telkens leuke dingen zien doen. Zou bij PSV met alle concurrentie voorin nooit doorbreken, wel leuk om te zien dat hij het goed doet.
 
Heb in de paar keer dat ik NEC in actie heb gezien Groeneveld telkens leuke dingen zien doen. Zou bij PSV met alle concurrentie voorin nooit doorbreken, wel leuk om te zien dat hij het goed doet.

Fans zijn ook erg positief over hem inderdaad. Geeft wel aan dat het algemene niveau van de jeugd omhoog gaat.
 
Sven Blummel doet het momenteel ook heel aardig bij FC Den Bosch. 7 goals uit 15 wedstrijden. Leuk om zulke jongen die het net redden bij PSV zich te zien opkrabbelen in de Jupiler League.

Trouwens een jeugdspeler die in de vergetelheid is geraakt en nu ergens in Zwitserland voetbalt is Ryan Hiwat. Hij was één van de grootste talenten in de jeugdopleiding. Onbegrijpelijk dat hij niet gered heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan