Simon Poulsen (V) Vertrokken naar SønderjyskE

Dat heeft elke club ter wereld wel. Je kan nu eenmaal niet alleen maar voltreffers hebben op elke positie.

Klopt. Destijds leek Poulsen een logische aankoop. Jammer genoeg heeft hij van begin af aan niet thuisgegeven. Ik vraag mij nog steeds af waar het precies aan ligt, ik heb zelf het gevoel dat het vooral een mentaal iets is. Dat het niet eens zozeer het niveauverschil tussen AZ en PSV is wat hem opbrak.
 
PSV heeft een geschiedenis met twijfelachtige backs: herinner u zich Abel Xavier nog?

Die heeft daarna bij andere clubs nog prima gepresteerd, dacht ik. Hij viel in ieder geval op met haar- en baarddracht.

Klopt. Destijds leek Poulsen een logische aankoop. Jammer genoeg heeft hij van begin af aan niet thuisgegeven. Ik vraag mij nog steeds af waar het precies aan ligt, ik heb zelf het gevoel dat het vooral een mentaal iets is. Dat het niet eens zozeer het niveauverschil tussen AZ en PSV is wat hem opbrak.

Ja, heel vreemd. Iedereen was eigenlijk wel enthousiast over zijn komst. Dat is eigenlijk al uniek.
 
Hopelijk is PSV met een schoonmaak bezig mrt als idee daar achter doorselecteren. Alleen maar lege plekken creëren is namelijk geen kunst. Vooralsnog is er voor al die vacatures niemand op in de plaats gekomen. Dit seizoen beschouwt kennelijk ook de leiding al als verloren. Of PSV in staat is om straks niet alleen deze plekken maar ook die van bijv Guardado en eventueel Pröpper en ook van Ginkel op te vullen is een grote vraag.
 
Hopelijk is PSV met een schoonmaak bezig mrt als idee daar achter doorselecteren. Alleen maar lege plekken creëren is namelijk geen kunst. Vooralsnog is er voor al die vacatures niemand op in de plaats gekomen. Dit seizoen beschouwt kennelijk ook de leiding al als verloren. Of PSV in staat is om straks niet alleen deze plekken maar ook die van bijv Guardado en eventueel Pröpper en ook van Ginkel op te vullen is een grote vraag.

Ik denk dat we het antwoord wel weten.
 
Hopelijk is PSV met een schoonmaak bezig mrt als idee daar achter doorselecteren. Alleen maar lege plekken creëren is namelijk geen kunst. Vooralsnog is er voor al die vacatures niemand op in de plaats gekomen. Dit seizoen beschouwt kennelijk ook de leiding al als verloren. Of PSV in staat is om straks niet alleen deze plekken maar ook die van bijv Guardado en eventueel Pröpper en ook van Ginkel op te vullen is een grote vraag.

Ik denk dat we het antwoord wel weten.

:unsure:Na dit seizoen zal er nog een grotere leegloop volgen vrees ik. :re:
 
Ik denk dat we het antwoord wel weten.

Eerder zei ik het al: zo niet, dan is PSV kwa niveau niet hoger dan een ploeg als AZ of Heerenveen, en misschien nog lager. Dan zijn wij de komende jaren het Feyenoord van de afgelopen 10 jaar.
 
Hopelijk is PSV met een schoonmaak bezig mrt als idee daar achter doorselecteren. Alleen maar lege plekken creëren is namelijk geen kunst. Vooralsnog is er voor al die vacatures niemand op in de plaats gekomen. Dit seizoen beschouwt kennelijk ook de leiding al als verloren. Of PSV in staat is om straks niet alleen deze plekken maar ook die van bijv Guardado en eventueel Pröpper en ook van Ginkel op te vullen is een grote vraag.

Eerlijk gezegd vind ik het knap dat ze Poulsen uberhaupt hebben weten te verkopen...
 
Eerlijk gezegd vind ik het knap dat ze Poulsen uberhaupt hebben weten te verkopen...

Verkopen is veel gezegd. "PSV ontvangt een kleine transfervergoeding"
Zal wel de reiskostendeclaratie zijn van Eindhoven naar Denemarken. ;)
 
Poulsen weg... Daar gaat de laatste strohalm voor het kampioenschap.

Ach Narsingh, Jozefzoon en Beto weg: geen vervangers. Straks ergens in februari ook Pröpper weg. Brands wacht op nog een nederlaag.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan