Games & Game Consoles

Ik zie nu overal dat de PS4 gejailbreakt kan worden dus, nu is het moment om het ding eens te gaan halen :D

Nou ben ik op de hoogte van bijvoorbeeld een jailbreak van een Apple TV 2, maar wat is het voordeel van een gejailbreakte PS4?
 
Nou ben ik op de hoogte van bijvoorbeeld een jailbreak van een Apple TV 2, maar wat is het voordeel van een gejailbreakte PS4?

Games downloaden, veel hacks online gebruiken etc.
Ik ben niet tegen het betalen voor games, prima en fair. Maar wanneer ze me proberen te naaien met 69,99 voor een spel, dan zeg ik fuck you dan download ik het wel. Doe de prijzen door de helft, fair voor beide en dan koop ik wel wekelijks games. Maar nee hoor, ze gaan voor de volle jackpot/oplichting.

 
Games downloaden, veel hacks online gebruiken etc.
Ik ben niet tegen het betalen voor games, prima en fair. Maar wanneer ze me proberen te naaien met 69,99 voor een spel, dan zeg ik fuck you dan download ik het wel. Doe de prijzen door de helft, fair voor beide en dan koop ik wel wekelijks games. Maar nee hoor, ze gaan voor de volle jackpot/oplichting.

Gelijk heb je. Goed om te weten, thanks!
 
Is er iemand thuis in Bigfish Games? Mijn vrouw heeft problemen met de Game Manager.Weet iemand hoe dat werkt? Online kan ze geen spellen meer spelen.Telkens errors.
 
Heb nu de selectie van PSV er zo op vooruitgegaan is - er toch maar voor gekozen mijn Fifa eens een update te geven (speelde sporadisch nog een potje op Fifa16, vrijwel alleen als er bezoek was). Ben wel benieuwd hoe de ratings van onze nieuwe selectie zijn.. :) Uiteraard de PSV editie maar besteld via de fan-store. Leek me wel zo schappelijk aangezien dat de enige club is waar ik online mee speel. ;) Hoop snel mijn FUT-PSV compleet te krijgen. De grind er naar toe is vaak t meest ergerlijk.
 
Nog FM-fans hier? Lees net een leuk interview met het FM hoofd research Nederland over de nieuwe ratings van FM19 op VI PRO.
 
Nog FM-fans hier? Lees net een leuk interview met het FM hoofd research Nederland over de nieuwe ratings van FM19 op VI PRO.
Goed spel! Heb FM18 dus twijfel of ik niet weer een jaartje moet overslaan. Hoor nog niet echt iets spectaculairs erin zitten. Edit; Voel vrij mij te overtuigen dat de game de moeite waard is om weer te kopen ;) .

Leuk artikel. Blijft natuurlijk een beetje subjectief. Soms klopt het allemaal wel. Moet wel zeggen dat ik de talenten van PSV vond tegenvallen in FM18. Kan zijn omdat ik uiteraard een gekleurde bril heb.
 
Laatst bewerkt:
Goed spel! Heb FM18 dus twijfel of ik niet weer een jaartje moet overslaan. Hoor nog niet echt iets spectaculairs erin zitten. Edit; Voel vrij mij te overtuigen dat de game de moeite waard is om weer te kopen ;) .

Leuk artikel. Blijft natuurlijk een beetje subjectief. Soms klopt het allemaal wel. Moet wel zeggen dat ik de talenten van PSV vond tegenvallen in FM18. Kan zijn omdat ik uiteraard een gekleurde bril heb.

Dat laatste heb je natuurlijk altijd. Maakte ik vroeger de toen befaamde Kronos Update voor, die volop werd gedownload door mede-forummers. :S:
 
Nieuwe FM ziet er trouwens wel weer uit als een verbeter punt. Met name de trainingen zijn heel anders aangepakt, en lijken op het eerste oog, veel realistischer. Vond ik toch altijd een saai aspect van FM de laatste jaren. Weet niet of het leuk is maar volgensmij wel heel sterk verbeterd.

Verder is de tactiek op de schop gegaan, dus ook daar zit weer wat tijd in om nieuwe dingen te proberen.

Verder is ook de Bundesliga toegevoegd. Ik download altijd alle logo's dus voor mij is dat niet zo een heel grote verandering maar anders zeker de moeite. Gezichten download ik eigenlijk nooit, dus dat vind ik wel weer chill dat deze zijn toegevoegd.
 
Nieuwe FM ziet er trouwens wel weer uit als een verbeter punt. Met name de trainingen zijn heel anders aangepakt, en lijken op het eerste oog, veel realistischer. Vond ik toch altijd een saai aspect van FM de laatste jaren. Weet niet of het leuk is maar volgensmij wel heel sterk verbeterd.

Verder is de tactiek op de schop gegaan, dus ook daar zit weer wat tijd in om nieuwe dingen te proberen.

Verder is ook de Bundesliga toegevoegd. Ik download altijd alle logo's dus voor mij is dat niet zo een heel grote verandering maar anders zeker de moeite. Gezichten download ik eigenlijk nooit, dus dat vind ik wel weer chill dat deze zijn toegevoegd.
Eurogamer is minder te spreken over het trainingsgedeelte.
 
Ja kan ik me in vinden. Hoewel ik het wel goed vind dat het op de schop ging. Trainingsprogramma wel een core business van manager zijn.

Mijn eerste indruk van FM19 is vrij positief ten opzichte van FM18 (nog niet veel gespeeld). Het is vooral wennen, en het lijkt of dingen toch net iets beter met elkaar samenhangen. Ik ben nog niet gewend aan alle nieuwe functies of vind ze even nuttig maar het is tenminste dit keer wel gelukt om de game te veranderen t.o.v fm18.

De VAR was wel irritant in me eerste wedstrijd. Dacht een penalty te krijgen maar nope.. Speelde PSV dus was wel heel realistisch.
 
Ik ben net weer begonnen met Online Soccer Manager. Dat is ook een tijdje geleden, ik weet nog dat we met dit Forum ooit een competitie zijn gestart. :unsure:
 
Hey community,

Ik loop momenteel stage bij een Nederlands bedrijf waar ze werken aan een nieuwe voetbalmanagergame, denk dat ik hier in de juiste categorie zit (mocht dit niet het geval zijn, gelieve mijn topic te verplaatsen). Het gaat om Club Manager 2019, op dit moment in soft launch en vooralsnog alleen beschikbaar als browsergame.

Mijn taak is op dit moment voornamelijk het verzamelen van feedback voordat de game global gelaunched wordt en ook op Steam, iOs en Android beschikbaar komt. Het spel kan hier gespeeld worden:
https://www.clubmanagergame.com/nl/

Het is (naar mijn mening) wel een beetje een typisch F2P / pay to win spel waardoor testen zonder currencies niet echt makkelijk gaat. Heb gelukkig wel de privileges om mensen die het spel testen te voorzien van in-game currencies (1,000 manager coins, 25,000 manager cash), mocht je hier gebruik van willen maken moet je even je managernaam achter laten in dit topic, dan kan ik regelen dat het wordt toegevoegd aan je testaccount.

Het liefst ontvang ik een paar punten positieve feedback en een paar verbeterpunten. Bijvoorbeeld:

Pros
  • Mooie graphics
  • Card packs
Cons
  • Pay-to-win
  • Lange wachttijden
Wordt zeer gewaardeerd! Met waardevolle feedback ben ik bovendien weer dichter bij een goede stagebeoordeling
clear.png
:clown:
 
Zo, hier wordt ik blij van


Game niet veel, maar t gros van de zelda-titels heb ik gespeeld danwel uitgespeeld. Van NES tot Switch. Komen tijd nog even de tanden zetten in de 2 games die ooit op de N64 uitkwamen kan ik daarna op deze los.
 
Ik wacht met smart op google stadia, ik zal gegarndeerd de eerste zijn die het download en gaat gebruiken, voel nu al iets speciaal voor dat ding :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan