PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

PSV stunt in de CL - PSV.tv

Prachtig! Kippenvel en een grote glimlach bij het zien van deze mooie beelden. 2015 was een prachtig jaar met natuurlijk als absoluut hoogtepunt het landskampioenschap, maar de herinnering van de CL-wedstrijden is misschien wel nóg mooier. Wat hebben we gestunt...

Als ik dan toch mag zeiken: waarom doen zit er geen echt commentaar in gemonteerd? Ik snap dat ze misschien de rechten niet hebben, maar dan maak je zo een mooie korte docu over zo een prachtprestatie, en dan krijg je de volledig mislukte stem van zo een vent die niet eens normaal Nederlands spreekt in de samenvattingen. Doe dan alleen stadiongeluid ofzo. En oh ja, had Jeroen Zoet ook even weggelaten. Iedere keer schaam ik me weer om voor PSV te zijn als die langzame z'n mond open trekt.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=J-MufCEMggs#t=47[/video]

Een filmpje in Virtual Reality. Ik raad je aan om het via je mobiel te bekijken, kun je zelf meebewegen.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=J-MufCEMggs#t=47[/url]

Een filmpje in Virtual Reality. Ik raad je aan om het via je mobiel te bekijken, kun je zelf meebewegen.

Ik wilde hem net posten hier, mooi gedaan ja. :)
 
Beetje stomme vraag misschien, maar waar halen jullie dit nu vandaan? Tot aan dit seizoen kreeg ik keurig een sms-je een uur voor aanvang van de wedstrijd. Is afgeschaft, maar op de PSV-app en Twitter vind ik dit niet. Help?
Stomme vragen bestaan niet.
Stomme antwoorden wel. *Insert stom antwoord*


Of Twitter. :cool:
 
Ok, hier haak ik af na Q&A. Zal een generatie-dingetje zijn.

PSV op Facebook:
Jeffrey Bruma deed twee weken geleden een live Q&A via Periscope in de Twitterroom op SX. Het was een geslaagd uurtje, de fans vroegen hem het hemd van het lijf........

De link.
 
Schitterende beelden!
En de echte PSV'er Jorrit doet het geweldig. Vraagt ie aan Hesp: "wat is jouw aandeel in dit kampioenschap"? :lol:
Je kunt zien dat het geen domme jongen is.
 
Ik heb Hendrix altijd al graag gemogen, maar nu lijkt hij toch wel mijn favoriet te worden. Echt een ras-PSV'er.
 
Was gister bij het stadion van PEC. Hendrix zat in de bus ook al gek te doen, de hele tijd toeteren enz, met een biertje in de hand. Een echte ras-PSV'er.
 
Wat hebben wij toch een prachtige selectie! In de afgelopen 10 jaar heb ik vaak een onherkenbaar PSV gezien, maar nu staat er weer een club zoals PSV hoort te zijn. Warm, gezellig en een stel Brabantse boeren! :nw: :D
 
Laatst bewerkt:
Wat hebben wij toch een prachtige selectie! In de afgelopen 10 jaar heb ik vaak een onherkenbaar PSV gezien, maar nu staat er weer een club zoals PSV hoort te zijn. Warm, gezellig en een stel Brabantse boeren! :nw: :D
Het zijn gelukkig weer vrienden van elkaar, in plaats van collega's. Mooi om te zien.
 
Nou, ik plaats het maar hier. Wat een irritante tweet plaatst PSV toch. Nu ik ze op het forum kan volgen..... Een zeer moeizame thuiszege op AZ met angsthazige wissels door de coach wordt op twitter begroet met "de eerste zege is binnen"+ armpje. Alsof er gemakkelijke gewonnen werd. Waarom niet iets kritisch?
 
Nou, ik plaats het maar hier. Wat een irritante tweet plaatst PSV toch. Nu ik ze op het forum kan volgen..... Een zeer moeizame thuiszege op AZ met angsthazige wissels door de coach wordt op twitter begroet met "de eerste zege is binnen"+ armpje. Alsof er gemakkelijke gewonnen werd. Waarom niet iets kritisch?

Omdat het een psv kanaal is? Zou vreemd zijn als de TD zegt dat ze het nog zien zitten met Cocu dat dan de twitterchef opruiende berichten plaatst? Voor kritische geluiden kan je beter naar twitter-account van de fanclubs gaan denk ik zo.
 
Omdat het een psv kanaal is? Zou vreemd zijn als de TD zegt dat ze het nog zien zitten met Cocu dat dan de twitterchef opruiende berichten plaatst? Voor kritische geluiden kan je beter naar twitter-account van de fanclubs gaan denk ik zo.

Nou zoiets als "met hangen en wurgen sleept PSV de eerste overwinning van het seizoen binnen".
 
Terug
Bovenaan Onderaan