Geen geld? Toch geen geld meer nodig? Of heeft Bert in Saudi Arabie voor paar consumptiebonnen gewerkt?

nee, vanBommel op.plek.van Cocu met Bert als assistent. Iets dergelijks las ik dat jack van gelder had geopperd... Lijkt me mooie combi
 
Geen geld? Toch geen geld meer nodig? Of heeft Bert in Saudi Arabie voor paar consumptiebonnen gewerkt?

nee, vanBommel op.plek.van Cocu met Bert als assistent. Iets dergelijks las ik dat jack van gelder had geopperd... Lijkt me mooie combi

Mijn optie is gewoon Bert voor de rest van het seizoen en dan volgend seizoen samen met Van Bommel een team gaan bouwen. Van Bommel doet het net zo goed bij die jongens van O19, laat hem daar eerst maar een seizoen iets moois neerzetten.
 
Ik wacht de mening van onze Der Muzikant nog even af.
​​​​​​Die wenst zo langzamerhand iedereen de nuancering, verwacht ik. :D
 
Geen geld? Toch geen geld meer nodig? Of heeft Bert in Saudi Arabie voor paar consumptiebonnen gewerkt?

nee, vanBommel op.plek.van Cocu met Bert als assistent. Iets dergelijks las ik dat jack van gelder had geopperd... Lijkt me mooie combi

:unsure:Ze kunnen de afkoopsom van Cocu niet eens betalen. :re:
 
Ik wacht de mening van onze Der Muzikant nog even af.
​​​​​​Die wenst zo langzamerhand iedereen de nuancering, verwacht ik. :D

Inderdaad.

De lol is er ondertussen wel vanaf. Ik hoop dat ze allemaal wegrotten. De KNVB, het bestuur van PSV en vooral de hele club Feyenoord inclusief alles wat daaraan gelieerd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan