Even een opmerking over het wisselbeleid: ik vind dat Cocu te laat ingrijpt c.q. hij te laat andere spelers rust geeft. Als je met 4-0 voorstaat en je voelt dat de tegenstander alleen maar blaft maar niet bijt, dan kun je spelers als Guardado, Memphis, Wijnaldum en de Jong die altijd alles spelen gerust wisselen en een Vloet, Ritzmaier of anderen er in zetten. Ik hoop dat hij in de resterende wedstrijden een paar talenten presenteert, een Bergwijn bijv. Dat heeft Hiddink ook destijds gedaan met Ibi, Bakkal enz.

Dat zou ik ook een goed idee vinden.
 
Cocu maakt kans op titel coach van het jaar, andere gegadigden zijn Brood (NEC), Rutten (F'noord), Jans (PEC) en Bosz (Vitesse)

bericht nu.nl

Ik zou Rutten meteen laten afvallen, leuk gepresteerd voor de winterstop maar daarna weer wisselvallig zoals we m kennen. Brood / NEC heb ik te weinig gevolgd om wat van te vinden, maar de andere drie hebben alledrie wel goede papieren om de prijs te winnen vind ik
 
Cocu maakt kans op titel coach van het jaar, andere gegadigden zijn Brood (NEC), Rutten (F'noord), Jans (PEC) en Bosz (Vitesse)

bericht nu.nl

Ik zou Rutten meteen laten afvallen, leuk gepresteerd voor de winterstop maar daarna weer wisselvallig zoals we m kennen. Brood / NEC heb ik te weinig gevolgd om wat van te vinden, maar de andere drie hebben alledrie wel goede papieren om de prijs te winnen vind ik

Hetzelfde bericht, maar dan op ad.nl. Maar ik wilde jullie de "brilliante" reactie niet onthouden:

"Rutten moet dat worden. PSV is zo goed als hetzelfde team als vorig jaar, Feyenoord niet. Feyenoord heeft in de EU beter gepresteerd dan PSV. Het enige wat PSV heeft boven Feyenoord is een prijs." :lol:
 
Hetzelfde bericht, maar dan op ad.nl. Maar ik wilde jullie de "brilliante" reactie niet onthouden:

"Rutten moet dat worden. PSV is zo goed als hetzelfde team als vorig jaar, Feyenoord niet. Feyenoord heeft in de EU beter gepresteerd dan PSV. Het enige wat PSV heeft boven Feyenoord is een prijs." :lol:
hij heeft n punt, Feyenoord heeft in de meeste landen de voorpagina van de krant gehaald :shifty:
 
Hetzelfde bericht, maar dan op ad.nl. Maar ik wilde jullie de "brilliante" reactie niet onthouden:

"Rutten moet dat worden. PSV is zo goed als hetzelfde team als vorig jaar, Feyenoord niet. Feyenoord heeft in de EU beter gepresteerd dan PSV. Het enige wat PSV heeft boven Feyenoord is een prijs." :lol:

Hahaha, een ronde verder gekomen. Ach ach...
 
Cocu maakt kans op titel coach van het jaar, andere gegadigden zijn Brood (NEC), Rutten (F'noord), Jans (PEC) en Bosz (Vitesse)

bericht nu.nl

Ik zou Rutten meteen laten afvallen, leuk gepresteerd voor de winterstop maar daarna weer wisselvallig zoals we m kennen. Brood / NEC heb ik te weinig gevolgd om wat van te vinden, maar de andere drie hebben alledrie wel goede papieren om de prijs te winnen vind ik

Alhoewel ik graag heb dat Cocu deze prijs krijgt, vind ik objectief gezien dat Ron Jans deze prijs toch iets meer verdient dan Cocu....
 
Hetzelfde bericht, maar dan op ad.nl. Maar ik wilde jullie de "brilliante" reactie niet onthouden:

"Rutten moet dat worden. PSV is zo goed als hetzelfde team als vorig jaar, Feyenoord niet. Feyenoord heeft in de EU beter gepresteerd dan PSV. Het enige wat PSV heeft boven Feyenoord is een prijs." :lol:

Tja, en wat is nou een prijs? Ik bedoel, daar gáát het toch helemaal niet om?
 
Dat nog niet eens, beide clubs werden in de eerst knock-outronde uitgeschakeld.

Oei, dan is het nog dommer dan ik dacht en had ik het duidelijk ook niet goed in de kop zitten.

Omdat hij er als coach van PEC toch in slaagt om het telkens over PSV('ers) te hebben? (En dan vaak op een bagatelliserende manier)
:unsure: Nee, dat kan het ook niet zijn. Ik geef het op, ik zou ook niet weten waarom. Doe mij Cocu maar gewoon iig.

Nou ja, met PEC twee keer de bekerfinale halen is gewoon knap.
 
Oei, dan is het nog dommer dan ik dacht en had ik het duidelijk ook niet goed in de kop zitten.

Nou ja, met PEC twee keer de bekerfinale halen is gewoon knap.

Met, over het algemeen, best leuk voetbal. europees hebben ze het dan niet gered, maar helemaal kansloos waren ze zeker niet in de thuiswedstrijd.
 
Gewoon als klein cluppie twee keer de bekerfinale halen en, zoals het er nu uitziet, 'gewoon' de play-offs voor Europees voetbal halen. En dat met leuk voetbal ook.
 
Laat ik me zachtjes uitdrukken...
KNEUSJES

a6GNBip.png
 
Het zou wel een jaar worden zeg:

-Kampioenschap: PSV
-Trainer van het jaar: Cocu
-Speler van het jaar: Guardado
-Gouden Schoen: Depay
-Talent van het jaar: Willems.

:eek:
 
Het zou wel een jaar worden zeg:

-Kampioenschap: PSV
-Trainer van het jaar: Cocu
-Speler van het jaar: Guardado
-Gouden Schoen: Depay
-Talent van het jaar: Willems.

:eek:



In het AD zijn ze zich al aan het indekken.
Geven ze Guardado al extra weinig punten en Clasie extra veel, terwijl PSV met veel machtsvertoon van PEC won, en Feijenoord met moeite gelijkspeelde tegen Willem 2.
Ik denk dat ze daar Clasie graag als speler van het jaar willen zien.
 
In het AD zijn ze zich al aan het indekken.
Geven ze Guardado al extra weinig punten en Clasie extra veel, terwijl PSV met veel machtsvertoon van PEC won, en Feijenoord met moeite gelijkspeelde tegen Willem 2.
Ik denk dat ze daar Clasie graag als speler van het jaar willen zien.

Het Algemeen Lachblad... we kunnen niet alles en iedereen serieus nemen he.

Als het AD een test uitvoert, dan wint per definitie een organisatie uit de Rijnmond. Journalistieke onafhankelijkheid noemen ze dat :shifty:
 
Terug
Bovenaan Onderaan