Waarom wel? Wat heeft Ernie Brands nou als coach laten zien en wat kan hij toevoegen aan deze technische staf? Cocu en van de Weert hebben inmiddels zelf veel meer kennis op topniveau dan Brands.

Datzelfde argument gaat natuurlijk ook op voor Kaleic, waarbij Brandts het voordeel heeft door zijn ervaring, zelf in de top heeft gevoetbald, succesvol WK meegemaakt en ook als trainer heeft 'ie betere resultaten geboekt. Waarmee ik niet wil zeggen dar ik Brandts geschikt vindt.
 
Laatst bewerkt:
Snap de strekking van je verhaal, maar Arias speelde vorig jaar twee wedstrijden voor Jong PSV... Brenet 9. Da's samen nog geen 1/3 van alle wedstrijden. Hendrix? 4 wedstrijdjes. Matavz? 2 wedstrijdjes meegedaan. Jozefzoon? 7 wedstrijdjes...

Narsingh deed er 3 mee, Gini 2. Bakkali heeft dit jaar zelfs 5x zoveel wedstrijden voor Jong gespeeld als vorig jaar, Schaars heeft er dit jaar ook al 5 meegedaan en vorig jaar niet. Ik denk dat het verschil tussen beide teams niet zo groot is als jij doet voorkomen, enkel centraal achterin waar Koch vorig jaar een zekerheidje was. Ook toen was er dus geen sprake van een vaste kern die aanmerkelijk beter zou zijn als dit jaar. Boljevic die je vorig jaar (16 wedstrijden) wel benoemd maar dit jaar (25 wedstrijden) niet...:|

Zeg, zit die Der Muzikant nu verkeerd voor te lichten. :wtf:

Dit zijn de opstellingen die ik veel voorbij heb zien komen. Dat ik niet iedere wedstrijd van Jong PSV volg zal je me moeten vergeven.

Blijft overigens wel m'n punt staan: vorig jaar meer kwaliteit (PSV 1-spelers) en een vaste kern Jong PSV-ers met potentie. Nu heeft hij iedere week een ander team, met drie a vier mensen die iedere week spelen. Probeer daar maar eens een team van te maken.
 
Even een opmerking over het wisselbeleid: ik vind dat Cocu te laat ingrijpt c.q. hij te laat andere spelers rust geeft. Als je met 4-0 voorstaat en je voelt dat de tegenstander alleen maar blaft maar niet bijt, dan kun je spelers als Guardado, Memphis, Wijnaldum en de Jong die altijd alles spelen gerust wisselen en een Vloet, Ritzmaier of anderen er in zetten. Ik hoop dat hij in de resterende wedstrijden een paar talenten presenteert, een Bergwijn bijv. Dat heeft Hiddink ook destijds gedaan met Ibi, Bakkal enz.
 
Even een opmerking over het wisselbeleid: ik vind dat Cocu te laat ingrijpt c.q. hij te laat andere spelers rust geeft. Als je met 4-0 voorstaat en je voelt dat de tegenstander alleen maar blaft maar niet bijt, dan kun je spelers als Guardado, Memphis, Wijnaldum en de Jong die altijd alles spelen gerust wisselen en een Vloet, Ritzmaier of anderen er in zetten. Ik hoop dat hij in de resterende wedstrijden een paar talenten presenteert, een Bergwijn bijv. Dat heeft Hiddink ook destijds gedaan met Ibi, Bakkal enz.

Zou Paal ook nog graag even zien. Speelde tegen Celtic ook erg goed.
 
Even een opmerking over het wisselbeleid: ik vind dat Cocu te laat ingrijpt c.q. hij te laat andere spelers rust geeft. Als je met 4-0 voorstaat en je voelt dat de tegenstander alleen maar blaft maar niet bijt, dan kun je spelers als Guardado, Memphis, Wijnaldum en de Jong die altijd alles spelen gerust wisselen en een Vloet, Ritzmaier of anderen er in zetten. Ik hoop dat hij in de resterende wedstrijden een paar talenten presenteert, een Bergwijn bijv. Dat heeft Hiddink ook destijds gedaan met Ibi, Bakkal enz.
Afgelopen weekend werd Depay 10 minuten voor tijd gewisseld, en ik kan met vergissen maar aan zijn gezicht te zien was hij daar niet erg blij mee.


Verder is dit iets wat vrijwel nooit voorkomt, volgens mij was dit de eerste keer dit jaar dat we zo riant voor stonden.
 
Afgelopen weekend werd Depay 10 minuten voor tijd gewisseld, en ik kan met vergissen maar aan zijn gezicht te zien was hij daar niet erg blij mee.

En zo hoort het ook. Een speler die gewisseld wordt hoort niet blij te zijn. Daart moet een coach zich echter niet al te veel van aantrekken.
 
En zo hoort het ook. Een speler die gewisseld wordt hoort niet blij te zijn. Daart moet een coach zich echter niet al te veel van aantrekken.
Ik irriteerde me toch lichtelijk aan Depay afgelopen weekend, iets te veel frustratie straalt hij uit, als er een schot vanaf 45 meter weer niet invliegt.
En dan gewisseld worden terwijl je merkt dat het niet om je slechte spel gaat, maar puur om rust te geven (anders zou Guardado ook niet gewisseld worden), dan moet je daar respect voor
tonen, en niet gefrustreerd het veld aflopen.


Helaas iets te veel frustratie bij Memphis. Is nergens voor nodig.
 
Ik irriteerde me toch lichtelijk aan Depay afgelopen weekend

Ik moet als taalpolizist toch even ingrijpen. Het moet zijn "Ik erger me toch lichtelijk aan ..." of "Depay irriteerde me toch lichtelijk...". Ja, ik weet het, ik kom soms wat hard over, maar potdomme, ik ben wel goudeerlijk! :D
 
Ik moet als taalpolizist toch even ingrijpen. Het moet zijn "Ik erger me toch lichtelijk aan ..." of "Depay irriteerde me toch lichtelijk...". Ja, ik weet het, ik kom soms wat hard over, maar potdomme, ik ben wel goudeerlijk! :D

Zeker stage gelopen bij Lowieke?
 
Ik moet als taalpolizist toch even ingrijpen. Het moet zijn "Ik erger me toch lichtelijk aan ..." of "Depay irriteerde me toch lichtelijk...". Ja, ik weet het, ik kom soms wat hard over, maar potdomme, ik ben wel goudeerlijk! :D
Sinds ik de mooie groene grasvelden van Nederland verlaten heb om in een droge, veel te warme woestijn te gaan wonen, is mijn Nederlandse taal helaas zwaar naar de klote gegaan. En aangezien het daarvoor ook al zwaar ruk was, ben ik al blij dat ik me een beetje verstaanbaar kan maken naar jullie toe.
 
Gauw verkopen en je elftal sterker maken. Depay begint zich te belangrijk te vinden.
 
Even een opmerking over het wisselbeleid: ik vind dat Cocu te laat ingrijpt c.q. hij te laat andere spelers rust geeft. Als je met 4-0 voorstaat en je voelt dat de tegenstander alleen maar blaft maar niet bijt, dan kun je spelers als Guardado, Memphis, Wijnaldum en de Jong die altijd alles spelen gerust wisselen en een Vloet, Ritzmaier of anderen er in zetten. Ik hoop dat hij in de resterende wedstrijden een paar talenten presenteert, een Bergwijn bijv. Dat heeft Hiddink ook destijds gedaan met Ibi, Bakkal enz.

Dat lijkt me niet verstandig! Je mag er maar 3 wisselen!
 
Sinds ik de mooie groene grasvelden van Nederland verlaten heb om in een droge, veel te warme woestijn te gaan wonen, is mijn Nederlandse taal helaas zwaar naar de klote gegaan. En aangezien het daarvoor ook al zwaar ruk was, ben ik al blij dat ik me een beetje verstaanbaar kan maken naar jullie toe.

Wat wij zeer waarderen! :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan