Roda JC

Snel sticky maken dit topic, we gaan leuke weken tegemoet
Anelka wist niet eens wat Roda JC was, maar het geld was blijkbaar zo goed dat die best wel eens per maand met ze wilt skypen :D

 
Moet je nagaan wat hij ervoor opgeeft;
het leiden van een voetbalschool (vermoedelijk veel salaris voor weinig werk)..
van de club paris st germain (belachelijke veel geld)..
in Dubai (onvoorstelbare salarissen en geen belasting).

En ik vermoed dat het RJC voorstel dus beter dan dat moet zijn geweest.
 
Moet je nagaan wat hij ervoor opgeeft;
het leiden van een voetbalschool (vermoedelijk veel salaris voor weinig werk)..
van de club paris st germain (belachelijke veel geld)..
in Dubai (onvoorstelbare salarissen en geen belasting).

En ik vermoed dat het RJC voorstel dus beter dan dat moet zijn geweest.

Hij is gewoon gek op limburse vlaai.....
 
Die mafketel die de club op heeft gekocht wil binnen 5 jaar CL spelen met Roda :D
Die heeft zich niet goed ingelezen, en vergeet dat NL clubs over 2 jaar voorronde moeten spelen om uberhaupt al in de CL te kunnen komen:

 
Die mafketel die de club op heeft gekocht wil binnen 5 jaar CL spelen met Roda :D
Die heeft zich niet goed ingelezen, en vergeet dat NL clubs over 2 jaar voorronde moeten spelen om uberhaupt al in de CL te kunnen komen:

Riep die droeftoeter van Vitesse dat ook niet ooit?
 
In mijn beleving was het al vaak een vreemdelingenlegioen, volgens mij was Roda ook de eerste club met 11 buitenlanders op t veld?

Dat klopt, maar dat was toch anders. Er waren veel Belgen en donkere jongens, maar 10 jaar terug waren er altijd genoeg spelers waar we een band mee hadden.

Eerst waren dat veelal Nederlandse spelers als van der Leur, Senden, Vrede, Luijpers, de Kock, Hesp, Babangida. Later kwamen er meer buitenlanders bij, maar wel spelers van van Houdt, Peeters, Kalac, Sonkaya, Tchoutang, Sonko, Soetaers, Anastasiou. Genoeg spelers waar de fans binding mee hadden.

2 IPF: Mja, ik kan me nog een persconferentie van Vitesse herinneren, En ik herinner me ook nog hoe ik en de rest van Nederland daar tegenaan keken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nu ik sinds kort illegaal Fox op me TV heb, zag ik gister de docu over Nathan Rutjes daar.
Als ik me huidige nickame hier zat word dan zal me nieuwe Nathan Rutjes heten, meest bijzondere voetballer die ik in me 30 jaar heb gezien gewoon. Wat een heerlijke vader, vent, mens, voorbeeld voor de mensheid gewoon.

Voetballers worden beoordeeld op hun voetbalskills, maar Rutjes is serieus uniek als mens. Wanneer een ras-pessimist de grootste fan word van de grootste ras-optimist, dan weet je dat het een speciale man is, standbeeld voor Rutjes (L)
 
Nu ik sinds kort illegaal Fox op me TV heb, zag ik gister de docu over Nathan Rutjes daar.
Als ik me huidige nickame hier zat word dan zal me nieuwe Nathan Rutjes heten, meest bijzondere voetballer die ik in me 30 jaar heb gezien gewoon. Wat een heerlijke vader, vent, mens, voorbeeld voor de mensheid gewoon.

Voetballers worden beoordeeld op hun voetbalskills, maar Rutjes is serieus uniek als mens. Wanneer een ras-pessimist de grootste fan word van de grootste ras-optimist, dan weet je dat het een speciale man is, standbeeld voor Rutjes (L)

Als meneer Rutjes verneemt dat - een zeker persoon - besluit om middels illegaal verworven middelen een reportage te kijken,
waamee hij mensen die werken bij betaalzender waarop dit item is uitgebracht hun inkomsten doet derven,
dan zal dat een traan in zijn ooghoek doen opwellen. ;) Me dunkt.

Mooie gast/filosoof/relativist inderdaad. Hoewel hij me qua uiterlijk altijd een beetje aan new-kids doet denken..
 
True true, hij die een mier zou reanimeren mocht die er per ongeluk op staan.. .zal vast zeer teleurgesteld zijn in mij. Maar mijn keus was makkelijk, 2500+6 fox kanalen of 6 Fox kanalen alleen voor de zelfde maandprijs, denk dat hij het ook wel zal snappen en me vergeven :)

 
Roda JC-financier Korotaev sinds februari in cel Dubai

http://www.nu.nl/voetbal/4666800/rod...cel-dubai.html

De nieuwe financier van Roda JC, de Rus Aleksei Korotaev, is een week nadat hij in februari zijn entree maakte bij de Limburgse voetbalclub gearresteerd in Dubai. Hij zou zijn opgepakt omdat hij een ongedekte cheque uitschreef.

Roda JC hult zich in stilzwijgen over suikeroom Korotaev

https://www.vi.nl/nieuws/roda-jc-hul...room-korotaev-

:ai: :fl:

Zou het allemaal vies geld zijn dan van die twijfelachtige niet-traceerbare suikerooms in de voetballerij? :ai:
Dat had ik nou nóóit verwacht, had niemand kunnen bedenken, laat staat de KNVB of de politiek. :unsure:
Lekker blijven faciliteren deze criminaliteit met brievenbusfirma's en blijven oefenen op pruillipjes :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan