Roda JC

Mijn speler van het jaar is al bekend, Nathan Rutjes​ van Roda, 700% tegenovergestelde DNA van mij, en toch blijf ik hem gewoon een uniek en geweldig persoon vinden, de man verdient een eigen feelgood show serieus. Wanneer je als optimist + punten bij mij scoort dan moet je wel uniek zijn :D

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/777238036580933632

Sympathiek, maar je moet er toch niet aan denken dat dit in je eigen team speelt? Stel je voor je verliest als PSV zijnde van Ajax of Feyenoord, en dan komt er zo een zweverig figuur even de boel nuanceren en recht lullen. Ik denk dat ik vuurwerk naar de TV had gegooid. :D

Maar nu zo op afstand inderdaad een verademing.
 
Ik plaats even wat onzin hier. Kan het gewoon niet verdragen dat Ajax als laatstgenoemd onderwerp voortdurend op het hoofdscherm verschijnt. :D
 
Ik plaats even wat onzin hier. Kan het gewoon niet verdragen dat Ajax als laatstgenoemd onderwerp voortdurend op het hoofdscherm verschijnt. :D

Groot gelijk Paul, f*cking k*t-Roda :D

(Ramselaar heeft ook bij Roda gespeeld trouwens, weliswaar Roda'46 uit Leusden, maar toch een Roda.)
 
Groot gelijk Paul, f*cking k*t-Roda :D

(Ramselaar heeft ook bij Roda gespeeld trouwens, weliswaar Roda'46 uit Leusden, maar toch een Roda.)

Leusden. Zo, die jongen heeft een moeilijke jeugd gehad, dan. Knap dat hij zich uit dat gat heeft weten te knokken!
 
In Kerkrade lijken ze tegenwoordig een andere visie op voetbal te hebben. In plaats van de trainer te ontslaan bij tegenvallende resultaten, vervangen ze gewoon bijna een heel elftal!
 
In Kerkrade lijken ze tegenwoordig een andere visie op voetbal te hebben. In plaats van de trainer te ontslaan bij tegenvallende resultaten, vervangen ze gewoon bijna een heel elftal!

Een trekje dat zich in Eindhoven inmiddels ook lijkt te manifesteren.
 
Een trekje dat zich in Eindhoven inmiddels ook lijkt te manifesteren.

Bij PSV lijkt zich dat enkel te beperken tot de voorhoede en dan wel met eenrichtingsverkeer naar de uitgang. Bij Roda pakken ze dit toch wat anders aan, daar hebben ze straks gewoon een selectie met 40 spelers!
 
Bij PSV lijkt zich dat enkel te beperken tot de voorhoede en dan wel met eenrichtingsverkeer naar de uitgang. Bij Roda pakken ze dit toch wat anders aan, daar hebben ze straks gewoon een selectie met 40 spelers!

Wat éénen wanbeleid joh. En als t nou nog echt goede spelers zijn... uit allerlei oorden en veelal tribune klanten als ik het allemaal zo lees. Treurig hoor.
 
Wat éénen wanbeleid joh. En als t nou nog echt goede spelers zijn... uit allerlei oorden en veelal tribune klanten als ik het allemaal zo lees. Treurig hoor.

Inderdaad! Wordt ook nog een leuk klusje voor de stadionspeaker! Die moet voor zondagmiddag nog de hele nieuwe selectie uit zijn hoofd leren!
 
Van de 10 aankopen zitten er vast twee a drie tussen die een aanwinst zijn, en daarnaast, de concurrentie stuwt hopelijk ook het niveau (en daarmee marktwaarde) van de bestaande spelersgroep iets op. In elk geval hebben ze afgelopen weekend gewonnen dus vooralsnog werkt het (aankoop)beleid.
 
Van de 10 aankopen zitten er vast twee a drie tussen die een aanwinst zijn, en daarnaast, de concurrentie stuwt hopelijk ook het niveau (en daarmee marktwaarde) van de bestaande spelersgroep iets op. In elk geval hebben ze afgelopen weekend gewonnen dus vooralsnog werkt het (aankoop)beleid.

Hopen dat ze dit weekend laten zien dat het toch wel goede aankopen zijn......
 
Terug
Bovenaan Onderaan