Als Santos toegevoegd wordt aan de selectie als linksback, dan moet Brands toch echt nog op zoek naar een keeper, want als we Zoet straks moeten missen vanwege een blessure ( kijk maar naar Vermeer bij Feyenoord) , of als Zoet alsnog verkast naar het buitenland , dan heb ik absoluut geen vertrouwen in Koopmans als 1e keeper.....
 
Gewoon met Jones de beste doelman in de eredivisie en is voor PSV nog betaalbaar. Daarnaast is oranje in het vizier.

Jones is uitstekend, maar verder wordt ik niet enthousiast van de huidige keepers in de Nederlandse competitie. Niet van Padt én niet van Zoet. Ik had gehoopt dat Zoet een stijgende lijn zou voortzetten afgelopen seizoen, maar hij heeft net als de rest van de selectie geen groei laten zien en misschien wel zelfs een neergaande lijn.
 
Als Zoet vertrekt, moet Jurjus terugkomen en een ervaren vervanger voor Pasveer.

Room lijkt me trouwens een groter talent dan Padt.
 
Als Zoet vertrekt, moet Jurjus terugkomen en een ervaren vervanger voor Pasveer.

Room lijkt me trouwens een groter talent dan Padt.

Talent lijkt me niet meer het juiste woord bij die twee. Die zijn qua leeftijd die categorie toch wel lang en breed voorbij lijkt me zo :D Allebei prima tweede keepersmateriaal, maar natuurlijk nooit als eerste doelman van PSV.
 
Ik zag toevallig later ineens dat Room al 28 is. Dacht dat 23 of zo was. Ik neem mijn woorden terug.
 
Vorm lijkt me nog altijd een aardige optie. Haalbaar, ervaring en volgens mij coachend ook goed. En kan zich dan volgend jaar ontfermen over Jurjus.
Ik weet alleen niet hoeveel hij aan kwaliteit heeft verloren na een seizoen nauwelijks gespeeld te hebben. Dat viel bij Krul ook niet mee.
 
Vorm lijkt me nog altijd een aardige optie. Haalbaar, ervaring en volgens mij coachend ook goed. En kan zich dan volgend jaar ontfermen over Jurjus.
Ik weet alleen niet hoeveel hij aan kwaliteit heeft verloren na een seizoen nauwelijks gespeeld te hebben. Dat viel bij Krul ook niet mee.

Vorm lijkt mij van de Nederlandse keepers ook de beste optie om Zoet op te volgen....wat zou hij moeten kosten ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan