Zo, dat werd netjes stilgehouden....
Het kán dus wel.

Hopelijk blijkt het inderdaad goedaardig en herstelt Cocu voorspoedig.
 
Shit, dat is wel even schrikken... Gelukkig is het dus geen kwaadaardig tumor geweest. Sterkte ermee!

Nou PSV, hef dat verbod op die supportersactie maar op. Deze held moeten we zaterdag een steuntje in de rug geven door middel van een mooie actie!

Goed lezen, Rob. Er staat het waarschijnlijk geen kwaadaardig tumor is.

En wat betreft de supportersacties: Mee eens, al kan heeft PSV een goed punt dat het de veiligheid ter discussie stelt daarbij.
 
Heftig bericht, denk je 'gewoon' rugpijn te hebben blijkt het een tumor te zijn. Veel sterkte voor Cocu en zijn naasten en een voorspoedig herstel toegewenst.
 
Laten we hopen dat het inderdaad goedaardig is, en hij goed en snel herstelt. Ben benieuwd naar de persconferentie morgen.
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 20 min
Marcel Brands licht op een persconferentie bij #PSV de situatie rond #Cocu toe. Begin maart is de ernst van de situatie duidelijk geworden.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 19 min
Ruud Hesp neemt vanaf nu ook op de bank plaats bij #PSV.

Jeroen Kapteijns ‏@JeroenKapteijns 19 min
Brands: 'Rol Hiddink zal niet wijzigen door gezondheidssituatie Cocu' #PSV

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 17 min
#Cocu blijft nog een aantal dagen in het ziekenhuis. De termijn van zijn herstel is nog onduidelijk.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 14 min
Brands: Cocu zal in het nieuwe seizoen volledig hersteld zijn, is nu de verwachting.

Jeroen Kapteijns ‏@JeroenKapteijns 10 min
Faber: 'Lijkt me logisch dat ik zoveel mogelijk contact heb met Phillip. We gaan op door de ingeslagen weg' #PSV

Jeroen Kapteijns ‏@JeroenKapteijns 1 min.
Faber: 'Ik denk dat nieuws over Phillip positieve uitwerking heeft op de groep. Dat baseer ik op de trainingen. Groep was fris en gretig'
 
Laatst bewerkt:
[...]

Jeroen Kapteijns ‏@JeroenKapteijns 1 min.
Faber: 'Ik denk dat nieuws over Phillip positieve uitwerking heeft op de groep. Dat baseer ik op de trainingen. Groep was fris en gretig'

Neem aan dat het niet zo bedoeld is, maar deze opmerking staat zo wel heel vreemd. Alsof de spelers het fijn vinden dat Cocu weg is...
 
Neem aan dat het niet zo bedoeld is, maar deze opmerking staat zo wel heel vreemd. Alsof de spelers het fijn vinden dat Cocu weg is...

Zullen het bedoelen als in dat de selectie extra gemotiveerd is om die wedstrijden voor Phillip te winnen, oid.

Dat is ook mogelijk inderdaad. Maakt het eigenlijk des te "opmerkelijker" dat dit hierover nog niets naar buiten was gekomen.

Da's inderdaad heel erg opmerkelijk. Het ligt denk ik erg aan het soort informatie, en aan wie precies van de hoed en de rand wist de afgelopen weken. Ten eerste lek je een opstelling of een wel of niet verlengd contract sneller dan een tumor, en de kans is aanwezig dat het kringetje dat op de hoogte was beperkt is gebleven tot de directie, en de technische en medische staf. Vraag me bijvoorbeeld af wanneer de selectie precies ingelicht is.
 
Laat ik eens een stelling het forum opslingeren: Als Cocu geen rugprobleem had en dus gewoon de coach was, was PSV gewoon doorgegaan met de winning streak en was er ook gewonnen van Groningen.

Gaat uw gang.
 
Laat ik eens een stelling het forum opslingeren: Als Cocu geen rugprobleem had en dus gewoon de coach was, was PSV gewoon doorgegaan met de winning streak en was er ook gewonnen van Groningen.

Gaat uw gang.

Mogelijk wel ja, heb alleen de samenvatting gezien en kreeg het gevoel dat ze te graag wilden winnen (mogelijkook voor Cocu), hierdoor oogde het erg gehaast en zeer slordig, stond m.i. gewoon teveel spanning op de jongens, of dit komt door de situatie van Cocu, of de mogelijkheid om de #1 onder druk te zetten blijft natuurlijk gissen.
 
Mogelijk wel ja, heb alleen de samenvatting gezien en kreeg het gevoel dat ze te graag wilden winnen (mogelijkook voor Cocu), hierdoor oogde het erg gehaast en zeer slordig, stond m.i. gewoon teveel spanning op de jongens, of dit komt door de situatie van Cocu, of de mogelijkheid om de #1 onder druk te zetten blijft natuurlijk gissen.

Ik denk ook dat de selectie niet tegen spanning kan. Die 8 wedstrijden winst hebben weer een verwachting gewekt. Daar kunnen ze blijkbaar niet tegen.
 
Jeroen Kapteijns ‏@JeroenKapteijns 2 min.
Faber: 'Phillip herstelt voorspoedig. Het gaat de goede kant op' #PSV

:)
 
Laat ik eens een stelling het forum opslingeren: Als Cocu geen rugprobleem had en dus gewoon de coach was, was PSV gewoon doorgegaan met de winning streak en was er ook gewonnen van Groningen.

Gaat uw gang.

Onzin, denk ik. Zelfde soort stelling als ik poneerde: Als Wijnaldum niet was ingevallen tegen Groningen, was Depay niet zover teruggevallen in zijn spel. :D
 
Onzin, denk ik. Zelfde soort stelling als ik poneerde: Als Wijnaldum niet was ingevallen tegen Groningen, was Depay niet zover teruggevallen in zijn spel. :D

Fijn dat je nu eens een keer zelf degene bent die aangeeft dat je onzin verkondigt. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan