Ik zou toch aannemen dat je als coach van een Jupiler League club je je handen vol hebt. Daarnaast zijn Faber en Van der Weerden er al om de verdedigers enigzins een basis mee te geven.

Denk ik ook. Wel jammer. Had het wel een aardige aanvulling gevonden. Net wat meer ervaring. Lijkt me ook een intelligente baas.
 
Als voor Strootman de hoofdprijs wordt geboden kunnen ze bijna niet anders. Als ze hem koste wat het kost houden en hij raakt komend seizoen geen pepernoot zijn de rapen ook gaar....

Wat betreft Manolev: niet mijn favoriet, maar het lijkt me dat hij de kans moet krijgen zichzelf te laten zien. Als we hem afschrijven zonder een fatsoenlijke RB in de selectie is PSV niet handig bezig. Dus zo lang we geen beest hebben voor de RB positie kan hij zich mooi laten zien. Misschien heeft dat half jaartje Fullham hem ook wel goed gedaan?
 
Cocu denkt kennelijk niet aan één overgangsjaar maar aan -jaren! Als hij al rekening houdt met een mogelijk vertrek van Strootman deze zomer en ook nog eens het contract met Manolev (nogmaals) wil verlengen, zucht. :eek:

Niet zo gek als je hier cynisch van word, IPF.

Ja, stel je voor zeg! Men houdt rekening met een vertrek van Strootman! Dan ben je toch echt verkeerd bezig! :eehh:
 
Ja, stel je voor zeg! Men houdt rekening met een vertrek van Strootman! Dan ben je toch echt verkeerd bezig! :eehh:
Nee Manolevje weer een kans geven, niemand halen voor achterin en weer vlot willen doen met de verkoop van Stroot (want vlot zijn met het verkopen van onze beste spelers zijn we wel), terwijl je Boyan en Assaidi aan het volgen was/bent. Ja dat is zeker goed beleid voor dit PSV:rolleyes:
 
Nee Manolevje weer een kans geven, niemand halen voor achterin en weer vlot willen doen met de verkoop van Stroot (want vlot zijn met het verkopen van onze beste spelers zijn we wel), terwijl je Boyan en Assaidi aan het volgen was/bent. Ja dat is zeker goed beleid voor dit PSV:rolleyes:

Ik heb het nu even niet over Manolev, of over een mogelijke vraagprijs voor Strootman. Willen jullie dan serieus gaan zeggen dat het belachelijk is dat Cocu rekening houdt met een mogelijk vertrek van Strootman, en dat hij zich dus niet alvast rijk rekent en ervan uitgaat dat hij 100% blijft? Kom op zeg...

Het zou net idioot zijn als Cocu géén rekening zou houden met een onverhoopt vertrek van Kevin.
 
Ik heb het nu even niet over Manolev, of over een mogelijke vraagprijs voor Strootman. Willen jullie dan serieus gaan zeggen dat het belachelijk is dat Cocu rekening houdt met een mogelijk vertrek van Strootman, en dat hij zich dus niet alvast rijk rekent en ervan uitgaat dat hij 100% blijft? Kom op zeg...

Het zou net idioot zijn als Cocu géén rekening zou houden met een onverhoopt vertrek van Kevin.
Nou ik had het eerst wel over Manolev en het aankoopbeleid en dat er geen verdedigers kwamen;)
Stoortman heb ik genoemd omdat ik elke dag nog bozer wordt over die 9 miljoen voor Mertens, als ik andere bedragen hoor.
 
Nou ik had het eerst wel over Manolev en het aankoopbeleid en dat er geen verdedigers kwamen;)
Stoortman heb ik genoemd omdat ik elke dag nog bozer wordt over die 9 miljoen voor Mertens, als ik andere bedragen hoor.

Als het om transferbedragen gaat moeten we naar Sanders en Brands kijken, niet naar Cocu. ;)
 
Goh, PSV overweegt om te verlengen met Manolev en ik lees een bevestiging dat PSV in alle linies (lees: ook de aanval) versterkingen wil halen.
Als PSV serieus een aanvaller van kaliber haalt, maak ik Cocu af.
 
Ik heb het nu even niet over Manolev, of over een mogelijke vraagprijs voor Strootman. Willen jullie dan serieus gaan zeggen dat het belachelijk is dat Cocu rekening houdt met een mogelijk vertrek van Strootman, en dat hij zich dus niet alvast rijk rekent en ervan uitgaat dat hij 100% blijft? Kom op zeg...

Het zou net idioot zijn als Cocu géén rekening zou houden met een onverhoopt vertrek van Kevin.

Volledig mee eens.
Het transfercircus begint goed op gang te komen. Strootman wil graag blijven, maar als bv Manchester straks 20 miljoen biedt, kan het zomaar zijn dat hij alsnog vertrekt. Daarmee rekening houden is geen wanbeleid, maar geeft juist aan dat men met álle scenario's rekening houdt, en niet alleen met de meest wenselijke.
 
Nou ik had het eerst wel over Manolev en het aankoopbeleid en dat er geen verdedigers kwamen;)
Stoortman heb ik genoemd omdat ik elke dag nog bozer wordt over die 9 miljoen voor Mertens, als ik andere bedragen hoor.

Als wij vertrouwen willen geven aan Cocu, gaan we hem niet nu al veroordelen hoop ik.
Waarom zou hij niet met Manolev doorgaan? Willems, die minder presteerde, blijft toch ook? En Depay en Wijnaldum krijgen toch ook hun zoveelste kans.
Wacht liever af waar Philip uiteindelijk mee begint en hoe hij het aanpakt.
Met onze Bulgaar hebben we in ieder geval alvast een speler met de juiste mentaliteit. Zonder de zelfoverschatting van de drie genoemde andere figuren, die hopelijk van Cocu inmiddels te horen hebben gekregen dat ze nog niets hebben laten zien om trots op te zijn.
Aub geen over het paard getilde mannetjes meer. En geen fans meer die eigen spelers met een prima instelling afvallen.
Positivisme graag en the benefit of the doubt waar nodig. Ik geef die toch ook aan Jethro, Gini en Memphis.:)
 
Als wij vertrouwen willen geven aan Cocu, gaan we hem niet nu al veroordelen hoop ik.
Waarom zou hij niet met Manolev doorgaan? Willems, die minder presteerde, blijft toch ook? En Depay en Wijnaldum krijgen toch ook hun zoveelste kans.
Wacht liever af waar Philip uiteindelijk mee begint en hoe hij het aanpakt.
Met onze Bulgaar hebben we in ieder geval alvast een speler met de juiste mentaliteit. Zonder de zelfoverschatting van de drie genoemde andere figuren, die hopelijk van Cocu inmiddels te horen hebben gekregen dat ze nog niets hebben laten zien om trots op te zijn.
Aub geen over het paard getilde mannetjes meer. En geen fans meer die eigen spelers met een prima instelling afvallen.
Positivisme graag en the benefit of the doubt waar nodig. Ik geef die toch ook aan Jethro, Gini en Memphis.:)

Nu vind ik dat jij Depay, die in jou redenatie heel veel kansen heeft gehad, ook afvalt, laat Cocu zijn jeugdigheid eruit halen er zit potentie genoeg in die jongen. Zal nog weleens vaker gebeuren dat jonge spelers fouten gaan maken, ook qua doordraven of egoïstisch zichzelf willen profileren. Het is dan aan de technische leiding om dat beter te maken en dat eruit te krijgen. Maar ik vind dat Manolev veel meer kansen heeft gehad dan Depay en ja oké hij is ijverig maar mist gewoon kwaliteit en ik denk dat hem dat niet meer te leren is.
 
Nu vind ik dat jij Depay, die in jou redenatie heel veel kansen heeft gehad, ook afvalt, laat Cocu zijn jeugdigheid eruit halen er zit potentie genoeg in die jongen. Zal nog weleens vaker gebeuren dat jonge spelers fouten gaan maken, ook qua doordraven of egoïstisch zichzelf willen profileren. Het is dan aan de technische leiding om dat beter te maken en dat eruit te krijgen. Maar ik vind dat Manolev veel meer kansen heeft gehad dan Depay en ja oké hij is ijverig maar mist gewoon kwaliteit en ik denk dat hem dat niet meer te leren is.

Ik vind niet dat ik iemand afval. Zie mijn slotzin over het drietal dat tot nu toe onvoldoende bescheidenheid en teamgeest toonde, maar waarvan ik hoop dat Cocu er meer uit kan halen.
 
@tirzah jouw voorbeelden over de jeugdige spelers gaan totaal niet op: Depay? Hoe durf je eigenlijk hem te beoordelen laat staan veroordelen? Hoeveel wedstrijden heeft hij nou eigenlijk achter elkaar gespeeld? Niet eens 3.... En hoeveel jaren heeft Manolev van jou mogen falen? 3 jaar!
Willems? Een jongen van 18 die 1 geweldig seizoen had en daarna een mindere vergelijken met aankopen als Manolev???
Wijnaldum? Was toch de topscorer en ook al zo jong. Belachelijke voorbeelden van je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan