Florian Jozefzoon (A)

Dit seizoen 5,2,7 en 8 minuten gespeeld.... Had zijn aankoopbedrag allang terugverdiend met die assist tegen Feyenoord. Leuke speler om erbij te hebben gehad en geen lastige gast. Mooie stap voor hem.
 
Goede jongen in de groep, kende zijn plek, altijd goede inzet. Allemaal goede eigenschappen boor een voetballer maar helaas niet genoeg om bij een topclub een basisplaats te veroveren. Hoop dat ie slaagt in Engeland.
 
Jammer... Goeie gozer, voorbeeldige prof, en voor de breedte een nuttige speler - met zijn snelheid had je toch een extra wapen. Ik hoop dat hij veel speeltijd krijgt.
 
Samba Sam? Men doelt op die knakker die elke keer als de druk en het tempo hoog werd de bal blind naar een tegenstander trapte? Die?
 
Jammer... Goeie gozer, voorbeeldige prof, en voor de breedte een nuttige speler - met zijn snelheid had je toch een extra wapen. Ik hoop dat hij veel speeltijd krijgt.

Die snelheid was wat minder na zijn blessure. Als het ook minder is met je enige wapen (want het schort bij hem toch erg aan techniek en overzicht), dan ben je ook voor de breedte niet bruikbaar. Daarom gaat hij nu ook naar een club uit de tweede divisie van Engeland daar waar zelfs Narsingh naar de PL gaat, oke Swansea is ook niet veel maar toch.
 
Samba Sam? Men doelt op die knakker die elke keer als de druk en het tempo hoog werd de bal blind naar een tegenstander trapte? Die?

Ik ben ook geen fan, maar hij had tegen PSV wel een schitterende assist bij de 0-1.
 
Zonder dat het veel doelpunten opleverde, hij zorgde met zijn snelheid voor veel onrust bij de tegenstander en in die zin vind ik hem wel één van de pijlers van de countermachine PSV die het een paar jaar terug werd.
 
Lampard haalt Jozefzoon naar Derby County
Florian Jozefzoon vervolgt zijn loopbaan bij Derby County. De 27-jarige Nederlander komt over van Brentford en tekent een contract voor drie seizoenen bij de club van manager Frank Lampard. "Florian stond vanaf het moment dat ik hier kwam bovenaan mijn verlanglijstje", zegt Lampard die bezig is aan zijn eerste seizoen als hoofdcoach. "Ik heb hem vorig jaar hard zien werken bij Brentford. Het is fantastisch dat we deze deal rond hebben gekregen." (Bron: Derby County)
 
Lampard haalt Jozefzoon naar Derby County
Florian Jozefzoon vervolgt zijn loopbaan bij Derby County. De 27-jarige Nederlander komt over van Brentford en tekent een contract voor drie seizoenen bij de club van manager Frank Lampard. "Florian stond vanaf het moment dat ik hier kwam bovenaan mijn verlanglijstje", zegt Lampard die bezig is aan zijn eerste seizoen als hoofdcoach. "Ik heb hem vorig jaar hard zien werken bij Brentford. Het is fantastisch dat we deze deal rond hebben gekregen." (Bron: Derby County)

Dat zijn woorden waar hij trots op mag zijn. Deze transfer gun ik hem wel. Brentford heeft er ook aardige winst op gemaakt, gekocht voor 5 ton en verkocht voor 3 miljoen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan