Florian Jozefzoon (A)

Hoop echt dat Jozefzoon blijft. Heeft het echt klasse gedaan bij PSV. Ik sluit zelfs niet uit dat hij weer een basisplek verovert als er niks meer bij komt.
 
Heb het niet gehad over een vaste basisplek. Kan me wel herinneren dat hij wat wedstrijden in de basis heeft gespeeld

Maar kun je je ook iets van die wedstrijden herinneren? Beslissende acties van Jozefzoon bijvoorbeeld? Ik niet namelijk.
Wel een hoop goede momenten en dreiging in zijn algemeenheid die hij als invaller bracht. Mijn conclusie zou zijn dat dat bij PSV voor hem de beste rol is.
 
Maar kun je je ook iets van die wedstrijden herinneren? Beslissende acties van Jozefzoon bijvoorbeeld? Ik niet namelijk.
Wel een hoop goede momenten en dreiging in zijn algemeenheid die hij als invaller bracht. Mijn conclusie zou zijn dat dat bij PSV voor hem de beste rol is.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=nZKZI6LWDGQ[/video]

In principe zie ik Jozefzoon ook als invaller, maar als er geen versterking wordt gehaald en Narsingh blijft ruk spelen en Pereiro zo wisselvallig, dan sluit ik het niet uit dat hij in mijn basisopstelling staat.
 
Hoop echt dat Jozefzoon blijft. Heeft het echt klasse gedaan bij PSV. Ik sluit zelfs niet uit dat hij weer een basisplek verovert als er niks meer bij komt.

Ja, zo´n jongen heb je er graag bij, maar na een paar jaar trouwe dienst gun je hem ook wel een betere positie (zeg maar, op het veld) bij een geinige club in een land met lekker weer en mooie vrouwen.
 
Is de buitenechtelijke (zwarte) zoon van Jozef al in Duitsland of is hij nog op zoek naar zijn verdwaalde vader?
 
Van mij mag hij gratis weg. Na zijn blessure is het niet veel meer. Hij zal zelfs bij Heracles geen basisspeler zijn....
 
Van mij mag hij gratis weg. Na zijn blessure is het niet veel meer. Hij zal zelfs bij Heracles geen basisspeler zijn....

Heel erg oneens :D Kan heel erg waardevol zijn voor minimaal 10 teams in de Eredivisie, voor een paar ton echt een koopje. Heeft na zijn blessure toch amper gespeeld überhaupt? Dus niet gek dat hij niet veel heeft laten zien daarna. Super snel, scorend vermogen en zeurt niet.
 
Heel erg oneens :D Kan heel erg waardevol zijn voor minimaal 10 teams in de Eredivisie, voor een paar ton echt een koopje. Heeft na zijn blessure toch amper gespeeld überhaupt? Dus niet gek dat hij niet veel heeft laten zien daarna. Super snel, scorend vermogen en zeurt niet.

Dat hij zelfs bij dit PSV waar veel behoefte was aan aanvallende impulsen met de blessures van Locadia en later Narsingh, niet vaak heeft mogen spelen, zegt iets over het niveau van na zijn blessure. Dat super snel is ook na zijn blessure weg. En dat hij niet zeurt is geen wonder: hij had never nooit van zijn leven nog gedacht dat hij bij psv terecht zou komen. Waar die ook naar toe zou gaan, betekent sportief maar vooral financieel achteruitgang.
 
Jozefzoon heeft van :cocu: nooit het vertrouwen gekregen wat bijvoorbeeld De Jong wél krijgt. Ik vind het jammer dat hij gaat en de transfersom vind ik ronduit ridicuul en beledigend.
 
Jozefzoon heeft van :cocu: nooit het vertrouwen gekregen wat bijvoorbeeld De Jong wél krijgt. Ik vind het jammer dat hij gaat en de transfersom vind ik ronduit ridicuul en beledigend.

Ach ja, wat maakt het uit. We hebben meer dan genoeg buitenspelers. :unsure:
 
[h=1]Principeakkoord over transfer Jozefzoon[/h] http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/principeakkoord-over-transfer-jozefzoon.

PSV heeft gisteravond laat met Brentford een principeakkoord bereikt over de transfer van Florian Jozefzoon. De 25-jarige aanvaller is vanochtend inmiddels naar Engeland afgereisd voor een medische keuring. De betrokken partijen verwachten de deal later vandaag af te ronden.

De volgende die vertrekt. Veel succes in Engeland. (Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan