Adam Maher (M)

Dat is niet vreemd, want school heb je niet per sé nodig om succesvol te zijn. Vraag Zuckerberg en Steve Jobs maar. Maar vraag het ook gerust aan Ali B en Najib Amhali. Daarnaast stelling over school klopt niet helemaal. Marokkaanse-Nederlandse meiden doen het gemiddeld beter dan autochtone Nederlanders. Ten tweede, Afghanen en Iraniers zijn vaak politieke vluchtelingen, Marokkanen zijn kinderen van arbeidsmigranten zonder opleiding. Des te knapper waar Marokkanen vandaag de dag staan. De enige #metoo-verhalen die kunnen loskomen zijn die sell outs die zich keren tegen de Islam om daar carrierewise beter van te worden.

Wat een eng stukje met een verschrikkelijk enge laatste zin.
Wat een bak linkjes achter elkaar gluiperig in elkaar geknutseld om de islam/Marokko er beter uit te laten komen. Bah.
Metoo, carrierejagers, geloofsellouts: het komt overal voor. Mag je gewoon los koppelen van elkaar.
En de door jou bewust geintroduceerde verschil tussen Marokaanse en Autochtone schoolresultaten klopt gewoon niet.
(Om me op jouw pad te begeven: ze presteren op school wel beter dan de Turken)

.......

Mooi interview van Maher:
https://www.telegraaf.nl/sport/1594166/adam-maher-geen-wrok-tegen-psv

Dit is een introlink, op de telegraafapp staat het hele interview.
 
Wat een eng stukje met een verschrikkelijk enge laatste zin.
Wat een bak linkjes achter elkaar gluiperig in elkaar geknutseld om de islam/Marokko er beter uit te laten komen. Bah.
Metoo, carrierejagers, geloofsellouts: het komt overal voor. Mag je gewoon los koppelen van elkaar.
En de door jou bewust geintroduceerde verschil tussen Marokaanse en Autochtone schoolresultaten klopt gewoon niet.
(Om me op jouw pad te begeven: ze presteren op school wel beter dan de Turken)

.......

Mooi interview van Maher:
https://www.telegraaf.nl/sport/15941...wrok-tegen-psv

Dit is een introlink, op de telegraafapp staat het hele interview.

Wat vind je er eng aan? Dat Nederlanders met Marokkaanse achtergrond bezig zijn een inhaalslag te maken. Vind je het eng dat Marokkanen ook met succes geassocieerd worden in plaats van alleen met criminaliteit waar IPF op hintte? Is dat het beeld dat je graag in stand gehouden wil zien? Prima, wen maar lekker aan dat enge beeld. Mijn oudste broer is huisarts, mijn een na oudste broer is sportjournalist en mijn jongste broer is senior accountmanager van een van de grootste IT-bedrijven in de wereld. Mijn twee zussen hebben helaas geen kansen gehad om zich nog op tijd voldoende te ontwikkelen op school omdat ze op te late leeftijd naar Nederland zijn gekomen maar hebben 2 kinderen grootgebracht die op universiteit zitten, 1 op hbo, 2 die eindexamen gymnasium gaan doen dit jaar en één doet atheneum (3e klas) en de overigen doen het goed op de basisschool. Ga maar lekker peentjes zweten met je PVV-kameraden, want wij zullen niet net als onze (groot)ouders hier alleen in Nederland zijn om de fabrieken te bevolken. Wees vooral lekker bang, want als dat dit waar je bang voor bent dan is daar alle aanleiding toe!

En hierna kap ik met deze discussie. Humtoezje en Razinho staan op mijn ignore-list. Hierna alleen nog maar over voetbal. Heb al die jaren met plezier hier op forum doorgebracht om het te hebben over mijn grote liefde PSV en mij opzettelijk afzijdig gehouden van politieke discussies. Kom hier voor mijn plezier en niet om mij te ergeren. That's the end!
 
Laatst bewerkt:
Wat vind je er eng aan? Dat Nederlanders met Marokkaanse achtergrond bezig zijn een inhaalslag te maken. Vind je het eng dat Marokkanen ook met succes geassocieerd worden in plaats van alleen met criminaliteit waar IPF op hintte? Is dat het beeld dat je graag in stand gehouden wil zien? Prima, wen maar lekker aan dat enge beeld. Mijn oudste broer is huisarts, mijn een na oudste broer is sportjournalist en mijn jongste broer is senior accountmanager van een van de grootste IT-bedrijven in de wereld. Mijn twee zussen hebben helaas geen kansen gehad om zich nog op tijd voldoende te ontwikkelen op school omdat ze op te late leeftijd naar Nederland zijn gekomen maar hebben 2 kinderen grootgebracht die op universiteit zitten, 1 op hbo, 2 die eindexamen gymnasium gaan doen dit jaar en één doet atheneum (3e klas) en de overigen doen het goed op de basisschool. Ga maar lekker peentjes zweten met je PVV-kameraden, want wij zullen niet net als onze (groot)ouders hier alleen in Nederland zijn om de fabrieken te bevolken. Wees vooral lekker bang, want als dat dit waar je bang voor bent dan is daar alle aanleiding toe!

En hierna kap ik met deze discussie. Humtoezje en Razinho staan op mijn ignore-list. Hierna alleen nog maar over voetbal. Heb al die jaren met plezier hier op forum doorgebracht om het te hebben over mijn grote liefde PSV en mij opzettelijk afzijdig gehouden van politieke discussies. Kom hier voor mijn plezier en niet om mij te ergeren. That's the end!

:dt:
 
Beladen "discussie" maar goed dat er hier op t forum voldoende divesiteit en ruimte is om (hopelijk) door middel van elkaars standpunten de wereld minder zwart wit te zien. Ik wilde me er in eerder in mengen maar gezien het hier eigelijk off topic is laat ik het hier op deze plek er liever bij.

on topic, ik verwacht dat maher bij twente t goed zal doen, vooral omdat de druk en verwachtingen nu een stuk lager zijn. In herriner me namelijk ook nog dat hij in de voorbereidingen tegen clubs als wolfburg en sporting op positief vlak uitsprong. Hij kan echt nog wel voetballen. In de eredivisie bij psv was hij zelf vaak zijn eigen grootste tegenstander - wellicht doordat hij de fans teveel hun ongelijk wilde bewijzen?

Blijft wel staan dat ik het van psv raar vind hem naar n tegenstander te laten gaan die nog binnen het transferwindow het tegen ons moet opnemen.. maar goed, hopelijk is de vrees dat hij m.o.t.m. word zodra hij tegenover ons staat ongegrond.
 
Wat vind je er eng aan? Dat Nederlanders met Marokkaanse achtergrond bezig zijn een inhaalslag te maken. Vind je het eng dat Marokkanen ook met succes geassocieerd worden in plaats van alleen met criminaliteit waar IPF op hintte? Is dat het beeld dat je graag in stand gehouden wil zien? Prima, wen maar lekker aan dat enge beeld. Mijn oudste broer is huisarts, mijn een na oudste broer is sportjournalist en mijn jongste broer is senior accountmanager van een van de grootste IT-bedrijven in de wereld. Mijn twee zussen hebben helaas geen kansen gehad om zich nog op tijd voldoende te ontwikkelen op school omdat ze op te late leeftijd naar Nederland zijn gekomen maar hebben 2 kinderen grootgebracht die op universiteit zitten, 1 op hbo, 2 die eindexamen gymnasium gaan doen dit jaar en één doet atheneum (3e klas) en de overigen doen het goed op de basisschool. Ga maar lekker peentjes zweten met je PVV-kameraden, want wij zullen niet net als onze (groot)ouders hier alleen in Nederland zijn om de fabrieken te bevolken. Wees vooral lekker bang, want als dat dit waar je bang voor bent dan is daar alle aanleiding toe!

En hierna kap ik met deze discussie. Humtoezje en Razinho staan op mijn ignore-list. Hierna alleen nog maar over voetbal. Heb al die jaren met plezier hier op forum doorgebracht om het te hebben over mijn grote liefde PSV en mij opzettelijk afzijdig gehouden van politieke discussies. Kom hier voor mijn plezier en niet om mij te ergeren. That's the end!
Ik zou zeggen houd je niet afzijdig van de discussie want dan kan dat wel eens tot een ontploffing komen zoals nu eigenlijk ;)
En als je maar niet debkt dat ik niets meer ga zeggen over die Marokkaanse.... eh voetballers :D
 
Vier clubs willen transfervrije Maher overnemen

https://www.vi.nl/nieuws/vier-clubs-willen-transfervrije-maher-overnemen

Het gaat om een club uit de Premier League, een club uit de Primera División, een grote club uit België en een Nederlandse club. De 24-jarige Maher, namens Twente goed voor één doelpunt in vijftien Eredivisie-wedstrijden dit seizoen, houdt voorlopig alle opties open en beslist pas later over zijn toekomst.

De 'grote club uit België' is Anderlecht. Dat meldt Het Laatste Nieuws in België.
 
Vier clubs willen transfervrije Maher overnemen

https://www.vi.nl/nieuws/vier-clubs-willen-transfervrije-maher-overnemen

Het gaat om een club uit de Premier League, een club uit de Primera División, een grote club uit België en een Nederlandse club. De 24-jarige Maher, namens Twente goed voor één doelpunt in vijftien Eredivisie-wedstrijden dit seizoen, houdt voorlopig alle opties open en beslist pas later over zijn toekomst.

De 'grote club uit België' is Anderlecht. Dat meldt Het Laatste Nieuws in België.
Op basis van wat vraag je je dan af.....
 
Eigenwijs naar het buitenland blijven kijken, terwijl je bij AZ kunt tekenen. Straks wordt het daar niks en komt hij alsnog met hangende pootjes bij AZ. Mag lijden dat hij dan geen contract krijgt.

AZ is een prima club voor Maher. Hij heeft nog een week en zal waarschijnlijk geen buitenlandse club vinden. Dus tekent hij een contract bij AZ.
 
Adam Maher definitief terug naar AZ

link

Adam Maher tekent een contract tot het einde van dit seizoen bij AZ.
Hij speelde op zijn best bij AZ. Misschien krijgt hij de smaak weer te pakken.
Slechts 25 jaar, maar mogelijk is dit zijn laatste kans om er nog iets van te maken.
 
Ik denk niet dat van de Brom zijn hele systeem gaat omgooien met de terugkeer van Maher. Voorheen werd het systeem juist wél op hem afgestemd en daardoor kon hij bepalend zijn voor succes.
 
Ik denk niet dat van de Brom zijn hele systeem gaat omgooien met de terugkeer van Maher. Voorheen werd het systeem juist wél op hem afgestemd en daardoor kon hij bepalend zijn voor succes.

Speelt Van de Brom met de punt naar voren of naar achteren? Als hij niet op 10 kan spelen lijkt het me volkomen kansloos, inderdaad.
 
Adam Maher definitief terug naar AZ

link

Adam Maher tekent een contract tot het einde van dit seizoen bij AZ.
Hij speelde op zijn best bij AZ. Misschien krijgt hij de smaak weer te pakken.
Slechts 25 jaar, maar mogelijk is dit zijn laatste kans om er nog iets van te maken.
Goh verrassend. :rolleyes:
 
Speelt Van de Brom met de punt naar voren of naar achteren? Als hij niet op 10 kan spelen lijkt het me volkomen kansloos, inderdaad.

Achteren denk ik? Mitsjo voor de verdediging, Til en Koopmeiners ervoor.

Tja, geen verrassing. Zal niet eenvoudig worden voor Maher om zich in de basis te spelen.
 
Ik zie vrijwel geen beelden, maar Maher heeft zich toch in de basis geknokt sinds mid november.
Hij wordt niet vaak genoemd in de artikelen, maar krijgt wel bijna altijd goede beoordelingen op de voetbalsites.

Vind ik wel mooi voor hem :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan