Het blijft erg stil.....................

Hij is in elk geval weer terug op het trainingsveld.
l_2d5e8523e711b85238a30ac1dfbe126caf0deb28.jpg


Als hij deze transferperiode niet tekent bij Swansea of Galatasaray dan tekent hij waarschijnlijk een nieuw contract in Eindhoven. Yay...:(
 
Aan Narsingh blijven we vastzitten tot de zomer....alle buitenlandse clubs weten dat hij in de zomer transfervrij is en dus voor een prikkie vastgelegd kan worden....die gaan nu in de winterstop echt geen 4-5 miljoen euro betalen voor een speler die al anderhalf jaar vrijwel onzichtbaar geweest is....
 
Aan Narsingh blijven we vastzitten tot de zomer....alle buitenlandse clubs weten dat hij in de zomer transfervrij is en dus voor een prikkie vastgelegd kan worden....die gaan nu in de winterstop echt geen 4-5 miljoen euro betalen voor een speler die al anderhalf jaar vrijwel onzichtbaar geweest is....

Als hij in de winter niet elders tekent, tekent hij naar alle waarschijnlijkheid bij in Eindhoven. :nocheer:
 
Inderdaad ...als Narsingh bijtekent bij PSV, en waarschijnlijk doet hij dat voor 2 seizoenen, dan krijgen we een nieuw gevalletje Engelaar, Toivonen en Kromkamp erbij....dus, Brands, alsjeblieft verlaag je vraagprijs naar 2-3 miljoen euro ipv 4-5 miljoen euro.....
 
Inderdaad ...als Narsingh bijtekent bij PSV, en waarschijnlijk doet hij dat voor 2 seizoenen, dan krijgen we een nieuw gevalletje Engelaar, Toivonen en Kromkamp erbij....dus, Brands, alsjeblieft verlaag je vraagprijs naar 2-3 miljoen euro ipv 4-5 miljoen euro.....

Zou dat nu net niet de tactiek van Swansea zijn?
 
Als Narsingh bijtekent is het hooguit voor 1 extra seizoen, en dan vertrekt hij in de zomer. Met Swansea is al overeenstemming, of zo goed als, over de vraagprijs, anders was er geen toestemming gegeven voor onderhandelingen. Waarom die prijs dan alsnog verlagen? Sinterklaas en Kerst zijn alweer voorbij.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die afspraken zijn duidelijk, dus dat zal heus wel gebeuren. Ik heb echter liever dat hij vertrekt en PSV een nieuwe spits/buitenspeler aantrekt.
 
Die afspraken zijn duidelijk, dus dat zal heus wel gebeuren. Ik heb echter liever dat hij vertrekt en PSV een nieuwe spits/buitenspeler aantrekt.

Als die afspraak mondeling is, is 'ie net zoveel waard als de belofte van Van Nistelrooy om af te sluiten bij PSV.
Nul...
 
Ik Lees net dat narsingh voor 4,6 miljoen verkocht gaat worden op voetbalprimeur. Dit zal ongetwijfelt excl bonussen en doorverkoop percentages. Als dit waar is vind ik het een hele goede deal van Brands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan