PSV wil € 8.000.000,= ontvangen voor Willems.

"PSV plakt prijskaartje op hoofd Willems"

Hoewel PSV een prijskaartje van acht miljoen euro op zijn hoofd heeft geplakt, zal de Eindhovense club daar niet halsstarrig aan vasthouden. Een iets lager bod lijkt ook te volstaan om Willems los te weken, aangezien hij nog maar een eenjarig contract heeft.

:unsure:Alweer een "prijskaartje". Laat die clubs toch gewoon bieden. :re: :shifty:

Daarbij, het hoofd van Jetro lijkt me nou juist het minst rendabele deel van de totale mens Willems. Ik persoonlijk had het kaartje op zijn linkerbeen geplakt.
 
Ik zou het serieus knap vinden als je Willems voor 17 miljoen kan verkopen. Karsdorp heeft er een goed seizoen opzitten, Willems is al anderhalf jaar niets meer van de speler die hij was. Dan kun je wel heel leuk een jaartje goed hebben gevoetbald, maar niemand betaalt veel omdat je in 2015 een jaartje goed hebt gevoetbald.
 
Ik zou het serieus knap vinden als je Willems voor 17 miljoen kan verkopen. Karsdorp heeft er een goed seizoen opzitten, Willems is al anderhalf jaar niets meer van de speler die hij was. Dan kun je wel heel leuk een jaartje goed hebben gevoetbald, maar niemand betaalt veel omdat je in 2015 een jaartje goed hebt gevoetbald.

Iemand verkopen voor €17mlj is zeker knap als er al geroepen is dat ie voor €8mlj de deur uit mag. Lukt je alleen als ze in de slogan, '1 halen, 2 betalen' trappen.
 
Iemand verkopen voor €17mlj is zeker knap als er al geroepen is dat ie voor €8mlj de deur uit mag. Lukt je alleen als ze in de slogan, '1 halen, 2 betalen' trappen.

Kan best zo zijn dat PSV dat hele prijskaartje er nooit op heeft geplakt, maar een van de sites om wat traffic te generen die onzin naar buiten heeft gebracht.
 
Kan best zo zijn dat PSV dat hele prijskaartje er nooit op heeft geplakt, maar een van de sites om wat traffic te generen die onzin naar buiten heeft gebracht.

Klopt, maar stelt, wij horen dat Lozano €5mlj moet kosten, als Brands dan €9mlj betaald weet je ook dat er gemor onder de supporters en forummers ontstaat
 
Klopt, maar stelt, wij horen dat Lozano €5mlj moet kosten, als Brands dan €9mlj betaald weet je ook dat er gemor onder de supporters en forummers ontstaat

Over Lozano, hier in de kranten staan nog steeds bedragen van boven de 20 miljoen :(
Wie weet wat er ooit voor vuiligheid boven tafel komt. Brands is goed in spelers binnen hengelen (soms), maar heeft echt wel iets over zich wat hem onbetrouwbaar maakt.
 
Ik zou het serieus knap vinden als je Willems voor 17 miljoen kan verkopen. Karsdorp heeft er een goed seizoen opzitten, Willems is al anderhalf jaar niets meer van de speler die hij was. Dan kun je wel heel leuk een jaartje goed hebben gevoetbald, maar niemand betaalt veel omdat je in 2015 een jaartje goed hebt gevoetbald.

Laten we afwachten voor hoeveel we bijv Arias gaan verkopen. Alle andere smoesjes zoals bij Moreno of wie ook voor een lage prijs weg is gegaan, is op Arias niet van toepassing: al 2 keer kampioen, goed gepresteerd in Europa, Colombiaans intenational en de vaste waarde bij PSV.
 
Laten we afwachten voor hoeveel we bijv Arias gaan verkopen. Alle andere smoesjes zoals bij Moreno of wie ook voor een lage prijs weg is gegaan, is op Arias niet van toepassing: al 2 keer kampioen, goed gepresteerd in Europa, Colombiaans intenational en de vaste waarde bij PSV.

Nog 2-jarig contract, dus daar verwacht ik wel wat meer geld voor....
Willems heeft nog maar een 1-jarig contact.
 
Tete, de reservespeler bij Ajax met een eenjarig contract gaat misschien voor 4 miljoen weg. Willems moet dus minimaal de vraagprijs van 8 miljoen opleveren. En Arias minimaal 12 miljoen.
 
DIt woord zegt genoeg.

De wens is kennelijk de vader van je gedachten... Dat dacht en hoopte men ook met Karsdorp maar die gaat na 1 goed seizoen en zonder enige rol van betekenis bij Oranje al weg voor minimaal 17 miljoen (oplopend naar 19 miljoen) weg. Hij wordt de ploeggenoot van een zeer goede maar voor Roma een koopje-verdediger: Moreno.
 
De wens is kennelijk de vader van je gedachten... Dat dacht en hoopte men ook met Karsdorp maar die gaat na 1 goed seizoen en zonder enige rol van betekenis bij Oranje al weg voor minimaal 17 miljoen (oplopend naar 19 miljoen) weg. Hij wordt de ploeggenoot van een zeer goede maar voor Roma een koopje-verdediger: Moreno.

Tja, restwaarde Moreno voor Roma ongeveer 0 euro.
Karsdorp, kan nog wat jaartjes mee, en mocht hij verder groeien alleen maar meer waard worden.
 
Laten we afwachten voor hoeveel we bijv Arias gaan verkopen. Alle andere smoesjes zoals bij Moreno of wie ook voor een lage prijs weg is gegaan, is op Arias niet van toepassing: al 2 keer kampioen, goed gepresteerd in Europa, Colombiaans intenational en de vaste waarde bij PSV.

Dat sowieso. Maar 17 miljoen voor Willems, nee dat zie ik niet echt snel gebeuren.
 
Willems ziet wel obstakels. "Scouts zullen ons dit seizoen ook hebben zien spelen en zullen wellicht bedenkingen hebben bij ons niveau"

Ons, ons..... ze hebben jou zien spelen en hebben bedenkingen...... :shifty:
Ik ben wel echt klaar met Willems. Als hij eens reflecteert, dan altijd op de groep, nooit op zichzelf. Hij vertoont mij teveel Drenthe achtige trekjes :nocheer:

http://www.soccernews.nl/news/395508/Willems_gaat_flirt_aan:_"Hele_mooie_en_grote_club"

Op die foto toont hij eerder wat trekjes van Genero Zeefuik ;man man wat een bolle bof zeg. Ben trouwens ook wel benieuwd wat "de periode van Wijnaldum" is :D
 
Zo geen zesjes meer en hij kon zich niet motiveren afgelopen jaar, onvoorstelbaar dat hij zich een topsporter noemt. Schaamteloos en met je pet erna gooien ondanks dat er supporters veel voor hun club opgeven. Graag zsm vertrekken!
 
Willems ziet wel obstakels. "Scouts zullen ons dit seizoen ook hebben zien spelen en zullen wellicht bedenkingen hebben bij ons niveau"

Ons, ons..... ze hebben jou zien spelen en hebben bedenkingen...... :shifty:
Ik ben wel echt klaar met Willems. Als hij eens reflecteert, dan altijd op de groep, nooit op zichzelf. Hij vertoont mij teveel Drenthe achtige trekjes :nocheer:

http://www.soccernews.nl/news/395508/Willems_gaat_flirt_aan:_"Hele_mooie_en_grote_club"

Nog schaamtelozer is dat hij een vergelijking maakt met Gini als het gaat om de stap naar New C United. Hij vergeet dat Gini in zijn laatste jaar hier de sterren van de hemel speelde en zowel bij PSV als bij NCU nooit verzaakte. En Gini is ook nog eens 20 kilo lichter....
 
Dat n vertrek van Willems tot de mogelijkheden behoord is duidelijk. Dat er 1 op 1 vervangers worden gehaald is zeer waarschijnlijk.

Zou Marvin Zeegelaar (vaste waarde Sporting, 26, marktwaarde 3.5 Mio) n interessante optie kunnen zijn in jullie ogen? Aankoop en grootverdiener Fabio Coentrao en Silva lijken aannemelijker op zijn positie. Aanvallend nuttige lb met goede dribbel, snelheid en net als Brenet van ver gekomen door hard te blijven werken. Ik zou in hem meer zien dan in Haps als ze voor n vergelijkbaar budget te halen en vast te leggen zijn.

Overigens zal Douglas daar inmiddels echt volledig overbodig zijn op CV nadat vandaag Matthieu de stap van Barca naar Sporting maakte. In mijn ogen een goedkoop gokje om n alternatief voor de Wijs achter de hand te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan