Wat een lol zeg, de beleidsmakers vinden niet dat PSV kampioen moet worden, god ik heb zon goeie grap in jaren nog niet gehoord:shifty:
Nou ik kan je vertellen dat ik supporter ben, en als supporter eis ik nooit iets minder als de titel. Of daar aan voldaan wordt, ja dat is een ander verhaal.

als je iets eist en het wordt niet gerealiseerd, zitten daar vaak consequenties aan.... Tenminste dat dacht ik...

Als supporter een titel eisen is in mijn ogen dus vrij zinloos, of je moet geen supporter meer zijn bij het niet behalen van de eis o.i.d.....

gezien jouw posts op het forum, kan ik me nauwelijks voorstellen dat je zo in elkaar zit, dus wat bedoel je met eisen?

Hopen op? vinden dat dat de norm is?
 
Nou Fred, als je psv nu geen kampioen kan maken, dan weet ik het ook niet. Dan ben je totaal ongeschikt voor dit vak.
 
Dus de selectie is beter dan die van Ajax en Twente, vind jij? In mijn optiek is dit wel een kampioenwaardige selectie en ik ben benieuwd wat we gaan zien dit seizoen.
 
Op papier is psv wel de favoriet qua materiaal denk ik, maar traditioneel gaan we alles weer verneuken na de kerst dus maakt het weer weinig uit wie of wat je hebt.
 
PSV Ajax Twente
Tyton Vermeer Mihaylov
Manolev Van der Wiel Cornelisse
Derijck Alderweireld Wisgerhof
Bouma Vertonghen Douglas
Pieters Blind Tiendalli
Strootman Janssen Brama
Wijnaldum De Jong Janssen
Toivonen Eriksen Fer
Lens Sulejmani John
Matavz Sigthorsson De Jong
Mertens Boerrigter Berghuis of versterking

Als ik het zo vergelijk, lijken de teams gelijkwaardig. Al telt PSV meer onderstreepte spelers (in mijn optiek de beste op die positie). Ach, al het goed is het geheel meer dan de som der delen en dus wiskundig niet te bepalen. Ik laat me verrassen.......
 
Nou Fred, als je psv nu geen kampioen kan maken, dan weet ik het ook niet. Dan ben je totaal ongeschikt voor dit vak.

Met of zonder Matavz vind ik nog steeds dat Ajax titelkandidaat nummer 1 is.

PSV is echter zeker niet kansloos, maar om Fred totaal ongeschikt te noemen als ie geen kampioen wordt, gaat me te ver.
 
Geachte heer Rutten.

Indien u met het huidige materiaal geen kampioen wordt dan tieft u maar lekker op.

Hoogachtend,

Pimmet

P.s. Gelieve niet in de winter, want er is na vandaag geen geld meer voor winterbanden.
 
Ik had het over dat in het verleden alles verpest werd na de feestdagen, hopelijk heb ik en de traditie het dan fout na de aankomende feestdagen.
 
Ik had het over dat in het verleden alles verpest werd na de feestdagen, hopelijk heb ik en de traditie het dan fout na de aankomende feestdagen.

Volgens mij had je het erover dat we het traditioneel zouden gaan verpesten. Dat is dan toch toekomst?

Maakt verder ook niet uit, zo belangrijk is t nu ook weer niet... ;)
 
Met of zonder Matavz vind ik nog steeds dat Ajax titelkandidaat nummer 1 is.

PSV is echter zeker niet kansloos, maar om Fred totaal ongeschikt te noemen als ie geen kampioen wordt, gaat me te ver.

Hoezo? Zijn Sightorson, Boerrigter, Anita, Eriksen, Suleimani, De Jong, Vermeer/Cilissen en Blind beter dan de spelers van psv op die posities? Ik denk het echt niet hoor. Verthongen en van der Wiel maar ook Eriksen(kwa talent) zijn voor mij de enige ajacieden die beter zijn dan de psvérs op dezlefde posities.
 
Hoezo? Zijn Sightorson, Boerrigter, Anita, Eriksen, Suleimani, De Jong, Vermeer/Cilissen en Blind beter dan de spelers van psv op die posities? Ik denk het echt niet hoor. Verthongen en van der Wiel maar ook Eriksen(kwa talent) zijn voor mij de enige ajacieden die beter zijn dan de psvérs op dezlefde posities.

We moeten Twente ook niet onderschatten.
 
Hoezo? Zijn Sightorson, Boerrigter, Anita, Eriksen, Suleimani, De Jong, Vermeer/Cilissen en Blind beter dan de spelers van psv op die posities? Ik denk het echt niet hoor. Verthongen en van der Wiel maar ook Eriksen(kwa talent) zijn voor mij de enige ajacieden die beter zijn dan de psvérs op dezlefde posities.

Met name verdedigend vind ik hen beter (geef je zelf ook aan m.b.t. Wiel en Vertongen).

In mijn ogen is een sterke verdediging altijd het fundament waar je op moet bouwen.

Verder scheelt het in mijn ogen niet heel veel. Misschien dat wij aanvallend iets in het voordeel zijn, maar weegt in mijn ogen niet op tegen verschil verdediging.

Daarnaast ging het me ook meer om het feit dat als Fred geen kampioen wordt met deze selectie hij sowieso ongeschikt is, als ware dat het bijna onmogelijk is geen kampioen te worden, en daar ben ik het dus niet mee eens.

Zoals net aangegeven doet ook Twente nog mee...
 

Misschien is het een idee het Rutten-bashen eens een tijdje in de ijskast te zetten en daar pas weer mee te beginnen als de uitslagen of stand op de ranglijst daar na een tijdje in de competitie aanleiding toe geven.
Dit gaat helemaal nergens over.
 
Misschien is het een idee het Rutten-bashen eens een tijdje in de ijskast te zetten en daar pas weer mee te beginnen als de uitslagen of stand op de ranglijst daar na een tijdje in de competitie aanleiding toe geven.
Dit gaat helemaal nergens over.

Mogen we naar 3 jaar Rutten eindelijk ons weer eens verheugen op het kampioenschap, lukt dit niet heeft Fred toch finaal gefaald, niet dan.
Hij heeft nu geweldige spelers hiervoor.
 
Mogen we naar 3 jaar Rutten eindelijk ons weer eens verheugen op het kampioenschap, lukt dit niet heeft Fred toch finaal gefaald, niet dan.
Hij heeft nu geweldige spelers hiervoor.

Garanties bestaan niet. Ajax, Twente en zelfs AZ hebben ook geweldige spelers daarvoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan