Het is pas gevaarlijk, als de spelers niet meer wilen luisteren naar de trainer.
Het inbrengen van nieuwe spelers in de basiself zorgt altijd voor een rommelig sfeertje: het proces van de groepsontwikkeling. ;)

Als PSV nog nieuwe spelers voor de basiself wil inbrengen, moet dat op korte termijn gebeuren. De verschillende fasen in het proces tot groepsontwikkeling zullen dan namelijk opnieuw worden doorlopen.

Om Fred nu al de wacht aan te zeggen, lijkt mij ietwat voorbarig. Hij heeft immers nog niet de spelers gekregen waar ie om vroeg (spits, centrale verdediger). In plaats daarvan zijn twee middenvelders en een flankspeler aangetrokken.

Fred's keuze om Ojo als tegenspeler van AZ's spelverdeler te posteren, pakte in ieder geval erg ongelukkig uit. :eehh: Daar had Hutchinson (blessure) wellicht een betere indruk gemaakt...

Precies zou zelfs achterlijk zijn. Dan had je hem eind vorig jaar de deur moeten wijzen.
 
Correctie:
Je bedoelt na TWEE (mislukte) seizoenen en één wedstrijd?

Om je even te helpen herinneren. Ook toen Afellay en andere nog in Eindhoven speelden, bereikte de heer Rutten niets.

Elk seizoen staat voor mij op zich, oftewel: Rutten heeft van mij iig een nieuwe kans gekregen, en ook van het bestuur. Dan ga je hem niet na 1 wedstrijd eruitgooien...
 
Precies zou zelfs achterlijk zijn. Dan had je hem eind vorig jaar de deur moeten wijzen.

Dat was de bedoeling.. sorry mijn bedoeling/ hoop/ droom...;)

is een risico, maar nu neem je al een risico om hem daar te laten zitten..

100% geen kampioen, 100% geen CL.. Dan maar 75% kans om wel kampioen te worden en 50% de CL te bereiken

Dus ik herhaal,

OPRUTTEN
 
Elk seizoen staat voor mij op zich, oftewel: Rutten heeft van mij iig een nieuwe kans gekregen.

Dat is in mijn ogen flauwekul! Elk seizoen een nieuwe kans?? Als iemand na een jaar niets laat zien (maar dan ook écht niks) , verwacht jij dus na dat jaar een ommekeer en mag ie NOG een keer zn onkunde op ons PSV loslaten?

Rutten is ongeschikt, dat heeft ie wel bewezen nu. Hij mag van jou PSV NOG dieper in de shit brengen? Of ben jij zo iemand die elke week zegt: " Maar VOLGENDE week, is het ECHT afgelopen en gaat het wél goed" ? Iemand die elke week weer zijn hoop verlegt?
Ik heb na anderhalf seizoen ellende wel genoeg gezien van Rutten. Je gooit iemand er niet nu uit...dat snap ik...mijn punt is, dattie al te lang zn gang mag gaan zonder tegengas.
 
Dat is in mijn ogen flauwekul! Elk seizoen een nieuwe kans?? Als iemand na een jaar niets laat zien (maar dan ook écht niks) , verwacht jij dus na dat jaar een ommekeer en mag ie NOG een keer zn onkunde op ons PSV loslaten?

Rutten is ongeschikt, dat heeft ie wel bewezen nu. Hij mag van jou PSV NOG dieper in de shit brengen? Of ben jij zo iemand die elke week zegt: " Maar VOLGENDE week, is het ECHT afgelopen en gaat het wél goed" ? Iemand die elke week weer zijn hoop verlegt?
Ik heb na anderhalf seizoen ellende wel genoeg gezien van Rutten. Je gooit iemand er niet nu uit...dat snap ik...mijn punt is, dattie al te lang zn gang mag gaan zonder tegengas.

Dus Rutten heeft het afgelopen seizoen niks laten zien? Eerste seizoenshelft was toch wel meer dan prima, voor zover ik weet.
Rutten brengt PSV niet in de shit. Dat doen die spelers die verdommen om gas te geven tijdens een wedstrijd en mopperen als ze op de bank zitten. Als ik Rutten was zou ik gek worden. Kritiek krijgen dat je laf bent en niet goed omgaat met jeugdspelers, vervolgens Ojo en Tamata erin zetten en huppakee er willen weer wat spelers weg. Ik blijf persoonlijk vertrouwen houden in Rutten. Ik snap dat mensen hem liever weg hadden willen zien na zo'n teleurstellend seizoen als afgelopen; maar nu is er een nieuw seizoen dus nieuwe kansen en die verspeel je niet na 1 verloren pot.
 
Dus Rutten heeft het afgelopen seizoen niks laten zien? Eerste seizoenshelft was toch wel meer dan prima, voor zover ik weet.

Dan heb jij een vreemde opvatting van wat het woord "prima" exact inhoudt....
En ja...Rutten heeft NIKS laten zien: geen speler beter gemaakt, geen collectief kunnen smeden, geen felheid gebracht, geen pit, geen werklust. Hij kan het kennelijk niet overbrengen.

Maar goed...als jij vind dat de eerste seizoenshelft vorig seizoen PRIMA was...lekker op die hoop blijven varen dan.
 
Dan heb jij een vreemde opvatting van wat het woord "prima" exact inhoudt....
En ja...Rutten heeft NIKS laten zien: geen speler beter gemaakt, geen collectief kunnen smeden, geen felheid gebracht, geen pit, geen werklust. Hij kan het kennelijk niet overbrengen.

Maar goed...als jij vind dat de eerste seizoenshelft vorig seizoen PRIMA was...lekker op die hoop blijven varen dan.

Geen speler beter gemaakt? Dzsudzsák, Toivonen, Pieters, hij heeft Lazovic en Reis laten presteren... En ik vond de eerste seizoenshelft wel prima. Het was niet geweldig, maar af en toe werd er heel aardig gevoetbald. Natuurlijk, wedstrijden als Graafschap-uit mochten niet, maar die heb je elk jaar wel, tenzij je een belachelijk goede selectie hebt zoals in 2004/2005. En wie zou een goede vervanger zijn? Cocu wil nog niet, van Gaal al helemaal niet. Been? Nee, hé? Hiddink gaat z'n maatje Rutten nooit opvolgen. Faber zou een optie kunnen zijn, maar is denk ik toch nog een groot risico, aangezien hij nog niks heeft bewezen eigenlijk.
 
Geen speler beter gemaakt? Dzsudzsák, Toivonen, Pieters, hij heeft Lazovic en Reis laten presteren... En ik vond de eerste seizoenshelft wel prima. Het was niet geweldig, maar af en toe werd er heel aardig gevoetbald. Natuurlijk, wedstrijden als Graafschap-uit mochten niet, maar die heb je elk jaar wel, tenzij je een belachelijk goede selectie hebt zoals in 2004/2005. En wie zou een goede vervanger zijn? Cocu wil nog niet, van Gaal al helemaal niet. Been? Nee, hé? Hiddink gaat z'n maatje Rutten nooit opvolgen. Faber zou een optie kunnen zijn, maar is denk ik toch nog een groot risico, aangezien hij nog niks heeft bewezen eigenlijk.

Kort vraagje... wat heeft rutten wel bereikt? :eehh:
 
Rutten had er aan het eind van vorig seizoen uit gemoeten. Nu kan het eigenlijk niet meer.

En leuk hoor, dat we nu horen dat Pieters niet weg mag, en dat het hele probleem met Bouma in één klap is opgelost. Stoere praat allemaal, maar wat gesprekjes neemt niet weg dat hij twee belangrijke Nederlandse jongens in de selectie volledig tegen zich opgezet heeft. Dat de aanvoerder tactische opdrachten in de wind slaat. De groep is niet onder controle, het begint meer en meer op anarchie te lijken. En dat is heel erg gevaarlijk.

Helaas ligt anarchie niet aan de trainer . Tegenwoordig is de mentaliteit van de spelers het probleem. Middelmatige,egoistische op poen beluste broodvoetballertjes maken de dienst uit. Kijk naar Feijenoord,naar Mario Been. Alsof die het probleem was.. Kijk naar ons. De harde hand van Huub Stevens of Co Adriaanse of Louis van Gaal loslaten op deze verwende jongetjes die allemaal in de basis menen thuis te horen en anders jankend naar de ophitsende persmuskieten lopen?
Niet Fred is het probleem, maar het Bosman arrest en onze verziekte neo-liberale maatschappij waar iedereen opgroeit met rechten zonder te weten dat daar PLICHTEN tegenover staan.
 
Helaas ligt anarchie niet aan de trainer . Tegenwoordig is de mentaliteit van de spelers het probleem. Middelmatige,egoistische op poen beluste broodvoetballertjes maken de dienst uit. Kijk naar Feijenoord,naar Mario Been. Alsof die het probleem was.. Kijk naar ons. De harde hand van Huub Stevens of Co Adriaanse of Louis van Gaal loslaten op deze verwende jongetjes die allemaal in de basis menen thuis te horen en anders jankend naar de ophitsende persmuskieten lopen?
Niet Fred is het probleem, maar het Bosman arrest en onze verziekte neo-liberale maatschappij waar iedereen opgroeit met rechten zonder te weten dat daar PLICHTEN tegenover staan.

Vergeet Studio Voetbal en de KNVB niet, hé?
 
Dat hadden ze ook moeten doen,en daar pluk je nu de vruchten van.

Misschien hadden ze dat moeten doen, Ze hadden er schijnbaar een goede voor dat niet te doen.

Maar als je dat nu alsnog doet getuigt dat van totaal wanbeleid.

Eerst hem steunen en dan nu met een gemankeerde selectie hem er meteen uitdonderen, na een verliespartin in een lastige uitwedstrijd! Wie is er dan gek.
 
Geen speler beter gemaakt? Dzsudzsák, Toivonen, Pieters, hij heeft Lazovic en Reis laten presteren... En ik vond de eerste seizoenshelft wel prima. Het was niet geweldig, maar af en toe werd er heel aardig gevoetbald. Natuurlijk, wedstrijden als Graafschap-uit mochten niet, maar die heb je elk jaar wel, tenzij je een belachelijk goede selectie hebt zoals in 2004/2005. En wie zou een goede vervanger zijn? Cocu wil nog niet, van Gaal al helemaal niet. Been? Nee, hé? Hiddink gaat z'n maatje Rutten nooit opvolgen. Faber zou een optie kunnen zijn, maar is denk ik toch nog een groot risico, aangezien hij nog niks heeft bewezen eigenlijk.
Probleem is dat iedereen het gevoel heeft dat Fred de zaak niet meer in de hand heeft (Lame duck effect), en de schietschijf wordt voor alles wat misgaat bij PSV. Eigenlijk de meest beroerde situatie die je kunt bedenken. Wat hij ook doet het wordt altijd negatief uitgelegd.
Wat hijzelf kan doen is uitgaan van zekerheden (geen experimenten), selecteren op mentaliteit (alleen daarom zou ik Hutchinson, Bouma en Pieters altijd opstellen) en vooral de schijn van vriendjespolitiek vermijden.
Vooralsnog denk ik dat het voor PSV het beste is dat er een nieuwe trainer komt, en dat mag een tussenpaus zijn als Cocu nog niet wil.
 
Dat is de enige optie wil de directie zich niet volstrekt belachelijk maken.

Nou....ben het met je eens...als je Rutten NU uitengooit, maak je je volslagen belachelijk. Absoluut mee eens. Gaat ook niet gebeuren bij PSV.
Dat maakt het alleen maar pijnlijker, dat Rutten na afgelopen rampjaar, gewoon door mocht gaan. Dit gaat echt niet omslaan ineens hoor....
Hopen dat het wel zo is natuurlijk. Maar als dat niet zo is?? Dan graag Rutten eruit, bij de eerste de beste mogelijkheid.
 
Vind dat je je niks moet aantrekken van de mening van anderen,als fred ontslaan de beste oplossing is zeg ik liever vandaag dan morgen.
Liever dat je je dan even belachelijk maakt en weer een echte trainer hebt,dan doorgaan en op een belachelijke plek staat in de competitie.
Maar das mijn mening.

Heeft niks met mening van andere te maken.
Als je er bewust voor kiest om met een trainer verder te gaan, na een jaar dat als niet gelukt beschouwd mag worden. Dan ga ik er vanuit dat je daar goed over nagedacht hebt.

Als na één nederlaag die geachten compleet anders zijn dan heb je een probleem, niet met andere maar vooral met jezelf.

Maar goed PSV zal Rutten voor de winterstop er zeker niet uitgooien. Tot die tijd zal hij de kans krijgen om iets neer te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan