Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

PSV-VVV | Woensdag 20 december 2017 | Eindstand 4-1

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• PSV-VVV | Woensdag 20 december 2017 | Eindstand 4-1

psvvvv.jpg
    Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Ik gok op een saaie 2-0 overwinning.

Geef reactie

Belangrijk toernooi, om het verlies van Europa een klein beetje goed te maken, moet je wel de beker winnen. En dat betekent ook winnen van VVV. Sowieso VVV thuis moet niet moeilijk zijn, maar PSV moet het wel serieus nemen.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door PSVkanalles Bekijk bericht
        Belangrijk toernooi, om het verlies van Europa een klein beetje goed te maken, moet je wel de beker winnen. En dat betekent ook winnen van VVV. Sowieso VVV thuis moet niet moeilijk zijn, maar PSV moet het wel serieus nemen.
        Enige manier om het verlies van Europa goed te maken is de dubbel pakken!

VVV thuis moet kunnen, de toeschouwers zitten al in de kou, laten we hopen dat het spel hartverwarmend is. Uit gekte ga ik gewoon voor een ruim 6-1 overwinning.

Geef reactie

Moeten we winnen natuurlijk. Als team hebben we de betere spelers, maar de vechtlust zit nu eenmaal niet in dit PSV. Op kwaliteit moet dit gewoon kunnen. Er lopen bij VVV toch twee spelers rond die bij PSV in opleiding waren. Clint Leemans doet het daar er goed en ook van der Bruggen begint zich aardig te tonen. Ik kijk er wel naar uit, hoe die twee zich manifesteren.

Geef reactie

Ben benieuwd wie er gaan spelen. Hopelijk weer speeltijd voor Mauro en misschien Gudmundsson. Lammers viel me een beetje tegen het weekend, maar misschien niet na 1 kans weer een eeuwigheid laten wachten.
            Praktiserend optimist.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Malle Pietje Bekijk bericht
              Ben benieuwd wie er gaan spelen. Hopelijk weer speeltijd voor Mauro en misschien Gudmundsson. Lammers viel me een beetje tegen het weekend, maar misschien niet na 1 kans weer een eeuwigheid laten wachten.
              Zolang ze het maar niet opvatten als een speelkwartiertje.
              'man erschießt nun einmal keinen Hund, wenn Bach gespielt wird.' - Dürrenmatt

Geef reactie

Makkelie is van de wedstrijd gehaald, krijgen nu Kamphuis als arbiter.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Der Jaufe Bekijk bericht
                  Makkelie is van de wedstrijd gehaald, krijgen nu Kamphuis als arbiter.
                  Ik vind de opgegeven reden persoonlijk wat vergezocht. Jij?

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Bacchus Bekijk bericht
                    Tja, het is allemaal wat onhandig. Wat mij betreft moet je dit soort voorvallen niet willen of vanaf moment 1 open kaart spelen. Overigens is Uilenberg wel vaker van vrindjespolitiek beticht, maar daar kan Makkelie weinig aan doen. Al met al ben ik er niet rouwig om dat ie niet fluit, snap niet dat dit bij de elite van het fluitkorps zit

Wat ik vervelender vind is dat de sfeer in het scheidsrechterkorp wel heel erg slecht schijnt te zijn

Geef reactie

Ah de beker. Interesseert me geen bips, maar om de Bekerjihadisten niet teleur te stellen doe ik net alsof...2-0
                      Onlangs gestart met de opleiding tot autodidact.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Bacchus Bekijk bericht

Met die financiering is het begrip huisfluiter ineens hip.
                        Onlangs gestart met de opleiding tot autodidact.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht
                          Ik gok op een saaie 2-0 overwinning.
                          Nee joh...simpel weg een 7-1 overwinning voor PSV....of ben ik nu extreem positief en te enthousiast over de deskundigheid van onze coach...??

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht

Nee joh...simpel weg een 7-1 overwinning voor PSV....of ben ik nu extreem positief en te enthousiast over de deskundigheid van onze coach...??
                            Dat laatste, maar dat komt vast omdat hij gezegd heeft dat we in de sterkste opstelling gaan spelen, ben wel benieuwd wat hij de sterkste opstelling vindt.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht

Je enthousiasme is bekend op dit forum

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                              X