Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

KNVB Beker - Algemeen

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Vitesse op 1-0 voor in de bekerfinale 10 minuten voor tijd.

Geef reactie

• Vitesse scoort in de 88e minuut 2-0. Het is beslist. Beide goals van Ricky van Wolfswinkel. Vitesse wint de beker.

Geef reactie

• 2-0 knappe goal van van Wolfswinkel
        Een blind paard kende nie bakken.

Geef reactie

• Matig potje, dacht ik zo....

Geef reactie

• Vitesse.

Vlaar, wat een geweldige verdediger.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
              Matig potje, dacht ik zo....
              Dat klopt. En wie schaft die badjassen eens af?

Geef reactie

• Ik vind dat PSV volgend seizoen de beker serieus moet nemen.
                Ik weet dat er mensen hier het al topclub onwaardig vinden als supporters roepen 'helemaal niet in Amsterdam' als het seizoen mislukt, maar dan is het helemaal topclub onwaardig als supporters de beker als een troostprijsje zien.
                Zo leuk om naar zo finale toe te leven, je ziet hoe leuk de supporters van AZ en Vitesse het vonden. En het is en blijft ook gewoon een prijs. En het geeft direct toegang tot de groepsfase van EL. Wij moet nu voorronde spelen.
                PSV kan alles winnen Maar ook alles verliezen
                Spel- en druk fauten voorbehouden!

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door PSVkanalles Bekijk bericht
                  Ik vind dat PSV volgend seizoen de beker serieus moet nemen.
                  Ik weet dat er mensen hier het al topclub onwaardig vinden als supporters roepen 'helemaal niet in Amsterdam' als het seizoen mislukt, maar dan is het helemaal topclub onwaardig als supporters de beker als een troostprijsje zien.
                  Zo leuk om naar zo finale toe te leven, je ziet hoe leuk de supporters van AZ en Vitesse het vonden. En het is en blijft ook gewoon een prijs. En het geeft direct toegang tot de groepsfase van EL. Wij moet nu voorronde spelen.
                  Vind ik dus ook. Al dat troostprijs en kut prijs gedoe is gewoon onzin om de dramatische prestatie een beetje weg te praten. Als topclub moet je voor iedere prijs willen gaan. Mocht je aan het einde van het seizoen uiteindelijk met lege handen staan, zoals nu, dan is een beker pakken toch wel lekker om het seizoen nog redelijk af te sluiten.
                  1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013, 2014 & 2015
                  2e: Jupiler League 13/14, Champions League 14/15

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door PSVkanalles Bekijk bericht
                    Ik vind dat PSV volgend seizoen de beker serieus moet nemen.
                    Toch is het ook gek dat de bekerwinnaar (toch vaak een matig clubje) direct naar de EL mag, maar dat de nummer 3 (vaak PSV, Feyenoord of Ajax) voorronde moet spelen.

Geef reactie

Toch is het ook gek dat de bekerwinnaar (toch vaak een matig clubje) direct naar de EL mag, maar dat de nummer 3 (vaak PSV, Feyenoord of Ajax) voorronde moet spelen.
                      Tja, vroeger hadden de bekerwinnaars gewoon hun eigen toernooi, een toernooi met gevaarlijke cupfighters en bizarre outsiders. Wat dat betreft best jammer dat de EC2 niet meer bestaat
                      Senior van de samenvattingkijkersbeweging

Geef reactie

Zo gek vind ik dat opzich niet hoor, de beker is net zo goed een prijs die je moet winnen. Veel meer waard dan 3e worden in de competitie.
                        1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013, 2014 & 2015
                        2e: Jupiler League 13/14, Champions League 14/15

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door robpsv11 Bekijk bericht

Zo gek vind ik dat opzich niet hoor, de beker is net zo goed een prijs die je moet winnen. Veel meer waard dan 3e worden in de competitie.
                          Misschien heb je wel gelijk. Maar het komt PSV nu ff slecht uit.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                          X